Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: młodszy referent ds. archiwum zakładowego i spraw kancelaryjnych
Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 10
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
1. Nazwa stanowiska pracy: młodszy referent ds. archiwum zakładowego i spraw
kancelaryjnych.
2. Wymagania główne
- posiada obywatelstwo polskie,
- ukończone 18 lat,
- wykształcenie średnie, wskazane podjęcie studiów,
- niekaralności,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- nieposzlakowana opinia
3. Wymagania dodatkowe:
1. biegła znajomość obsługi komputera,
2. odbyty staż w urzędach państwowych lub samorządowych,
3. znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz przepisów Instrukcji Kancelaryjnej,
4. znajomość przepisów z zakresu prowadzenia i organizacji archiwum w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych,
4.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1. prowadzenie archiwum zakładowego
2. rejestr pism wpływających i wypływających z Urzędu,
3. wewnętrzny obieg akt,
4. informacja wizualna o stanowiskach pracy w zakresie załatwiania spraw,
5. aktualizowanie tablic ogłoszeń w Urzędzie i miejscach publicznych w mieście i
sołectwach,
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
4) kwestionariusz osobowy,
5) kserokopia świadectw pracy,
6) oświadczenia o niekaralności,
7) kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i
umiejętności.
5. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego
( Kancelaria Urzędu- pokój nr 29 ) lub na adres : Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów w terminie do dnia 23 marca 2007 roku do godz.9.00 ( w przypadku wysyłania dokumentów decyduje data i godzina ich doręczenia do Urzędu). Dokumenty należy składać w nieprzezroczystej kopercie z napisem : Dotyczy naboru na stanowisko: młodszego referenta ds. archiwum zakładowego i spraw kancelaryjnych. Dokumenty które zostaną złożone po wyżej określonym terminie , nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.gminy.com.pl/pinczow) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. Marek Zatorski
ZASTĘPCA BURMISTRZA
Wprowadził(a) do systemu: Grzegorz Wojciechowski, data: 2007-03-08 14:23:49
Opublikował(a): Jan Szarawara, data publikacji: 2007-03-08 14:43:43
Ostatnia zmiana: Grzegorz Wojciechowski, data: 2007-03-08 14:23:49
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony