Adres: ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów
Kontakt: tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail: sekretariat@pinczow.com.pl, Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 1324
Data publikacji: 2012-07-30 12:43:35
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pińczowie
28-400 Pińczów, ul. Słabska 13, tel/ fax: 41 357 26 41
OGŁASZA
przetarg nieograniczony
na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych p.n.:
„Remont dachu na budynku Nr 2 na Osiedlu Robotniczym Gacki”
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.07.2012r.
1. Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego.
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Wspólny słownik zamówień CPV:
45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
45261910-6 naprawa dachów
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu na budynku Nr 2 na Osiedlu Robotniczym Gacki.
Zamówienie obejmuje:
1) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na wykonanie remontu;
2) rozbiórka pokrycia dachu z dachówki;
3) wymiana elementów więźby dachowej i wykonanie izolacji z folii dachowej;
4) rozbiórka rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku;
5) przemurowanie kominów z cegieł;
6) osadzenie okien i wyłazu w połaci dachowej;
7) uzupełnienie obróbek blacharskich (murów ogniowych, koszów i okapów) z blachy powlekanej;
8) pokrycie dachu blachą powlekaną profilowaną (trapezową) skok fali 100 mm.
9) montaż rynien i rur spustowych z PCV;
10) impregnacja więźby dachowej;
11) montaż wywiewnika kanalizacji z PCV;
12) transport gruzu z terenu rozbiórki;
3.2 Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w przedmiarze robót/kosztorysie nakładczym (zał. nr 1) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (zał. nr 2). Wymienione dokumenty są załącznikami niniejszej SIWZ.
4. Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
6. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie od dnia podpisania umowy do 15.10.2012r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
7.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
7.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
7.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
kierownika budowy – min. 3 lata doświadczenia zawodowego liczone od uzyskania uprawnień, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi, posiadającego zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
7.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
7.2. Wykonawca składając ofertę nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust.1 ustawy pzp;
7.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7.4. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 7.3., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
7.5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt.7.3.
7.6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 8. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
8.1. Oświadczenia:
8.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – zał. nr 3 do SIWZ
8.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania z art. 22 ust. 1 - zał. nr 4 do SIWZ
8.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć
następujące dokumenty:
8.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy
8.3. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany przez Zamawiającego,
należy złożyć następujące dokumenty:
8.3.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - zał. nr 5 do SIWZ
8.4. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz z wykazem materiałów lub szczegółowej
8.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt. 8.2.1. oraz 8.1.1 winny być złożone przez każdego wykonawcę, oświadczenia określone w pkt. 8.1.2 winno być złożone wspólnie przez wykonawców.
8.6. Wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą muszą mieć formę oryginału albo kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika.
8.7. Jeżeli pełnomocnik w imieniu wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału wykonawcy w postępowaniu, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia.
8.8. Zamawiający wymaga by dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
8.9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w zakresie składanych dokumentów zastosowanie ma odpowiednio § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane,(Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym (każdy dokument) przez wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.
9. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%).
11. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pińczowie, ul. Słabska 13, sekretariat, w terminie do 14.08.2012 r., do godziny 900.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju Prezesa, dnia 14.08.2012 r. o godz. 915.
13. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6., stanowiącego nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.
Z
Z up. BURMISTRZA mgr inż. Marek Zatorski
Z-ca BU
Prezes Zarządu
mgr inż. Piotr Zachariasz
podpis kierownika jednostki
Pińczów, 30.07.2012 r.
Załączone pliki |
zal 2 specyfikacja (Zal.2-specyfikacja-istotnych-warunkow_zamowienia_Gacki2.doc - 113.664 KB) | |
Data publikacji: 2012-07-30 12:50:20 Redaktor: Przemysław Fatyga | |
zal 3 (Zal.3-oswiadczenie_z_art.24_ust.1_Gacki2.doc - 29.184 KB) | |
Data publikacji: 2012-07-30 12:51:40 Redaktor: Przemysław Fatyga | |
zal 4 (Zal.4-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_Gacki2.doc - 30.208 KB) | |
Data publikacji: 2012-07-30 12:52:16 Redaktor: Przemysław Fatyga | |
zal 5 (Zal.5-do_SIWZ-upraw_Gacki2.doc - 33.792 KB) | |
Data publikacji: 2012-07-30 12:52:47 Redaktor: Przemysław Fatyga | |
zal 6 (Zal.6_formularz_Gacki2.doc - 38.912 KB) | |
Data publikacji: 2012-07-30 12:53:22 Redaktor: Przemysław Fatyga | |
zal 7 (Zal.7-wzor_umowy_Gacki2.doc - 112.64 KB) | |
Data publikacji: 2012-07-30 12:53:57 Redaktor: Przemysław Fatyga | |
zal 1 (przedmiar_kosztorys nakladczy.pdf - 3972.895 KB) | |
Data publikacji: 2012-07-30 13:19:55 Redaktor: Przemysław Fatyga |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 538 |
Wprowadził do systemu: Przemysław Fatyga, data: 2012-07-30 12:43:35 Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2012-07-30 12:56:42 |
Urząd Miejski w Pińczowie |