Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista do spraw przepływu informacji |
Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 10 Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze 1. Nazwa stanowiska pracy: specjalista do spraw przepływu informacji 2. Wymagania główne
3. Wymagania dodatkowe: 1. biegła znajomość: obsługi komputera, języka angielskiego , języka niemieckiego, 2. przynajmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w urzędach państwowych lub samorządowych, 3. praktyka w sporządzaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, praktyka w dziennikarstwie, 4. predyspozycje osobowościowe - asertywność, zdecydowanie, wysoka kultura osobista, łatwość podejmowania decyzji, 4.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku 1. Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Radą Miejską, Burmistrzem, zastępcą Burmistrza i Sekretarzem, 2. Współdziałanie z Fundacjami i Stowarzyszeniami działającymi na rzecz Gminy, 3. Dokonywanie analizy działań zastępcy Burmistrza i Naczelników Wydziałów w stosunku do poprawy funkcjonowania spółek Gminy i jednostek podporządkowanych, 4. Przygotowanie materiałów na spotkania Burmistrza z grupami społecznymi i zawodowymi. 5. redagowanie artykułów do gazet i przygotowanie materiałów do informatora samorządowego, 6. redagowanie strony internetowej. 5. Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie ( dyplomu), 4) kwestionariusz osobowy, 5) kserokopia świadectw pracy, 6) oświadczenia o niekaralności, 7) kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności. 5. Miejsce i termin składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego ( Kancelaria Urzędu- pokój nr 29 ) lub na adres : Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów w terminie do dnia 18 stycznia 2007 roku do godz.9.00 ( w przypadku wysyłania dokumentów decyduje data i godzina ich doręczenia do Urzędu). Dokumenty należy składać w nieprzezroczystej kopercie z napisem : Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw przepływu informacji. Dokumenty które zostaną złożone po wyżej określonym terminie , nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.gminy.com.pl/pinczow) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu. Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”. Pińczów, dnia 02.01.2007r.
BURMISTRZ
mgr inż. Włodzimierz Badurak |
Urząd Miejski w Pińczowie |