I. Podstawa Prawna • Ustawa z dnia 19 listopada 1999 r. - Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. z 1999 r. Nr 101, poz. 1178 z późniejszymi zmianami); • Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1808) II. Wymagane dokumenty • Wniosek o wydanie odpisu zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej III. Wymagane załączniki • Brak IV. Dokumenty do wglądu • Dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty) V. Opłaty* • 8 zł: 5 zł za wniosek, 3 zł za odpis VI. Miejsce załatwienia sprawy • ul. 3 Maja 10 Urząd Miejski w Pińczowie nr pok .4 tel.:(0-41) 357-38-71 wew.28,29 • Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl VII. Termin załatwienia sprawy • 14 dni VIII. Tryb odwoławczy • IX. Opłaty za odwołanie* • X. Uwagi • Brak
* znaki opłaty skarbowej można nabyć w kasie Urzędu Miejskiego, opłaty skarbowe można dokonać również w formie bezgotówkowej, (jeżeli opłata skarbowa przekracza kwotę 100 zł wpłatę dokonać należy wyłącznie w formie bezgotówkowej) na rachunek Urzędu Miejskiego w Pińczowie ING BANK ŚLĄSKI O/Pińczów r-k 33105014291000000500292008
|