Zamawiajacy: Urząd Miejski w Pińczowie

Adres: ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów
Kontakt: tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail: sekretariat@pinczow.com.pl, Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 1324

Data publikacji: 2012-07-30 12:43:35

Przedmiot: Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pińczowie ogłasza przetarg na zadanie pod nazwą: "Remont dachu na budynku Nr 2 na Osiedlu Robotniczym Gacki"

Treść przetargu:

   Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej                                 w Pińczowie

28-400 Pińczów, ul. Słabska 13, tel/ fax: 41 357 26 41

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony

na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych p.n.:

 

Remont dachu na budynku Nr 2 na Osiedlu Robotniczym Gacki

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.07.2012r.

 

1.    Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego.

 

2.    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

3.    Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień CPV:

             45453000-7                roboty remontowe i renowacyjne,

             45261910-6                naprawa dachów

3.1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu na budynku Nr 2 na Osiedlu Robotniczym Gacki.

        Zamówienie obejmuje:

       1) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na wykonanie remontu;

        2) rozbiórka pokrycia dachu z dachówki;

        3) wymiana elementów więźby dachowej i wykonanie izolacji z folii dachowej;

        4) rozbiórka rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku;

        5) przemurowanie kominów z cegieł;

        6) osadzenie okien i wyłazu w połaci dachowej;

         7) uzupełnienie obróbek blacharskich (murów ogniowych, koszów i okapów) z blachy  powlekanej;

        8) pokrycie dachu blachą powlekaną profilowaną (trapezową) skok fali 100 mm.

        9) montaż rynien i rur spustowych z PCV;

       10) impregnacja więźby dachowej;

       11) montaż wywiewnika kanalizacji z PCV;

       12) transport gruzu z terenu rozbiórki;

       

3.2 Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w przedmiarze robót/kosztorysie nakładczym (zał. nr 1) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (zał. nr 2). Wymienione dokumenty są załącznikami niniejszej SIWZ. 

 

4.     Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

5.     Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

6.     Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie od dnia podpisania umowy do 15.10.2012r.

7.     Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:

7.1.1.    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

7.1.2.     posiadania wiedzy i doświadczenia;

7.1.3.     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

kierownika budowy – min. 3 lata doświadczenia zawodowego liczone od uzyskania uprawnień, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi, posiadającego zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

7.1.4.     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

7.2.  Wykonawca składając ofertę nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust.1 ustawy pzp;

7.3.   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

7.4.  W przypadku, o którym mowa w ppkt. 7.3., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.  Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt.7.3.

7.6.  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 8. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

8.     Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

8.1.            Oświadczenia:

 

8.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – zał. nr 3 do SIWZ

8.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania z art. 22 ust. 1 - zał. nr 4 do SIWZ

8.2.   W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia

        wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć

        następujące dokumenty:

 

8.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy

8.3.  W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1

       ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany przez Zamawiającego,

       należy złożyć następujące dokumenty:

8.3.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - zał. nr 5 do SIWZ

8.4. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz z wykazem materiałów  lub szczegółowej

      8.5.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty  wymagane w pkt. 8.2.1. oraz 8.1.1 winny być złożone przez każdego wykonawcę, oświadczenia określone w pkt. 8.1.2 winno być złożone wspólnie przez wykonawców.

8.6.   Wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą muszą mieć formę oryginału albo kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną                 w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika.

8.7.   Jeżeli pełnomocnik w imieniu wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału wykonawcy w postępowaniu, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia.

8.8.   Zamawiający wymaga by dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

8.9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w zakresie składanych dokumentów zastosowanie ma odpowiednio § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane,(Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym       i podpisanym (każdy dokument) przez wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.

 

9.     Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

10.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%).

 

11.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pińczowie, ul. Słabska 13, sekretariat, w terminie do 14.08.2012 r., do godziny 900.

 

12.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pokoju Prezesa, dnia 14.08.2012 r. o godz. 915.

 

13.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz  z upływem terminu składania ofert.

 

14.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

15.  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

16.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

17.  Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6.,
stanowiącego nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.

Z                                                                                                                   

                                                                                                                      Z up. BURMISTRZA                                                                                                                           mgr inż. Marek Zatorski

                                                                                                                       Z-ca BU

                                                                                                        Prezes Zarządu 

                                                                                                        mgr inż. Piotr Zachariasz

                          podpis kierownika jednostki

Pińczów, 30.07.2012 r.

 


Załączone pliki
Zal.2-specyfikacja-istotnych-warunkow_zamowienia_Gacki2.doczal 2 specyfikacja (Zal.2-specyfikacja-istotnych-warunkow_zamowienia_Gacki2.doc - 113.664 KB)
Data publikacji: 2012-07-30 12:50:20 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal.3-oswiadczenie_z_art.24_ust.1_Gacki2.doczal 3 (Zal.3-oswiadczenie_z_art.24_ust.1_Gacki2.doc - 29.184 KB)
Data publikacji: 2012-07-30 12:51:40 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal.4-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_Gacki2.doczal 4 (Zal.4-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_Gacki2.doc - 30.208 KB)
Data publikacji: 2012-07-30 12:52:16 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal.5-do_SIWZ-upraw_Gacki2.doczal 5 (Zal.5-do_SIWZ-upraw_Gacki2.doc - 33.792 KB)
Data publikacji: 2012-07-30 12:52:47 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal.6_formularz_Gacki2.doczal 6 (Zal.6_formularz_Gacki2.doc - 38.912 KB)
Data publikacji: 2012-07-30 12:53:22 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal.7-wzor_umowy_Gacki2.doczal 7 (Zal.7-wzor_umowy_Gacki2.doc - 112.64 KB)
Data publikacji: 2012-07-30 12:53:57 Redaktor: Przemysław Fatyga
przedmiar_kosztorys nakladczy.pdfzal 1 (przedmiar_kosztorys nakladczy.pdf - 3972.895 KB)
Data publikacji: 2012-07-30 13:19:55 Redaktor: Przemysław Fatyga

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 538
Wprowadził do systemu: Przemysław Fatyga, data: 2012-07-30 12:43:35
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2012-07-30 12:56:42

Urząd Miejski w Pińczowie
ul. 3 Maja 10, Pińczów
tel. 412345233 fax. 412345101
www.pinczow.com.pl