Data archiwizowania: 2012-05-15 11:19:50 |
---|
REJESTRACJA ZGONU |
Wymagane dokumenty 1. Karta zgonu wydana przez lekarza; 5. W przypadku zgonów zaistniałych wskutek wypadków tragicznych - pozwolenie na pochowanie zwłok od Prokuratora. Komplet dokumentów należy przedstawić w Urzędzie Stanu Cywilnego. Opłata skarbowa: za wniesienie podania - znaki skarbowe o wartości 5 zł Termin zgłoszenia zgonu do Urzędu: w ciągu 3 dni od daty zgonu Sporządzanie aktów zgonu odbywa się: od poniedziałku do piątku w godz.: 7.30 - 14.00. Termin załatwienia niezwłocznie Podstawa prawna Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Kodeks postępowania administracyjnego. Druki Podanie o wydanie 3 egz. odpisu skróconego aktu zgonu |
Urząd Miejski w Pińczowie |