Zamawiający:
Numer ID: 80
Data publikacji:
2013-07-23 14:54:49
Przedmiot: Remont drogi gminnej w Opatowcu - obwodnica cmentarza
Treść przetargu: Znak sprawy: 271.7.2013 Opatowiec: Remont drogi gminnej w Opatowcu - obwodnica cmentarza Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec , Rynek 3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35 18 052, faks 41 35 18 034. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w Opatowcu - obwodnica cmentarza. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie; pięć tysięcy zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.Warunek będzie oceniany metodą spełnia - nie spełnia. · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. · III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Warunek będzie oceniany metodą spełnia - nie spełnia. · III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy następujących przypadkach: IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.bip.gminy.com.pl/opatowiec IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Opatowcu, ul.Rynek 3, 28-520 Opatowiec, sekretariat.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 290416 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej w Opatowcu - obwodnicy cmentarza o długości
- ścinkę pobocza przy średniej grubości
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10cm.
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości
- umocnienie i profilowanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub.
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na zjazdach grub
- ustawienie słupka do znaku drogowego rury Ø 70 z zamontowaną tablica znaku drogowego o pow. do
Szczegółowy zakres robót jest zawarty w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej - technicznej..
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;,br> 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w: Banku Spółdzielczym w Kielcach o/Nowy Korczyn Filia Opatowiec Nr 66 8493 0004 0179 0300 0404 0003 z dopiskiem Remont drogi gminnej w Opatowcu - obwodnica cmentarza - wadium.
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była budowa, przebudowa, odbudowa lub remont dróg o wartości robót minimum 200 000,00 złotych brutto. Warunek będzie oceniany metodą spełnia - nie spełnia.
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje:
Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej oraz doświadczenie na jednej zrealizowanej inwestycji jako kierownik budowy. Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Warunek będzie oceniany metodą spełnia - nie spełnia.
- oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 ,00 złotych.
Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji, dotyczącej tych podmiotów.
Warunek będzie oceniany metodą spełnia - nie spełnia.
1) Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych.
2) Zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem.
3) zmiany sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. W przypadku określonym w niniejszym punkcie zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotyczących realizacji projektu.
4) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W przypadku określonym w niniejszym punkcie zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, z których Zamawiający rezygnuje.
5) Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem:
a) Zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego spowodowanego niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
b) Wstrzymania robot budowlanych przez uprawniony organ
6) Zmiany osób, które będą kierować wykonaniem zamówienie. Wykonawca zaproponuje zmianę w następujących przypadkach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
- niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,
- jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacja.
Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatowcu, ul.Rynek 3, 28-520 Opatowiec, pok. nr 5..
Załącznik nr 1: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik nr 2: Przedmiary robót
Załącznik nr 3: Formularz oferty
Załącznik nr 4: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 5: Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 7: Wykaz dot. osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 8: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień
Załącznik nr 9: Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
Załącznik nr 10. Informacja o nieprzynależeniu do grupy kapitałowej.
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Winicjusz Włosowicz, data: 2013-08-12 08:12:29
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu