Adres: ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów
Kontakt: tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail: sekretariat@pinczow.com.pl, Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 2757
Data publikacji: 2019-03-26 12:17:10
Pińczów, 26.03.2019r.
IPP.271.2.61.2019
Zaproszenie
do złożenia oferty cenowej
Gmina Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: „Utwardzenie placu Remizy OSP” w ramach funduszu sołeckiego w miejscowości Krzyżanowice Dolne na rok 2019.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Roboty budowlane związane z utwardzeniem placu remizy OSP w Krzyżanowicach Dolnych kostką brukową betonową o pow. ok 182,60 m2 wraz z obrzeżem betonowym i krawężnikiem drogowym na długości ok 11,0 mb na działce o nr ewid. gruntów 285/1 obręb 16 Krzyżanowice Dolne.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa przedmiar robót (załącznik nr 1a), projekt techniczny utwardzenia terenu (załącznik nr 1b) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1c).
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres rękojmi.
1) Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia 31.05.2019r.
2) Wymagany termin rękojmi na wykonane roboty budowlane – minimum 36 miesięcy. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które spełniają warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Do oferty załączyć kosztorys ofertowy.
2) Oferta musi być przygotowana w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów;
3) Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;
4) Wszelkie naniesienie poprawki, korekty błędów, skreślenia w tekście oferty muszą być podpisane przez osobę(y) podpisującą(ce) ofertę;
5) Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT ;
6) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert;
7) Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje:
- nazwę i adres wykonawcy;
- adres Zamawiającego: GMINA PIŃCZÓW, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów;
- opis: OFERTA na realizację zadania: „Utwardzenie placu Remizy OSP” Krzyżanowice Dolne - otwarcie ofert 01.04.2019r., o godz. 1010.
8) W przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert;
5. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu planowanego zadania celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
2) Podana cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające:
- zarówno z przedmiaru robót, jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można zrealizować, odebrać i przekazać do użytkowania przedmiotu zamówienia.
- wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych terenu budowy,
- uporządkowania terenu prac po zakończeniu robót i doprowadzenia terenów przyległych do stanu pierwotnego, itp.
6. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty
7. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę proszę złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, pok. nr 29, w terminie do dnia 01.04.2019r., do godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.04.2019r., o godz. 1010 w Urzędzie Miejskim w Pińczowie.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po w/w terminie zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.
Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem ich dostarczenia pod adres i w terminie w wyżej wymienionym terminie.
8. Opis kryteriów wyboru oferty i ich znaczenie:
1) Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
Nr kryt. |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1 |
Cena brutto |
80% |
2 |
Okres udzielonej rękojmi |
20% |
2) Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:
l.p. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1 |
Cena brutto Liczba punktów = Cn/Cb x 80 gdzie: - Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych - Cb – cena oferty badanej - 80 wskaźnik stały
|
80 % |
80 pkt |
2 |
Okres udzielonej rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia Za udzielenie rękojmi na okres:
|
20% |
20 pkt |
9. Wybór oferty oraz informacje o terminie i miejscu podpisania umowy:
1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg. kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania.
2) Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.
10. Osoby do porozumiewania się w sprawie zamówienia:
Piotr Winiarski – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-130
Bartłomiej Piasecki – podinspektor w Wydz. Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-131
11. Pozostałe informacje:
1) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postepowania.
2) Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie bez podania przyczyny.
3) Zamawiający dopuszcza rozszerzenie zakresu zadania do 20% wartości umowy.
4) Proszę o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych – patrz załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia ofertowego.
Zał.1:
1. Przedmiar robót, kosztorys ofertowy – zał. 1a;
2. Projekt techniczny – zał. 1b;
3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. 1c;
4. Formularz ofertowy – zał. 2;
5. Wzór umowy – zał. 3;
6. Klauzula informacyjna – zał. 4;
Załączone pliki |
Załącznik 1a (Zal. 1a_-_Kosztorys_ofertowy_kostka_Krzyzanowice.pdf - 112.448 KB) | |
Data publikacji: 2019-03-26 12:17:54 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik 1b (Zal.1b_-_Projekt_techniczny_kostka_Krzyzanowice.pdf - 565.16 KB) | |
Data publikacji: 2019-03-26 12:18:07 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik 1c (Zal.1c_-_STWiOR-kostka_Krzyzanowice.pdf - 987.466 KB) | |
Data publikacji: 2019-03-26 12:18:20 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik 2 (Zal.2_-_formularz_oferty-kostka_Krzyzanowice.doc - 82.944 KB) | |
Data publikacji: 2019-03-26 12:18:30 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik 3 (Zal.3_-_wzor_umowy-kostka_Krzyzanowice.doc - 95.744 KB) | |
Data publikacji: 2019-03-26 12:18:40 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik 4 (Zal.4_-_klauzula_informacyjna-kostka_Krzyzanowice.doc - 55.296 KB) | |
Data publikacji: 2019-03-26 12:18:59 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej (Zaproszenie_do_zlozenia_oferty-kostka_Krzyzanowice.pdf - 840.652 KB) | |
Data publikacji: 2019-03-26 12:19:15 Redaktor: Bartłomiej Piasecki |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 280 |
Wprowadził do systemu: Bartłomiej Piasecki, data: 2019-03-26 12:17:10 Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2019-03-26 12:30:49 |
Urząd Miejski w Pińczowie |