Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów o ogłoszeniu naboru na wolne stanowisko pracy: inspektor ds. kontroli wewnętrznej w Wydziale Finansowo-Budżetowym
URZĄD MIEJSKI W PIŃCZOWIE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
inspektor ds. kontroli wewnętrznej w Wydziale Finansowo-Budżetowym
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie,
2) Ukończone 18 lat,
3) Niekaralność,
4) Nieposzlakowana opinia,
5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
6) Wykształcenie magisterskie ekonomiczne o specjalności rachunkowość, finanse publiczne, finanse przedsiębiorstw, bankowość.
7) Minimum trzy lata stażu pracy, w tym 2 letnie doświadczenie w księgowości
budżetowej, podatkowej lub podobnym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Biegła znajomość obsługi komputera i księgowania komputerowego.
2) Znajomość podstawowych zasad Ordynacji Podatkowej oraz zasad księgowości budżetowej,
3) Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
4) Ukończone inne kursy z zakresu księgowości.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie kontroli w podległych i nadzorowanych jednostkach zgodnie z ustawą o finansach publicznych.
2) Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, planów finansowych.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności,
8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwaga ! – Brak któregokolwiek z w/w dokumentów będzie skutkowało wykluczeniem kandydata z dalszego postępowania.
7. Warunki pracy i płacy
1. wynagrodzenie od 1500, 00 zł brutto.
8. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego ( Kancelaria Urzędu - pokój nr 29 ) lub przesłać na adres : Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów w terminie do dnia 23 października 2009 r., godz. 9.ºº. W przypadku wysyłania dokumentów decyduje data i godzina ich doręczenia do Urzędu. Dokumenty należy składać w nieprzezroczystej kopercie z napisem: „ Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy: inspektor ds. kontroli wewnętrznej w Wydziale Finansowo-Budżetowym” „. Dokumenty które zostaną złożone po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ) oraz ustawą z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223.poz. 1458) oraz własnoręcznym podpisem.
Wszelkie dodatkowe informacje w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor ds. kontroli wewnętrznej udzieli telefonicznie lub osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pińczowie – inspektor ds. Kadr Helena Sobczyk, pokój 24, tel. 041 357-38-71 do 75 wew. 214 i lub Skarbnik Gminy w Pińczowie Pani Mirosława Wiśniewska, pokój nr 5, tel. 041 357-38-71 do 75 wew. 110.
Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów
mgr inz. Włodzimierz Badurak
Wprowadził(a) do systemu: Grzegorz Wojciechowski, data: 2009-10-12 12:40:09
Opublikował(a): Jan Szarawara, data publikacji: 2009-10-12 14:00:38
Ostatnia zmiana: Renata Grabiwoda, data: 2018-04-30 09:26:09
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony