Data archiwizowania: 2008-03-12 08:30:41 |
---|
Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor ds. utrzymania istniejącej infrastruktury komunalnej, przygotowanie i realizacja inwestycji gminnych, remontów kapitalnych urządzeń i obiektów gminnych, oraz mieszka |
Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 10 Ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
1) Posiadać obywatelstwo polskie, 2) Ukończenie 18 lat, 3) Wykształcenie: wyższe, 4) Niekaralność, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 6) Nieposzlakowana opinia. 3. Wymagania dodatkowe: 1) Znajomość podstawowych zagadnień Kodeksu spółek handlowych, 2) Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy „Prawo budowlane”, i „Prawo zamówień publicznych”, 3) Predyspozycje osobowościowe – asertywność, zdecydowanie, wysoka kultura osobista, łatwość podejmowania decyzji. 4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) Organizowanie przetargów na roboty z zakresu inwestycji, w tym również realizowanym systemem gospodarczym z udziałem mieszkań gminnych, 2) Przygotowanie projektów umów z wykonawcami na opracowanie dokumentacji technicznej oraz roboty budowlano – montażowe, 3) Przygotowanie pełnej dokumentacji technicznej, kosztorysu, pozwolenia na budowę, studium wykonalności inwestycji realizowany z funduszu strukturalnego UE we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu, oraz jednostkami organizacyjnymi w szczególności: a) przeprowadzania procedury przetargowej, b) przygotowywania do podpisu umów z wykonawcą i jednostką współfinansującą, c) bieżący monitoring, rozliczenie i ewaluacja projektu, d) przygotowanie wniosków o niezbędne środki inwestycyjne pozyskiwane poza budżetem gminy, e) bieżący monitoring, rozliczenie końcowe inwestycji, robót remontowych, w tym również inwestycji wykonanych z udziałem mieszkańców. 5. Wymagane dokumenty: 1) Życiorys (CV), 2) List motywacyjny, 3) Kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplomu), 4) Kwestionariusz osobowy, 5) Oświadczenie o niekaralności, 6) Kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności. 7) Staż pracy 5 lat, w tym w Urzędzie Miasta lub Gminy 2 lata. 6. Miejsce i termin składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego (Kancelaria Urzędu – pokój nr 29) lub na adres: Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów w terminie do Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinno być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr. 101, poz. 926) oraz Ustawą z 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”. Burmistrz Miasta i Gminy mgr inż. Włodzimierz Badurak |
Urząd Miejski w Pińczowie |