Wersja archiwalna z dnia 2009-05-15 16:10:26
|
Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 10
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
1. Nazwa i adres jednostki : Urząd Miejski w Pińczowie, 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 10
2. Nazwa stanowiska pracy: aplikant Straży Miejskiej
3. Wymogi kwalifikacyjne
1) Posiada obywatelsko polskie,
2) Ukończył/a 21 lat,
3) Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych,
4) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
5) Co najmniej wykształcenie średnie,
6) Nienaganna opinia,
7) Sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
8) Oświadczenie o niekaralności, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
9) Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
4. Wymagania dodatkowe
1) Predyspozycje osobowościowe – asertywność, zdecydowanie, wysoka kultura osobista, łatwość w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole,
2) Umiejętności zawodowe – obsługa komputera oraz innych urządzeń biurowych
3) Prawo jazdy kat. B
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Zadania główne - wynikające z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych,
2) Zadania pomocnicze – nie wynikające z Ustawy, zlecone przez przełożonego,
3) Zadania okresowe - wynikające z aktualnie istniejących potrzeb,
4) Zakłócenia działalności – interwencje w terenie.
6. Wymagane dokumenty
1) List motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) Oryginalny kwestionariusz osobowy,
4) Kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska aplikanta Straży Gminnej (Miejskiej),
6) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
(poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
7) Oświadczenie o niekaralności,
8) Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu.
9) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
Uwaga ! – Brak któregokolwiek z w/w dokumentów będzie skutkowało wykluczeniem kandydata z dalszego postępowania.
7. Warunki pracy i płacy
1. wynagrodzenie od 1300, 00 zł brutto
2. praca patrolowa dwuzmianowa , przeciętnie 40 godzin w 5 dniowym tygodniu pracy
8. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego ( Kancelaria Urzędu - pokój nr 29 ) lub przesłać na adres : Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów w terminie do dnia 28 maja 2009 roku, godz. 9.00. W przypadku wysyłania dokumentów decyduje data i godzina ich doręczenia do Urzędu. Dokumenty należy składać w nieprzezroczystej kopercie z napisem: „ Dotyczy naboru na stanowisko aplikanta Straży Miejskiej „. Dokumenty które zostaną złożone po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ) oraz ustawą z 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 z późniejszymi zmianami ) oraz własnoręcznym podpisem.
Wszelkie dodatkowe informacje w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze – aplikant straży miejskiej udzieli telefonicznie lub osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pińczowie – inspektor ds. Kadr Helena Sobczyk, pokój 24, tel. 041 357-38-71 do 75 wew. 24 i Komendant Straży Miejskiej w Pińczowie Marcin Kozłowski, pokój nr 35, tel. 041 357-38-71 do 75 wew. 28.
|