Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista do spraw przepływu informacji
Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 10
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
1. Nazwa stanowiska pracy: specjalista do spraw przepływu informacji
2. Wymagania główne
- posiada obywatelstwo polskie,
- ukończone 18 lat,
- wykształcenie wyższe, wskazany drugi fakultet,
- niekaralności,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- nieposzlakowana opinia
3. Wymagania dodatkowe:
1. biegła znajomość: obsługi komputera, języka angielskiego , języka niemieckiego,
2. przynajmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w urzędach państwowych lub samorządowych,
3. praktyka w sporządzaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, praktyka w dziennikarstwie,
4. predyspozycje osobowościowe - asertywność, zdecydowanie, wysoka kultura
osobista, łatwość podejmowania decyzji,
4.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Radą Miejską, Burmistrzem, zastępcą
Burmistrza i Sekretarzem,
2. Współdziałanie z Fundacjami i Stowarzyszeniami działającymi na rzecz Gminy,
3. Dokonywanie analizy działań zastępcy Burmistrza i Naczelników Wydziałów w
stosunku do poprawy funkcjonowania spółek Gminy i jednostek podporządkowanych,
4. Przygotowanie materiałów na spotkania Burmistrza z grupami społecznymi i
zawodowymi.
5. redagowanie artykułów do gazet i przygotowanie materiałów do informatora
samorządowego,
6. redagowanie strony internetowej.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie ( dyplomu),
4) kwestionariusz osobowy,
5) kserokopia świadectw pracy,
6) oświadczenia o niekaralności,
7) kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i
umiejętności.
5. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego
( Kancelaria Urzędu- pokój nr 29 ) lub na adres : Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów w terminie do dnia 18 stycznia 2007 roku do godz.9.00 ( w przypadku wysyłania dokumentów decyduje data i godzina ich doręczenia do Urzędu). Dokumenty należy składać w nieprzezroczystej kopercie z napisem : Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw przepływu informacji. Dokumenty które zostaną złożone po wyżej określonym terminie , nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.gminy.com.pl/pinczow) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Pińczów, dnia 02.01.2007r.
BURMISTRZ
mgr inż. Włodzimierz Badurak
Wprowadził(a) do systemu: Grzegorz Wojciechowski, data: 2007-01-03 08:34:42
Opublikował(a): Jan Szarawara, data publikacji: 2007-01-03 09:24:07
Ostatnia zmiana: Grzegorz Wojciechowski, data: 2007-01-03 08:34:42
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony