Data archiwizowania: 2015-02-16 12:41:19 |
---|
Rejestry, ewidencja i archiwa |
REJESTRY, EWIDENCJE I ARCHIWA Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pińczowie prowadzi następujące rejestry i ewidencje. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pińczowie prowadzi następujące rejestry i ewidencje: 1. Kierownik: -rejestr kontroli -rejestr skarg i wniosków. 2. Dział pomocy środowiskowej -zastępca kierownika : -rejestr zasiłków stałych -rejestr zasiłków okresowych -rejestr zasiłków celowych i w naturze -rejestr zasiłków specjalnych -rejestr osób objętych usługami opiekuńczymi -rejestr odwołań od decyzji administracyjnych -rejestr dożywiania. 3. Dział świadczeń rodzinnych -rejestr przyjmowanych wniosków -rejestr zasiłków rodzinnych -rejestr zasiłków pielęgnacyjnych -rejestr świadczeń pielęgnacyjnych -rejestr jednorazowych zapomóg z tytułu urodzenia dziecka -rejestr zwrotów nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych -rejestr odwołań od decyzji administracyjnych 4. Stanowisko ds. administracyjnych: -ewidencja akt osobowych pracowników -ewidencja legitymacji służbowych -ewidencja wyjść i poleceń wyjazdów służbowych -ewidencja legitymacji ubezpieczeniowych -rejestr osób kierowanych na badania wstępne i okresowe -rejestr zastosowanych kar porządkowych -rejestr osób ubiegających się o zatrudnienie -rejestr korespondencji wychodzącej i przychodzącej. 5. Stanowisko ds.dodatków mieszkaniowych: -rejestr przyjmowanych wniosków a) spółdzielcze b)komunalne c)zakładowe -rejestr przyznanych dodatków mieszkaniowych |
Urząd Miejski w Pińczowie |