Adres: ul. Klasztorna 6, 28-400 Pińczów
Kontakt: tel. tel. 413572494, fax. fax. 413577210
E-mail: sekretariat@szozpinczow.pl, Strona www: szozpinczow.pl
Numer ID: 2262
Data publikacji: 2017-07-07 10:29:01
Ogłoszenie nr 546830-N-2017 z dnia 2017-07-07 r.
Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej: „Przebudowa i rozbudowa budynku
ośrodka zdrowia z lokalem mieszkalnym wraz z instalacjami wewnętrznymi wod –
kan, c.o. i energii elektrycznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Samorządowy
Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 29040387100000, ul. ul.
Klasztorna 6 , 28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska,
tel. 41 35724-94, , e-mail szozpinczow@poczta.onet.pl, , faks 41 35772-10.
Adres strony internetowej (URL): www.pinczow.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.pinczow.com.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę
określić):
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnek
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
bie dotyczy
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pinczow.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pinczow.com.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
www.pinczow.com.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta
Adres:
SZOZ Pińczów ul. Klasztorna 6, 28 - 400 Pińczów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa i
rozbudowa budynku ośrodka zdrowia z lokalem mieszkalnym wraz z instalacjami
wewnętrznymi wod – kan, c.o. i energii elektrycznej
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Roboty
budowlane Roboty sanitarne Roboty elektryczne Roboty zagospodarowania terenu
II.5) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45400000-1 |
45330000-9 |
45311000-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-12-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący
zdolności zawodowej (posiadania wiedzy i doświadczenia) jeżeli wykonawca
wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy -
w tym okresie należycie wykonał przynajmniej 3 roboty budowlane obejmujące
swoim zakresem roboty budowlane, elektryczne i sanitarne na kwotę min. 500
000,00 PLN (słownie złotych: pięćset tysięcy) każda. b) Zamawiający uzna za
spełniony warunek dotyczący zdolności zawodowej – w zakresie dysponowania
odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca
dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami
posiadającymi doświadczenie i uprawnienia do kierowania w zakresie niezbędnym
do realizacji zamówienia: - robotami budowlanymi - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- robotami elektrycznymi - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - robotami
sanitarnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualne na dzień składania ofert oświadczenia z art. 25 a ust.1 ustawy,
zgodnie z załączonym wzorem – załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
. INFORMACJE DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w
wysokości: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy). 2. Wadium
wnoszone jest w walucie polskiej. Wadium może zostać wniesione w następujących formach:
1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości /Dz. U. z z 2016 r. poz. 359 ./ 3. Wadium wnoszone w
pieniądzach należy wpłacić lub przelać na konto Zamawiającego w banku ING Bank
Śląski nr 84105014291000000500294970 z adnotacją: „Wadium – roboty budowlane
Kozubów 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto przed upływem terminu
składania ofert i kserokopię dołączyć do dokumentacji. 5. Wszelkie gwarancje w
oryginale należy dołączyć do oferty. Gwarancja ma być nieodwołalna,
bezwarunkowa oraz na pierwsze żądanie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
20,00 |
zatrudnienie |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-07-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Dyrektor
Marcin Wojniak
Załączone pliki |
Wzór oferty (1-Wzor_ oferty_Budowlane_Kozubow.docx - 32.893 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:31:52 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Oświadczenie (3.Oswiadczenie_Budowlane_Kozubow.docx - 24.972 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:32:19 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Wykaz robót budowlanych (5.Wykaz _robot_ budowlanych_SZOZ_Budowlane_Kozubow.doc - 50.688 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:32:51 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Wykaz osób (6.Wykaz _osob_Budowlane_Kozubow.doc - 55.296 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:33:07 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Wykaz podwykonawców (7.Wykaz _podwykonawcow_Budowlane_Kozubow.doc - 46.08 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:33:25 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Grupa kapitałowa (8. Grupa _kapitalowa_Budowlane_Kozubow.docx - 27.999 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:35:30 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Ogłoszenie (Ogloszenie_Kozubow_Budowlane.docx - 26.63 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:35:47 Redaktor: Anna Jurewicz | |
oświadczenie (Oswiadczenie_z_art_25a_ust_1_Budowlane_Kozubow.docx - 27.019 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:36:05 Redaktor: Anna Jurewicz | |
IBIOZ (IDBIOZ_Kozubow_budowlane.pdf - 103.46 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:36:48 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Przedmiar budowlane (Przedmiar_budowlane_Kozubow.pdf - 952.927 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:37:14 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Przedmiar elektryka (Przedmiar_elektryka_Kozubow.pdf - 303.932 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:37:35 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Przedmiar sanitarne (Przedmiar_Roboty sanitarne_Kozubow.pdf - 244.034 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:38:00 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Projekt elektryka (ELEKTRYKA_Kozubow_budowlane.zip - 3989.122 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 10:59:27 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Projekt konstrukcja (KONSTRUKCJA_Kozubow_budowlane_.zip - 1947.05 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 11:01:15 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Projekt sanitarne (SANITARNE_Kozubow_budowlane.zip - 7066.763 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 11:02:46 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Specyfikacja (SPECYFIKACJA_Kozubow_budowlane.zip - 578.454 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 11:03:22 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Projekt zagospodarowanie (ZAGOSPODAROWANIE_Budowlane_Kozubow.zip - 450.467 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 11:03:45 Redaktor: Anna Jurewicz | |
Umowa (Umowa_Kozubow_budowlane_.docx - 29.152 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 11:04:01 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (ARCHITEKTURA.zip_kozubow_budowlane.001 - 5242.88 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:01:16 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-01_architektura_kozubow.pdf - 8054.875 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:04:16 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (OPIS WYKONAWCZY-ARCHITEKTURA_kozubow.pdf - 199.435 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:05:03 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-03_architektura_kozubow.pdf - 12141.696 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:07:14 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-04_architekura kozubow.pdf - 8223.557 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:09:18 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-05_architektura_kozubow.pdf - 6209.195 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:11:46 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-06_architekura_kozubow.pdf - 6147.437 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:14:05 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-07_architektura_kozubow.pdf - 6322.595 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:15:37 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-08_architekura_kozubow.pdf - 8011.483 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:17:28 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-09_architektura_kozubow.pdf - 4361.192 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:18:54 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-10_architektura_kozubow.pdf - 4326.176 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:20:24 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-11_architekura_kozubow.pdf - 6759.665 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:21:48 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-12-architektura_kozubow.pdf - 4109.754 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:23:23 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-13_architektura_kozubow.pdf - 4068.256 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:24:27 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-14_architektura_kozubow.pdf - 5051.897 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:26:07 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-15_architekura_kozubow.pdf - 2414.971 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:27:09 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-16_architektura_kozubow.pdf - 19868.146 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:30:43 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-17_architektura_kozubow.pdf - 7789.784 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:32:16 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-18_architektura_kozubow.pdf - 8884.912 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:34:32 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-19_architektura_kozubow.pdf - 4903.586 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:35:51 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-20_architektura_kozubow.pdf - 5144.681 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:37:23 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-21_architektura_kozubow.pdf - 7806.573 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:39:16 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-22_architektura_kozubow.pdf - 8057.484 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:40:49 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-23_architektura_kozubow.pdf - 4030.395 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:41:52 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-24_architektura_kozubow.pdf - 3424.533 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:42:55 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-25_architektura_kozubow.pdf - 5742.201 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:44:20 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-26_architektura_kozubow.pdf - 3897.746 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:45:19 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-27_architektura_kozubow.pdf - 4325.187 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:46:41 Redaktor: Anna Jurewicz | |
projekt (PW-02-28_architektura_kozubow.pdf - 7011.639 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:48:23 Redaktor: Anna Jurewicz | |
SIWZ (SIWZ_SZOZ_Budowlane_Kozubow.docx - 53.293 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-07 12:50:58 Redaktor: Anna Jurewicz |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 630 |
Wprowadził do systemu: Anna Jurewicz, data: 2017-07-07 10:29:01 Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2017-07-07 13:03:25 |
Urząd Miejski w Pińczowie |