Adres: ul. 1 Maja 5a, 28-400 Pińczów
Kontakt: tel. 0413572884, fax. 0413577671
E-mail: gm2sekretariat@go2.pl, Strona www:
Numer ID: 2287
Data publikacji: 2017-07-26 14:33:22
Gimnazjum Nr 2 w Pińczowie 28-400 Pińczów, ul. 1-go
Maja 5A, tel. 04135-728-84
fax: 04135-728-84 PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ
ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT
OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH p.n.: „Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu
uczniów szkół podstawowych z rejonu Zespołu Szkół Nr 1 w Pińczowie na terenie Gminy Pińczów w roku
szkolnym 2017/2018 w formie biletów
miesięcznych” NA ZADANIE p.n. „Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu
uczniów szkół podstawowych z rejonu Zespołu Szkół Nr 1w Pińczowie na terenie Gminy
Pińczów w roku szkolnym 2017/2018 w
formie biletów miesięcznych” 1. Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ w wersji
papierowej można uzyskać pod adresem : Gimnazjum Nr 2 w Pińczowie, ul. 1-go Maja 5A,
28-400 Pińczów , od poniedziałku do piątku od godz. 730
do 1530 ,
Koszt specyfikacji : bezpłatna 2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona
będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia http ://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetarg. 3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Wspólny
słownik zamówień (CPV): 60.10.00.00-9 I Przedmiot zamówienia I.1) Rodzaj zamówienia: usługi I.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia : „ Świadczenie
usług w zakresie dowozu i odwozu
uczniów Szkół Podstawowych z rejonu Zespołu Szkół Nr 1 w Pińczowie na terenie Gminy Pińczów w roku szkolnym 2017/2018 w formie biletów
miesięcznych” - Zespół Szkół Nr 1 w Pińczowie - Zespół
Placówek Oświatowych w Kozubowie - Szkoła Podstawowa w Młodzawach - Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Brzeście - Punkt Przedszkolny w Szarbkowie - Przedszkole Nr 1 w Pińczowie - Niepubliczne Gimnazjum z uprawnieniami Szkoły
Publicznej I.1.3) Czy dopuszcza się
złożenie oferty częściowej : nie. I.1.4) Czy dopuszcza się
złożenie oferty wariantowej : nie. I.1.5) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA : od 01.09.2017r. do 22.06.2018r. SZCZEGÓŁY ORGANIZACJI TRAS DOWOZU UCZNIÓW Przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego w okresie
obowiązywania niniejszej umowy Wykonawca ustala rozkład jazdy. Lokalizację
przystanków oraz godziny przyjazdu i odjazdu Wykonawca ustala w uzgodnieniu z
Dyrektorem Szkoły lub placówki oświatowej . Trasa powinna przebiegać możliwie
najkrótszą drogą. Rozkład jazdy powinien zawierać nazwy przystanków (
punkty zbiorcze), godziny odjazdu/przyjazdu oraz długość trasy ( kilometry ). Długość trasy liczona jest od pierwszego przystanku
( miejsca wsiadania dziecka ) do końcowej szkoły lub placówki oświatowej. Przebieg trasy z kolejnością przystanków, długością trasy( kilometry) oraz godzinami na danych przystankach Wykonawca przedstawi Zamawiającemu niezwłocznie po jej ustaleniu. II . INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM II.1) WADIUM Informacje na temat wadium : Zamawiający wymaga
wniesienia wadium. Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do
wniesienia wadium w wysokości 4000,00
zł w terminie do 03.08.2017r. do godz. 930 Wadium wnosi się na rachunek bankowy Gimnazjum Nr 2
w Pińczowie Bank Spółdzielczy 79 8509
0002 2001 0004 8712 0001 II. 2) Warunki udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków: 1.Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego
warunku : O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
posiadają : - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - posiadających wymagane uprawnienia do prowadzenia autobusów, określone w art.26 ust 2 b. II.3) Wiedza
i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego
warunku: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których
wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. II.4) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego
warunku: - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których
potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy
wykonawca musi dysponować tyloma pełnosprawnymi autobusami na każdą trasę,
które umożliwią przewóz z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz
opiekunów. Liczba pojazdów musi gwarantować dotarcie określonej
liczby dzieci na zajęcia szkolne, a następnie ich powrót do domów. Wykonawca musi też dysponować autobusami
zastępczymi. II. 5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego
warunku: - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, to
znaczy wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany
personel, tzn. dysponować kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii D,
ważnymi badaniami lekarskimi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie
drogowym ( tj. Dz. U. z 2016 r. poz.1907 z późn. zm. ) w liczbie
odpowiadającej ilości zaproponowanych autobusów. II.6 ) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego
warunku: - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których
sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia,
to znaczy – wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową. II.7) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, II.7.1) W zakresie wykazania
spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć : • oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia- załącznik 4 • oświadczenie o
spełnienie warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, • aktualny odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oparciu o art. 24 ust. 1
ustaw wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia. Dokumenty o których mowa winny być złożone w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . II.8) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu III Kryteria oceny
ofert A)
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami 1/
CENA - 60 % Oferty
będą oceniane w skali od 0 do 60 punktów. B
) Serwis – czas podstawienia pojazdu
zastępczego - 40 % a)
podstawienie pojazdu zastępczego w czasie do 15 minut ,wykonawca otrzyma –
40 pkt. b)
podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 16 do 20 minut , wykonawca otrzyma – 20 pkt. c) podstawienie pojazdu zastępczego w czasie od 21 minut do 25 minut , wykonawca otrzyma - 0 pkt. Z pośród ważnych ofert
zostanie wybrana oferta z najwyższą sumą punktów we wszystkich kryteriach. W toku oceny Zamawiającego
może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej
oferty. III.1 ) Miejsce i termin składania ofert : Ofertę
należy złożyć w Gimnazjum Nr 2 w Pińczowie , ul. 1-go Maja 5A, 28-400 Pińczów
III.2) Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie
ofert nastąpi w dniu 03.08.2017r.
o godz. 1000 w Gimnazjum Nr 2 w Pińczowie III.3) Termin związania
ofertą : Wykonawca
jest związany ofertą przez 30 dni ; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z
upływem terminu składania ofert. Załączone pliki - Specyfikacja z
załącznikami
Pińczów dn. 26.07.2017r. |
Dyrektor Gimnazjum Nr.2
mgr Sławomir Spaczyński
Załączone pliki |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 360 |
Wprowadził do systemu: Małgorzata Błaszczyk, data: 2017-07-26 14:33:22 Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2017-07-26 14:45:33 |
Urząd Miejski w Pińczowie |