Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor ds. utrzymania istniejącej infrastruktury komunalnej, przygotowanie i realizacja inwestycji gminnych, remontów kapitalnych urządzeń i obiektów gminnych.
Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 10
Ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
- Nazwa stanowiska pracy: inspektor ds. utrzymania istniejącej infrastruktury komunalnej, przygotowanie i realizacja inwestycji gminnych, remontów kapitalnych urządzeń i obiektów gminnych oraz mieszkań komunalnych.
- Wymagania główne:
1) Posiadać obywatelstwo polskie,
2) Ukończenie 18 lat,
3) Wykształcenie: wyższe,
4) Niekaralność, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6) Nieposzlakowana opinia.
3. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość podstawowych zagadnień Kodeksu spółek handlowych,
2) Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy „Prawo budowlane”, i „Prawo zamówień publicznych”,
3) Predyspozycje osobowościowe – asertywność, zdecydowanie, wysoka kultura osobista, łatwość podejmowania decyzji.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Organizowanie przetargów na roboty z zakresu inwestycji, w tym również realizowanym systemem gospodarczym z udziałem mieszkań gminnych,
2) Przygotowanie projektów umów z wykonawcami na opracowanie dokumentacji technicznej oraz roboty budowlano – montażowe,
3) Przygotowanie pełnej dokumentacji technicznej, kosztorysu, pozwolenia na budowę, studium wykonalności inwestycji realizowany z funduszu strukturalnego UE we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu, oraz jednostkami organizacyjnymi w szczególności:
a) przeprowadzania procedury przetargowej,
b) przygotowywania do podpisu umów z wykonawcą i jednostką współfinansującą,
c) bieżący monitoring, rozliczenie i ewaluacja projektu,
d) przygotowanie wniosków o niezbędne środki inwestycyjne pozyskiwane poza budżetem gminy,
e) bieżący monitoring, rozliczenie końcowe inwestycji, robót remontowych, w tym również inwestycji wykonanych z udziałem mieszkańców.
5. Wymagane dokumenty:
1) Życiorys (CV),
2) List motywacyjny,
3) Kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplomu),
4) Kwestionariusz osobowy,
5) Oświadczenie o niekaralności,
6) Kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
7) Staż pracy 5 lat, w tym w Urzędzie Miasta lub Gminy 2 lata.
6. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego (Kancelaria Urzędu – pokój nr 29) lub na adres: Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów w terminie do
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinno być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr. 101, poz. 926) oraz Ustawą z 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.
Burmistrz Miasta i Gminy
mgr inż. Włodzimierz Badurak
Wprowadził(a) do systemu: Grzegorz Wojciechowski, data: 2008-03-11 15:09:03
Opublikował(a): Jan Szarawara, data publikacji: 2008-03-11 15:20:46
Ostatnia zmiana: Grzegorz Wojciechowski, data: 2008-03-12 08:28:16
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony