Adres: ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów
Kontakt: tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail: sekretariat@pinczow.com.pl, Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 1960
Data publikacji: 2015-11-20 14:41:16
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Pińczów:
Opracowanie koncepcji architektonicznej zagospodarowania Wzgórza Zamkowego w
ramach zadania p.n.: Rewitalizacja śródmieścia Pińczowa - etap II
Numer ogłoszenia: 314474 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pińczów , ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3573871 do 75, faks 41 3572645.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji architektonicznej zagospodarowania Wzgórza Zamkowego w ramach zadania p.n.: Rewitalizacja śródmieścia Pińczowa - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie koncepcji architektonicznej dla zagospodarowania Wzgórza Zamkowego w Pińczowie w ramach zadania p.n.: Rewitalizacja śródmieścia Pińczowa - etap II. Koncepcja winna obejmować odtworzenie zarysu murów zamku pińczowskiego, dojścia do wzgórza - od strony drogi wojewódzkiej i ciągu pieszo-rowerowego, oraz taras widokowy na panoramę miasta. Należ również zaproponować trasę spacerowo - rekreacyjną z elementami towarzyszącymi. Zespół Pałacu Wielopolskich - w skład którego wchodzą pozostałości zamku jest wpisany do rejestru archeologicznego pod nr 352 - rejestr nr 2. W rejonie góry zamkowej przeprowadzone zostały częściowo badania archeologiczne - sprawozdania z badań będą bazą do opracowania koncepcji. Opracowanie powinno obejmować minimum 3 propozycje rozwiązań z opisem i wizualizacją (światło dzienne i nocne) Przygotowane propozycje - zaakceptowane przez Zamawiającego - będą przedmiotem konsultacji z udziałem mieszkańców. Dla wybranego wariantu należy uzyskać akceptację i wytyczne od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz opracować program funkcjonalno - użytkowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 głównej usługi projektowej polegającej na opracowaniu koncepcji architektonicznej bądź dokumentacji projektowej dla zagospodarowania terenu bądź obiektów zabytkowych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia projektantem w specjalności architektonicznej, dla którego minimalne wymagania przedstawiają się następująco: - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub równoważne wydane poza granicami RP - co najmniej 3 - letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu w zakresie architektoniczno-budowlanym, - doświadczenie zawodowe w wykonaniu co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu koncepcji lub projektu architektonicznego dla obiektu zabytkowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 91
2 - doświadczenie - 9
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Pińczowie pok nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Miejskiego w Pińczowie ul. 3 Maja 10 28-400 Pińczów pok nr 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączone pliki |
SiWZ (SIWZ_koncepcja.zamek.doc - 158.72 KB) | |
Data publikacji: 2015-11-20 14:42:32 Redaktor: Hubert Bochniak | |
zal. 1 (zal.1.lokalizacja.zamek.pdf - 165.387 KB) | |
Data publikacji: 2015-11-20 14:43:06 Redaktor: Hubert Bochniak | |
(Zal.3-oswiadczenie_z_art.24_ust.1.koncepcja.zamek.doc - 36.352 KB) | |
Data publikacji: 2015-11-20 14:43:20 Redaktor: Hubert Bochniak | |
zal. 4 (Zal.4-oswiadczenie_z_art.22_ust.1.koncepcja.zamek.doc - 36.864 KB) | |
Data publikacji: 2015-11-20 14:43:43 Redaktor: Hubert Bochniak | |
zal. 5 (Zal.5-grupa kapit.koncepcja.zamek.doc - 34.816 KB) | |
Data publikacji: 2015-11-20 14:44:02 Redaktor: Hubert Bochniak | |
zal. 6 (Zal.6-doswiadczenie_zawodowe-koncepcja.zamek.doc - 45.056 KB) | |
Data publikacji: 2015-11-20 14:44:13 Redaktor: Hubert Bochniak | |
zal. 7 (Zal.7-Wykaz_osob_z_upr.koncepcja.zamek.-parking.III.doc - 41.472 KB) | |
Data publikacji: 2015-11-20 14:44:24 Redaktor: Hubert Bochniak | |
zal. 8 (Zal.8-oswiadczenie_o_posiadaniu_uprawnien.koncepcja.zamek..doc - 34.304 KB) | |
Data publikacji: 2015-11-20 14:44:36 Redaktor: Hubert Bochniak | |
zal.9 (Zal.9-Zobowiazanie_innych_podmiotow-koncepcja.zamek.doc - 36.352 KB) | |
Data publikacji: 2015-11-20 14:44:47 Redaktor: Hubert Bochniak | |
zal.10 (zal.10-wzor.umowy_koncepcja.zamek.doc - 119.296 KB) | |
Data publikacji: 2015-11-20 14:45:00 Redaktor: Hubert Bochniak | |
zal.2 (Zal.2-formularz_ofertowy_koncepcja.zamek.doc - 48.64 KB) | |
Data publikacji: 2015-11-24 11:34:17 Redaktor: Hubert Bochniak | |
Informacja dla wykonawców (informacja.1.pdf - 388.211 KB) | |
Data publikacji: 2015-11-27 14:04:16 Redaktor: Hubert Bochniak |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 971 |
Wprowadził do systemu: Hubert Bochniak, data: 2015-11-20 14:41:16 Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2015-11-20 14:56:37 |
Urząd Miejski w Pińczowie |