Zarządzenie Nr 94/2008 Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów z dnia 04.12.2008 r.
Zarządzenie Nr 94/2008
Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów
z dnia 04.12.2008r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia
z 2001 r. Nr 13 poz. 123 z późn. zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Kultury z dnia
§1
Ogłosić konkurs na stanowisko Dyrektora Pińczowskiego Samorządowego Centrum
Kultury.
§2
Treść ogłoszenia szczegółowo określa załącznik nr 1 do zarządzenia.
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Nadzoru Właścicielskiego.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Pińczów
Załącznik nr 1
do Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów nr 94/2008
Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 10
Ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury
1. Miejsce pracy : Pińczowskie Samorządowe Centrum Kultury,
Ul. Piłsudskiego 2a , 28-400 Pińczów
2. Wymagane kwalifikacje kandydatów
1. wykształcenie wyższe ,
2. co najmniej 2 – letni staż pracy na stanowiskach związanych z organizowaniem i prowadzeniem działalności kulturalnej
3. znajomość ustaw: o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, Prawa zamówień publicznych,
4. znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania instytucji kultury
5. wiedza z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych na działalność kulturalną
6. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
8. posiadanie obywatelstwa polskiego,
9. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
10. korzystanie z pełni praw publicznych,
3. Wymagania dodatkowe
1. umiejętność kierowania zespołem pracowników
2. umiejętność skutecznego komunikowania się,
3. inne predyspozycje osobowościowe - asertywność, zdecydowanie, wysoka kultura
osobista, łatwość podejmowania decyzji
4. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) dokumenty poświadczające: wykształcenie, staż pracy
4) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się
przeciwko niemu postępowanie karne,
5) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z
dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17
grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z
2005 r. Nr 14, poz. 114)
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na
proponowanym stanowisku,
9) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z
ustawą z dnia
926 ze zmianami) w celach związanych z przeprowadzeniem konkursu na stanowisko dyrektora
10) pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury.
5. Miejsce i termin składania dokumentów:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego
( Kancelaria Urzędu- pokój nr 29 ) lub na adres : Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów w terminie do dnia
6. Kandydaci zostaną poinformowani pisemnie o terminie i miejscu konkursu.
7. Kandydaci na stanowisko dyrektora Pińczowskiego Samorządowego Centrum Kultury mogą zapoznać się z warunkami organizacyjno-finansowymi działalności placówki w siedzibie PSCK ul. Piłsudskiego 2a.
Pińczów, dnia
Wprowadził(a) do systemu: Ewa Bawor, data: 2008-12-09 09:18:10
Opublikował(a): Jan Szarawara, data publikacji: 2008-12-09 11:24:03
Ostatnia zmiana: Zdzisław Chrobot, data: 2016-11-16 14:37:06
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony