Zamawiajacy: Gmina Pinczów

Adres: ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów
Kontakt: tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail: sekretariat@pinczow.com.pl, Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 2234

Data publikacji: 2017-06-01 14:08:19

Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej do zadania p.n.:"Przebudowa drogi Sadek - Kozubów"

Treść przetargu:

 Znak sprawy: IPP.271.5.2017.I

 

Zaproszenie

do złożenia oferty cenowej

 

                Gmina Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej do zadania p.n.: „Przebudowa drogi Sadek - Kozubów”.

 

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

1)      Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej w miejscowościach: Sadek (dz. 603, obr. 27), Bugaj (dz. 67, obr. 6) i Kozubów (dz. 54, obr. 15), o łącznej długości 2056,00 m wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych.

2)      Zakres projektu:

a)      Parametry:

Zaprojektować należy jezdnię dwupasową, dwukierunkową, o nawierzchni bitumicznej, szer. min. 4,0m, obustronne pobocza z kruszywa, szer. min.0,5m.,  w miarę możliwości terenowych.

b)      Wykaz elementów opracowania:

-      Dokumentacja projektowa (projekt techniczny) do zgłoszenia robót budowlanych, w tym wymagane uzgodnienia, mapy oraz decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia) – 5 egz.

-      Przedmiar robót i kosztorys inwestorski, po 2 egz.;

-      Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz.;

-      Projekt stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia;

-      Projekt techniczny, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt stałej organizacji ruchu również w wersji elektronicznej w formacie pdf na płycie CD, przy czym kosztorys inwestorski także w formacie ath.

 

2.      Termin realizacji zamówienia: 20.11.2017r.

 

3.         Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

4.         Opis sposobu przygotowania oferty:

1)      Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej zaproszenia;

2)      Oferta musi być przygotowana w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów;

3)      Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;

4)      Wszelkie naniesienie poprawki, korekty błędów, skreślenia w tekście oferty muszą być podpisane przez osobę(y) podpisującą(ce) ofertę;

5)      Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT ;

6)      Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie
w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert;

7)      Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje:

§  nazwę i adres wykonawcy;

§  adres Zamawiającego: GMINA PIŃCZÓW, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów;

§  opis: OFERTA na opracowanie dokumentacji projektowej do zadania p.n.: Przebudowa drogi Sadek – Kozubów” - otwarcie ofert 09.06.2017r., o godz. 1115.

8)      W przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert;

 

5.         Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę proszę złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, pok. nr 29, w terminie do dnia 09.06.2017r., do godz. 1100. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.06.2016r., o godz. 1115 w świetlicy Urzędu Miejskiego.

 

6.         Opis kryteriów wyboru oferty i ich znaczenie:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium cena – wybrana zostanie oferta z najniższą ceną.

Punkty uzyskane w kryterium „Cena” będą obliczone wg wzoru:

 

Liczba punktów = Cn/Cb  x 80

gdzie:

-      Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych

-      Cb – cena oferty badanej

-      100 wskaźnik stały

 

 

7.     Wybór oferty oraz informacje o terminie i miejscu podpisania umowy:

1)     Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania oraz posiadać najniższą cenę.

2)     Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób posiadających odpowiednie uprawnienia do projektowania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wraz z kopią tych uprawnień i zaświadczeniem o posiadaniu wymaganego ubezpieczenie OC. Jeżeli wykonawca nie wywiąże się z powyższego zapisu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą i dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

3)     Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.

 

8.       Osoby do porozumiewania się w sprawie zamówienia:

Piotr Winiarski – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-130

Edyta Pawlusek – inspektor w Wydz. Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-131

 

9.     Pozostałe informacje:

1)    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postepowania..

2)    Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie bez podania przyczyny.

3)    Zamawiający dopuszcza rozszerzenie zakresu zadania do 20% wartości umowy.

 

 

             BURMISTRZ

 mgr inż. Włodzimierz Badurak

 

 

Zał.1:

1.       Mapa z lokalizacją przedsięwzięcia – zał. 1;

2.       Formularz ofertowy – zał. 2;

3.       Wzór umowy – zał. 3;

 

Pińczów, 01.06.2017r.

 

 

 


Załączone pliki
Zal.2_-_formularz_oferty-Sadek-Kozubow.docZal. nr 2 (Zal.2_-_formularz_oferty-Sadek-Kozubow.doc - 79.872 KB)
Data publikacji: 2017-06-01 14:10:52 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Zal.3-wzor_umowy-Sadek-Kozubow.docZal. nr 3 (Zal.3-wzor_umowy-Sadek-Kozubow.doc - 69.12 KB)
Data publikacji: 2017-06-01 14:11:06 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Zal.1_Mapa_z_lokalizacja_przedsiwewziecia_Sadek_Kozubow.pdfZal. nr 1 (Zal.1_Mapa_z_lokalizacja_przedsiwewziecia_Sadek_Kozubow.pdf - 1520.576 KB)
Data publikacji: 2017-06-01 14:17:47 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Zaproszenie_do_zlozenia_oferty_cenowej_Sadek_Kozubow.pdfZapytanie o cenę (Zaproszenie_do_zlozenia_oferty_cenowej_Sadek_Kozubow.pdf - 941.557 KB)
Data publikacji: 2017-06-01 14:18:17 Redaktor: Bartłomiej Piasecki

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 280
Wprowadził do systemu: Bartłomiej Piasecki, data: 2017-06-01 14:08:19
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2017-06-02 11:09:48

Urząd Miejski w Pińczowie
ul. 3 Maja 10, Pińczów
tel. 412345233 fax. 412345101
www.pinczow.com.pl