Archiwalna wersja strony: WYDAWANIE DECYZJI ZATWIERDZAJĄCEJ PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI
Data archiwizowania: 2008-06-18 14:55:11
Urząd Miejski w Pińczowie - WYDAWANIE DECYZJI ZATWIERDZAJĄCEJ PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI
WYDAWANIE DECYZJI ZATWIERDZAJĄCEJ PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI
ROŚ.6011
Wydawanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości
I. Podstawa Prawna • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603); • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonania podziałów nieruchomości (Dz.U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663) • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami)
II. Wymagane wnioski • wniosek o podział nieruchomości
III. Wymagane załączniki • odpis księgi wieczystej, wstępny projekt podziału
IV. Dokumenty do wglądu • brak
V. Opłaty • brak
VI. Termin załatwienia sprawy • 3 miesiące
VII. Miejsce załatwienia sprawy • ul. Złota 7 tel.: 35 7 39 12
VIII. Jednostka odpowiedzialna • Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska
IX. Tryb odwoławczy • Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Pińczowa w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji
X. Opłata za odwołanie • brak
XI. Uwagi • brak
Urząd Miejski w Pińczowie ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów tel. 412345233 fax. 412345101 www.pinczow.com.pl