Zmiana treści wydanej licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
I. Podstawa Prawna • Ustawa z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2017 poz. 2200 z późn. zm.) • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz.U. 2017 poz. 1257) II. Wymagane wnioski • Wniosek o zmianę treści wydanej licencji na wykonywanie III. Wymagane załączniki • W zależności od treści zmiany licencji IV. Dokumenty do wglądu • w zależności od zmiany V. Opłaty* • Opłata za wydanie zezwolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów dnia 5 lipca 2004 r. (Dz. 2013 poz.916 ) w sprawie wysokości opłaty za czynności administracyjne związane z wykonywaniem transportu drogowego oraz za egzekwowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych VI. Miejsce załatwienia sprawy • ul. 3 Maja 10 Urząd Miejski w Pińczowie nr pok.26 tel.:(0-41) 357-38-71 wew. 213 • Wydział Organizacyjno-Obywatelski e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl VII. Termin załatwienia sprawy • 14 dni VIII. Tryb odwoławczy • Od niniejszej decyzji stronie przysługuje odwołanie do organu administracji publicznej wyższego stopnia za pośrednictwem organu, który wydaje decyzje w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji |