Data archiwizowania: 2015-03-30 11:04:02 |
---|
Wydawanie dokumentów z ksiąg stanu cywilnego |
Opis: Wymagane dokumenty: Wydawane DOKUMENTY (w zależności od przeznaczenia, które określa interesant) dotyczą tylko tych zdarzeń, które miały miejsce na terenie gminy Pińczów. Opłata skarbowa:
Opłaty skarbowe w kasie Urzędu (pokój nr 10, parter) lub na rachunek Urzędu Miejskiego w Pińczowie: 73 8509 0002 2001 0004 8767 0002 . Tryb odwoławczy:W przypadku wydania decyzji odmawiającej wydanie odpisu aktu stanu cywilnego przysługuje odwołanie do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Podstawa prawna: 3. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. z 2012r. poz.788 j.t. ). 4. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2013r. poz. 267 j.t. ogłoszony 27.02.2013r.). Termin załatwienia niezwłocznie Uwagi Wydawanie dokumentów upoważnionym osobom: wstępnym, zstępnym, rodzeństwu, małżonkowi, przedstawicielowi ustawowemu oraz innym osobom, które wykażą interes prawny odbywa się także drogą korespondencji na podstawie wniosku i dokumentu opłaty skarbowej. |
Urząd Miejski w Pińczowie |