Adres: , 28-400 Pińczów
Kontakt: tel. tel. (041) 3572033, fax. fax. (041) 3575546
E-mail: , Strona www:
Numer ID: 2217
Data publikacji: 2017-05-12 10:10:16
”Wodociągi Pińczowskie” Sp. z o.o.
w Pińczowie ul. Batalionów Chłopskich 160 28-400 Pińczów NIP 6621666046 |
tel/fax +48 41 357 55 46 e-mail: wodciagip@interia.pl www.wodociagipinczowskie.net |
Znak sprawy: FS/DI/ /2017
Pińczów; 12.05.2017r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na wykonanie i dostawę gadżetów
promocyjnych na potrzeby realizacji projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej
w aglomeracji Pińczów” w ramach działania 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w
aglomeracjach oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i
Środowisko 2014-2020. Umowa o
dofinansowanie nr POIS.02.03.00-00-0227/16-00 z dnia 20.04.2017r.
I.
Zamawiający:
”Wodociągi
Pińczowskie Sp. z o.o. w Pińczowie”
ul. Batalionów
Chłopskich 160,
28-400 Pińczów
NIP 662-16-66-046
II. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z art. 4
pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015
r. Nr poz. 2164 j.t. z póź. zm.)
III. Opis przedmiotu zamówienia
·
długopisów,
·
upominkowych zestawów piśmienniczych,
·
teczek na dokumenty,
·
skórzanych toreb na dokumenty,
·
toreb na dokumenty z suwakiem,
·
przenośnych pamięci usb -16 GB i 4 GB,
·
kubków porcelanowych - 330 ml + opakowanie,
·
filiżanek porcelanowych 170 ml,
·
latarek,
·
kamizelek odblaskowych,
·
zapalniczek,
·
opasek odblaskowych,
·
zestawów do wina,
·
toreb na zakupy,
·
parasoli automatycznych,
·
miar- 5m,
·
zestawów kredek,
·
toreb na prezent,
·
smyczy,
·
notesów A4 i A5 w kratkę,
·
otwieraczy do butelek,
·
zestawów 5 gier w drewnianym pudełku,
·
piłek antystresowych.
Na
wszystkich wyżej wymienionych artykułach Wykonawca jest zobowiązany wykonać
nadruk/grawer/ trwałą naklejkę itp.:
a) Logotypu
Zamawiającego (załącznik nr 4),
b) Logo POIiŚ
wraz z dopiskiem po prawej stronie Fundusze Europejskie, Infrastruktura i
Środowisko,
c) Flagę Unii Europejskiej
z dopiskiem z lewej strony Unia Europejska, Fundusz Spójności,
opcjonalnie, jeżeli rozmiar lub materiał produktu promocyjnego na to
pozwoli:
d) Nazwa
projektu: Projekt pn. „Uporządkowanie
gospodarki wodno-ściekowej
w aglomeracji Pińczów”
e) Informację o
współfinansowaniu projektu, tj. „Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura
i Środowisko”,
dodatkowo na notesach A4 i A5, kubkach porcelanowych, torbach na prezenty,
torbach na zakupy:
f) Przykładowe
zdjęcie stanowiące załącznik nr 5 do niniejszego zapytania (Wersja
elektroniczna zdjęcia do nadruku zostanie przekazana Wykonawcy zamówienia).
Niezbędne
dane dostępne są na stronie:
-http://poiis.nfosigw.gov.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu
2. Zakres zamówienia obejmuje :
- wykonanie artykułów reklamowych, w tym
umieszczenie na produktach w/w informacji zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów dla
beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
oraz wskazówkami Zamawiającego,
- dostarczenie artykułów reklamowych
do siedziby Zamawiającego.
Do
znakowania Wykonawca użyje metody najbardziej adekwatnej do powierzchni
materiału np. grawerowanie, laserowe, nadruk, nalepka, tłoczenie.
3. W celu
oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zaproponowanych materiałów promocyjnych
przez poszczególnych Wykonawców Zamawiający żąda dołączenia do złożonej oferty próbek każdego z
gadżetów (bez nadruku/graweru) oraz próbek wybranych produktów prezentujących
możliwe techniki umieszczenia informacji, które zamierza zastosować w odniesieniu do gadżetów
wskazanych w załączniku nr 2 do niniejszego zaproszenia tj. grawerowanie, laserowe, nadruk, nalepka, tłoczenie
(zamieszczone informacje mogą być dowolne). Wykonawca przekazuje próbki bezpłatnie. Próbki po wyborze oferty przez
Zamawiającego podlegają zwrotowi. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego
odbioru próbek.
4. Złożona oferta bez załączonych próbek materiałów
promocyjnych nie będzie podlegała ocenie.
IV. Termin realizacji
zamówienia
Termin
realizacji zamówienia : 30 czerwca 2017 r.
V. Dokumenty wymagane od Wykonawcy
1) Formularz
ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego
Zaproszenia,
2) Formularz
cenowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia,
3) Próbki materiałów promocyjnych.
VI. Kryteria
którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1. Zamawiający
przy ocenie oferty będzie posługiwał się następującymi kryteriami: cena (50%),
ocena walorów jakościowo- estetycznych (30%), termin realizacji zamówienia
(20%).
2. Zamawiający
wybierze Wykonawcę, którego oferta uzyska największą łączną liczbę punktów ze
wszystkich kryteriów, tj. cena,walory jakościowo- estetyczne i termin wykonania
3. Zamawiający
przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium cena odpowiednią liczbę punktów w
następujący sposób- Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród
złożonych ofert otrzyma 5 0 punktów, natomiast pozostali odpowiednio mniej
według wzoru:
C ₐ
C = x 50
Cₓ
C-liczba punktów za kryterium cena
Cₐ- cena minimalna
Cₓ- cena oferty badanej
4. Punkty za
kryterium walory jakościowo- estetyczne zostaną przyznane w skali od 0 do 30.
Podstawą oceny będzie ogólne wrażenie wzrokowe oparte na staranności,
czytelności, jakości materiałów oraz wykonaniu i użytej kolorystyce.
5. Punkty w
kryterium termin wykonania będą przyznawane następująco.
0 pkt- za deklarowany termin wykonania do dnia 30.06.2017 roku.
20 pkt- za deklarowany termin wykonania do dnia 19.06.2017 roku
VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Wykonawca określi cenę w walucie krajowej
(w zł).
2. Ceny wszystkich elementów zamówienia
powinny zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę.
3. Cenę ofertową należy podać z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
4. Cena za wykonanie
zamówienia jest ceną ryczałtową. Ofertowa cena powinna obejmować wynagrodzenie
za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania
zamówienia.
5. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny z wybranym Wykonawcą.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się
Zamawiającego z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do
porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Zdzisław Chrobot- kierownik Działu Inwestycji i
Ochrony Środowiska
tel. 41 357 55 46
email: zdzislaw.chrobot@wodociagipinczowskie.net
IX. Miejsce
i termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę wraz
ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zapieczętowanej kopercie
opatrzonej danymi Wykonawcy oraz napisem: Oferta na dostawę gadżetów
promocyjnych na potrzeby realizacji projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej
w aglomeracji Pińczów”
Ofertę wraz
próbkami należy składać osobiście lub pocztą (decyduje data otrzymania oferty
przez Zamawiającego) w zaklejonych oznakowanych kopertach w siedzibie spółki ” Wodociągi
Pińczowskie Sp. z o.o. z siedzibą w Pińczowie” ul. Batalionów
Chłopskich 160, 28-400 Pińczów w terminie do dnia 23 maja 2017
r., do godziny 10:00 w Sekretariacie.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie
składania ofert nie będą rozpatrywane.
Otwarcie
ofert nastąpi w siedzibie spółki ”
Wodociągi Pińczowskie Sp. z o.o. z siedzibą w Pińczowie” ul. Batalionów Chłopskich 160, 28-400 Pińczów w dniu 23 maja 2017 r. o godzinie
10:15. O wynikach postępowania
uczestnicy zostaną poinformowani faxem bądź drogą mailową .
VII.
Załączniki:
1) Formularz
ofertowy,
2) Formularz
cenowy,
3) Wzór umowy,
4) Logo
zamawiającego,
5) Przykładowe
zdjęcie.
Załączone pliki |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 394 |
Wprowadził do systemu: Zdzisław Chrobot, data: 2017-05-12 10:10:16 Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2017-05-12 12:57:13 |
Urząd Miejski w Pińczowie |