Data archiwizowania: 2009-05-15 16:10:26 |
---|
Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: aplikant Straży Miejskiej |
Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 10 Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze 1. Nazwa i adres jednostki : Urząd Miejski w Pińczowie, 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 10 2. Nazwa stanowiska pracy: aplikant Straży Miejskiej 3. Wymogi kwalifikacyjne 1) Posiada obywatelsko polskie, 2) Ukończył/a 21 lat, 3) Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych, 4) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, 5) Co najmniej wykształcenie średnie, 6) Nienaganna opinia, 7) Sprawność pod względem fizycznym i psychicznym, 8) Oświadczenie o niekaralności, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego 9) Uregulowany stosunek do służby wojskowej. 4. Wymagania dodatkowe 1) Predyspozycje osobowościowe – asertywność, zdecydowanie, wysoka kultura osobista, łatwość w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, 2) Umiejętności zawodowe – obsługa komputera oraz innych urządzeń biurowych 3) Prawo jazdy kat. B 5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) Zadania główne - wynikające z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych, 2) Zadania pomocnicze – nie wynikające z Ustawy, zlecone przez przełożonego, 3) Zadania okresowe - wynikające z aktualnie istniejących potrzeb, 4) Zakłócenia działalności – interwencje w terenie. 6. Wymagane dokumenty 1) List motywacyjny, 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3) Oryginalny kwestionariusz osobowy, 4) Kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 5) Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska aplikanta Straży Gminnej (Miejskiej), 6) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 7) Oświadczenie o niekaralności, 8) Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu. 9) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, Uwaga ! – Brak któregokolwiek z w/w dokumentów będzie skutkowało wykluczeniem kandydata z dalszego postępowania. 7. Warunki pracy i płacy 1. wynagrodzenie od 1300, 00 zł brutto 2. praca patrolowa dwuzmianowa , przeciętnie 40 godzin w 5 dniowym tygodniu pracy 8. Miejsce i termin składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego ( Kancelaria Urzędu - pokój nr 29 ) lub przesłać na adres : Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów w terminie do dnia 28 maja 2009 roku, godz. 9.00. W przypadku wysyłania dokumentów decyduje data i godzina ich doręczenia do Urzędu. Dokumenty należy składać w nieprzezroczystej kopercie z napisem: „ Dotyczy naboru na stanowisko aplikanta Straży Miejskiej „. Dokumenty które zostaną złożone po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ) oraz ustawą z 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami ) oraz własnoręcznym podpisem. Wszelkie dodatkowe informacje w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze – aplikant straży miejskiej udzieli telefonicznie lub osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pińczowie – inspektor ds. Kadr Helena Sobczyk, pokój 24, tel. 041 357-38-71 do 75 wew. 24 i Komendant Straży Miejskiej w Pińczowie Marcin Kozłowski, pokój nr 35, tel. 041 357-38-71 do 75 wew. 28. |
Urząd Miejski w Pińczowie |