Przeniesienie uprawnień wynikających licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na osobę trzecią
I. Podstawa Prawna • Ustawa z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. Nr.125 poz.1371 z późniejszymi zmianami) • Ustawa z 19 listopada 1999 r. prawo działalności gospodarczej (Dz.U. z dnia 1999r. Nr.101 poz.1178 z późniejszymi zmianami) II. Wymagane wnioski • Wniosek o przeniesienie uprawnień wynikających z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na osobę trzecią III. Wymagane załączniki • W przypadku śmierci osoby fizycznej posiadającej licencje ustąpienie na jej miejsce spadkobiercy: 1. Kserokopia aktu zgonu 2. Kserokopia dokumentu potwierdzającego zmiany formy prawnej, połączenia, podziału lub przekształcenia IV. Dokumenty do wglądu • V. Opłaty* • 5 zł za wniosek, 0,50 zł załączniki • Opłata za przeniesienie uprawnień finansów licencji zgodnie z Rozporządzenie Ministra Finansów dnia 5 lipca 2004 r. (Dz.U.Nr. 159 poz.1664 z 2004) w sprawie wysokości opłaty za czynności administracyjne związane z wykonywaniem transportu drogowego oraz za egzekwowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych VI. Miejsce załatwienia sprawy • ul. 3 Maja 10 Urząd Miejski w Pińczowie nr pok.4 tel.:(0-41) 357-38-71 wew.28,29 • Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl VII. Termin załatwienia sprawy • 14 dni VIII. Tryb odwoławczy • IX. Opłaty za odwołanie* • Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji. X. Uwagi •
* znaki opłaty skarbowej można nabyć w kasie Urzędu Miejskiego, opłaty skarbowe można dokonać również w formie bezgotówkowej (jeżeli opłata skarbowa przekracza kwotę 100 zł wpłatę dokonać należy wyłącznie w formie bezgotówkowej) na rachunek Urzędu Miejskiego w Pińczowie ING BANK ŚLĄSKI O/Pińczów r-k 33105014291000000500292008
|