Zarządzenie nr 26/12 Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów |
Zarządzenie Nr 26/12 Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów z dnia 04.04.2012 w sprawie ustalenia imiennego składu osobowego Gminnej Komisji do spraw szacowania skutków klęsk żywiołowych na terenie gminy Pińczów. Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) § 32 ust.1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pińczowie oraz Zarządzenia nr 62/2011 Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 30 maja 2011 roku w sprawie powołania Komisji Wojewódzkiej oraz Komisji Gminnych do spraw szacowania skutków klęsk żywiołowych na terenie województwa świętokrzyskiego, zarządza się co następuje: § 1. Ustala się następujący skład osobowy Gminnej Komisji do spraw szacowania skutków klęsk żywiołowych na terenie gminy Pińczów: Przewodniczący: Stanisław Ryznar – naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Mieniem Urzędu Miejskiego w Pińczowie. Z-ca Przewodniczącego: Tomasz Bania – Powiatowy Zespół Doradczy Rejon w Pińczowie Członkowie – pracownicy Urzędu Miejskiego w Pińczowie:
W skład Komisji powołuje się Sołtysów oraz członków Rad Sołeckich z wszystkich wsi należących do gminy Pińczów. § 2. Komisja działa w zespołach minimum 3 - osobowych. § 3. Zadania Gminnej Komisji, o której mowa w § 1, określa Zarządzenie nr 62/2011 Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 30 maja 2011r. w sprawie powołania Komisji Gminnej ds. usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie województwa świętokrzyskiego. § 4 Wykonanie Zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Ochrony Środowiska § 5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. § 6 Traci moc Zarządzenie nr 95/2011r. Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów z dnia 22 lipca 2011r. w sprawie ustalenia imiennego składu osobowego Gminnej Komisji do spraw szacowania skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Pińczów. |
Urząd Miejski w Pińczowie |