Archiwalna wersja strony: WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O UTRACIE DOWODU OSOBISTEGO

Urząd Miejski w Pińczowie - WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O UTRACIE DOWODU OSOBISTEGO
Data archiwizowania: 2005-06-14 08:08:10
WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O UTRACIE DOWODU OSOBISTEGO

Sprawę załatwia:      Wydział Spraw Obywatelskich

                                   I piętro, pok. Nr 16;

                                   tel. 357-38-71 wew. 15;

                                   e-mail: teresa.musial@pinczow.com.pl      

 

Wymagane dokumenty: 

 

- pisemne zawiadomienie o utracie dowodu osobistego,   dokonane niezwłocznie   po stwierdzeniu tego faktu.( załącznik nr 1)

 

Termin załatwienia sprawy: 

- niezwłocznie w obecności wnioskodawcy.

 

Podstawa prawna:

 

- art.42 ust. 1 ustawy z dnia10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późn.zm. w związku z § 6 Rozporządzenia RM z dnia 21 listopada 2000r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty (Dz.U. Nr 112,poz.1182 z późn.zm.).

 

Uwagi:

 

Zaświadczenie jest wolne od opłaty skarbowej.


 



Urząd Miejski w Pińczowie
ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów
tel. 412345233 fax. 412345101
www.pinczow.com.pl