Adres: ul. Klasztorna 6, 28-400 Pińczów
Kontakt: tel. tel. 413572494, fax. fax. 413577210
E-mail: sekretariat@szozpinczow.pl, Strona www: szozpinczow.pl
Numer ID: 2322
Data publikacji: 2017-09-13 08:29:38
Ogłoszenie nr 587272-N-2017 z dnia 2017-09-13 r.
Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej: Sukcesywne dostawy szczepionek
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców
albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Samorządowy
Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 29040387100000, ul. ul.
Klasztorna 6 , 28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska,
tel. 41 35724-94, e-mail szozpinczow@poczta.onet.pl, faks 41 35772-10.
Adres strony internetowej (URL): www.pinczow.com.pl
Adres profilu nabywcy: www.pinczow.com.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę
określić):
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.pinczow.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Nie
www.pinczow.com.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można
uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy
szczepionek
Numer referencyjny: SZOZ.250.1.17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia
jest sukcesywna dostawa szczepionek dla Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Pińczowie Zamówienie zostało podzielone na 15 części – Pakiety Pakiet nr I –
- Skoniugowana szczepionka 13 walentna przeciwko pneumokokom- Pakiet nr II -
Szczepionka skojarzona, adsorbowalna, 5 składnikowa, uodporniająca przeciw
błonicy, tężcowi, krztuścow Pakiet nr III – Rekombinowana szczepionka przeciw
wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, Pakiet nr IV - Szczepionka skojarzona, 5
składnikowa , zawierająca trzy komponenty krztuśca, uodporniająca przeciw
błonicy, tężcowi, krztuścow PAKIET nr V - Szczepionka skojarzona 6 –
składnikowa, przeciw błonnicy, tężcowi, krztuścowi, polio, WZW typu B ,
chorobom wywołanym przez Haemophilus influenzae typu b. Ampułkostrzykawki 0,5
ml zawiesina zawierająca nie mniej niż 40 j.m. toksoidu tężcowego, nie mniej
niż 30 j.m. toksoidu błonniczego antygeny krztuścowe (25 µg toksoidu
krztuścowego, 25 µg hemaglutyniny włókienkowej i 8µg pertoktyny) oraz 10 µg
antygenu powierzchniowego wirusa WZW typu B, inaktywowany wirus polio ( typ
1,2,3) + fiolka zawiarająca 10µg polisacharydów otoczkowych H. influenzae typu
B Pakiet nr VI - Szczepionka skojarzona, adsorbowalna, 6 składnikowa,
uodporniająca przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona,
zawierająca dwa antygeny krztuśca – toksoid krztuścowy i hemaglutyninę
włókienkową), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, poliomyelitis (inaktywowana)
i haemophilus typ B- Pakiet nr VII- Szczepionka skoniugowana przeciw
meningokokom grupy A,C,W-135 i Y. Przeznaczona do uodporniania dzieci od 12
miesiąca życia, młodzieży i dorosłych Pakiet nr VIII - Szczepionka przeciwko
wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA), zawierająca 20 mikrogramów
oczyszczonego antygenu powierzchniowego wirusa zapalenia wątroby typu B,
przeznaczona dla osób od15 roku życia stosowana wg schematu szczepień : 0, 1, 6
m-cy oraz w przyspieszonym schemacie dawkowania 0, 1, 2 m-ce Pakiet nr IX - Szczepionka
przeciwko ospie wietrznej Pakiet nr X – Szczepionka przeciwko rota wirusom ,
żywa z antygenem RIX 4414, w dwudawkowym schemacie podania - Pakiet nr XI -
Szczepionka skoniugowana przeciw meningokokom grupy B Pakiet nr XII -
Szczepionka przeciw pneumokokom,polisacharydowa, skoniugowana, adsorbowana
:zawierająca 10 serotypów.:- Pakiet nr XIII - Szczepionka przeciwko grypie na
sezon 2017/2018 zawierająca antygeny powierzchniowe wirusa grypy, uzyskana
metodą typu sub-unit Pakiet nr XIV - Skoniugowana szczepionka monowalentna
zawierająca polisacharyd Anty –Neisseria meningitidis grupy C, stosowana od
drugiego miesiąca życia Pakiet nr XV - Czterowalentna szczepionka przeciwko
grypie na sezon 2017/2018 zwierająca inaktywowany, rozszczepiony wirus grypy, uzyskana
metodą typu split. 33651600-4
II.5) Główny kod CPV: 33651600-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33651600-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 134,88
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który posiada
aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
prowadzenia hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora
Farmaceutycznego zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r.
(tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533 z późn. zm.). Zastosowanie ma
oświadczenie n podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym
zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a
ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej
jedną dostawę o wartości: Pakiet nr 1 – 10 000,00 złotych brutto Pakiet nr 2 -
10 000,00 złotych brutto Pakiet nr 3 - 10 000,00 złotych brutto Pakiet nr 4 -
10 000,00 złotych brutto Pakiet nr 5 - 10 000,00 złotych brutto Pakiet nr 6 - 10
000,00 złotych brutto Pakiet nr 7 - 10 000,00 złotych brutto Pakiet nr 8 - 10
000,00 złotych brutto Pakiet nr 9 - 10 000,00 złotych brutto Pakiet nr 10 -10
000,00 złotych brutto Pakiet nr 11 - 10 000,00 złotych brutto Pakiet nr 12 - 10
000,00 złotych brutto Pakiet nr 13 - 10 000,00 złotych brutto Pakiet nr 14 - 10
000,00 złotych brutto Pakiet nr 15 - 10 000,00 złotych brutto Zastosowanie ma
oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Załączone pliki |
SIWZ szczepionki (SIWZ_SZOZ_szczepionki_2017.pdf - 6428.988 KB) | |
Data publikacji: 2017-09-13 08:31:31 Redaktor: Anna Jurewicz | |
ogłoszenie szczepionki (ogloszenie_SZOZ_szcepionki_2017.docx - 39.157 KB) | |
Data publikacji: 2017-09-13 08:31:53 Redaktor: Anna Jurewicz | |
formularz ofertowy szczepionki (zal_1_SZOZ_formularz_szczepionki_2017.doc - 62.464 KB) | |
Data publikacji: 2017-09-13 08:32:28 Redaktor: Anna Jurewicz | |
zal 2 oświadczenie szczepionki (zal_2_SZOZ_oswiadczenie_szczepionki_2017.doc - 32.256 KB) | |
Data publikacji: 2017-09-13 08:32:50 Redaktor: Anna Jurewicz | |
zal 3 oświadczenie szczepionki (zal_3_oswiadczenie_SZOZ_szczepionki_2017.doc - 33.792 KB) | |
Data publikacji: 2017-09-13 08:33:13 Redaktor: Anna Jurewicz | |
zal 4 formularz cenowy szczepionki (zal_4_SZOZ_szczepionki_formularz_cenowy_2017.docx - 23.829 KB) | |
Data publikacji: 2017-09-13 08:33:36 Redaktor: Anna Jurewicz | |
zal 5 oświadczenie szczepionki (zal_5_SZOZ_oswiadczenie_szczepionki_2017.doc - 39.936 KB) | |
Data publikacji: 2017-09-13 08:33:57 Redaktor: Anna Jurewicz | |
zal 6 wykaz szczepionki (zal_6_SZOZ_wykaz_szczepionki_2017.doc - 31.744 KB) | |
Data publikacji: 2017-09-13 08:34:16 Redaktor: Anna Jurewicz | |
zal 7 umowa szczepionki (zal_7_SZOZ_umowa.szczepionki_2017.docx - 33.919 KB) | |
Data publikacji: 2017-09-13 08:34:35 Redaktor: Anna Jurewicz |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 367 |
Wprowadził do systemu: Anna Jurewicz, data: 2017-09-13 08:29:38 Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2017-09-13 08:37:41 |
Urząd Miejski w Pińczowie |