Data archiwizowania: 2006-06-02 08:03:14 |
---|
Rejestry, ewidencja i archiwa |
REJESTRY, EWIDENCJE I ARCHIWA Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pińczowie prowadzi następujące rejestry i ewidencje. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pińczowie prowadzi następujące rejestry i ewidencje: 1.Kierownik: -rejestr kontroli -rejestr skarg i wniosków. 2.Dział pomocy środowiskowej -zastępca kierownika : -rejestr rent socjalnych -rejestr zasiłków stałych -rejestr zasiłków stałych wyrównawczych -rejestr zasiłków okresowych -rejestr zasiłków okresowych gwarantowanych -rejestr zasiłków okresowych macierzyńskich -rejestr zasiłków celowych i w naturze -rejestr zasiłków specjalnych -rejestr osób objętych usługami opiekuńczymi -rejestr odwołań od decyzji administracyjnych -rejestr dożywiania. 3.Stanowisko ds. administracyjnych: -ewidencja akt osobowych pracowników -ewidencja legitymacji służbowych -ewidencja wyjść i poleceń wyjazdów służbowych -ewidencja legitymacji ubezpieczeniowych -rejestr osób kierowanych na badania wstępne i okresowe -rejestr zastosowanych kar porządkowych -rejestr osób ubiegających się o zatrudnienie -rejestr zasiłków rodzinnych -rejestr zasiłków pielęgnacyjnych -rejestr korespondencji wychodzącej i przychodzącej. 4.Stanowisko ds.dodatków mieszkaniowych: -rejestr przyjmowanych wniosków a) spółdzielcze b)komunalne c)zakładowe -rejestr przyznanych dodatków mieszkaniowych |
Urząd Miejski w Pińczowie |