Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 10
Ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
- Nazwa stanowiska pracy: inspektor ds. obsługi spółek gminnych
- Wymagania główne:
- posiadać obywatelstwo polskie,
- ukończone 18 lat,
- wykształcenie prawnicze magisterskie,
- niekaralność, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość podstawowych zagadnień Kodeksu spółek handlowych,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy „Prawo budowlane” i „Prawo zamówień publicznych”,
- predyspozycje osobowościowe - asertywność, zdecydowanie, wysoka kultura osobista, łatwość podejmowania decyzji.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Koordynowanie pracy jednostek gminnych świadczących usługi komunalne w zakresie utrzymania ładu i porządku, dostawy wody, kanalizacji i oczyszczania ścieków, odprowadzania wód deszczowych.
- Nadzorowanie jednostek gminnych w zakresie wdrażania w życie uchwał Rady Miejskiej stanowiących prawo miejscowe, a dotyczących czynszów regulowanych i innych opłat.
- Koordynowanie zadań w zakresie wykonywania niezbędnych analiz dotyczących funkcjonowania jednostek nadzorowanych przez Gminę.
- Prowadzenie dokumentacji i korespondencji dotyczącej spółek z udziałem Gminy, w sposób zapewniający stałą informację o działalności tych podmiotów.
- Weryfikowanie propozycji cen za usługi komunalne świadczone przez jednostki gminne.
- Przygotowanie dokumentów niezbędnych do opracowania projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawie łączenia, podziału i przekształcenia spółek
z udziałem Gminy.
- Przygotowanie, sporządzanie i przesyłanie dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Skarbu z dnia 12 listopada 2003r.roku w sprawie zakresu i trybu składania informacji dotyczących przekształcenia
i prywatyzacji mienia komunalnego.
- Organizacja posiedzeń zwyczajnych i nadzwyczajnych zgromadzeń wspólników w spółkach, których Gmina Pińczów jest organem założycielskim.
- Protokołowanie posiedzeń dotyczących udziału gminy w spółkach, w których Gmina Pińczów jest organem założycielskim.
- Prowadzenie dokumentacji oraz sporządzanie projektów uchwał dotyczących nadzwyczajnych i zwyczajnych zgromadzeń wspólników w spółkach, których Gmina Pińczów jest organem założycielskim.
- Wykonywanie innych doraźnych zadań, dotyczących spółek z udziałem Gminy, wynikających i zleconych przez Burmistrza.
- Przygotowanie dokumentów, propozycji rozstrzygnięć z zakresu zarządu mieniem Gminy, a w szczególności z zakresu funkcjonowania jednostek organizacyjnych, dla których organem założycielskim jest Gmina.
- Prowadzenie spraw związanych z udziałem Gminy w spółkach prawa handlowego oraz obsługa kancelaryjno-biurowa organu stanowiącego przedsiębiorstwa komunalne Gminy
- Współdziałanie ze związkami międzygminnymi, którymi członkiem jest Gmina Pińczów.
- Planowanie zadań wynikających z inicjatywy Burmistrza i Rady Miejskiej.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplomu),
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopia świadectwa pracy,
- oświadczenie o niekaralności,
- kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności.
- Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego (Kancelaria Urzędu – pokój nr 29) lub na adres: Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów w terminie do dnia 14 stycznia 2008 roku do godziny 900 ( w przypadku wysłania dokumentów decyduje data i godzina ich doręczenia do Urzędu). Dokumenty należy składać w nieprzezroczystej kopercie z napisem: Dotyczy naboru na stanowisko: inspektora ds. obsługi spółek gminnych. Dokumenty, które zostaną złożone po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.gminy.com.pl/pińczów) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.
Burmistrz Miasta i Gminy
mgr inż. Włodzimierz Badurak
|