Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Z przyjemnością informujemy o uruchomieniu:
Elektronicznej Skrzynki Podawczej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Pińczowie
w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
Aby można było złożyć wniosek do szkoły konieczne jest:
1) posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (zakładka "Załóż Konto") – konto jest bezpłatne,
2) posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub posiadanie profilu zaufanego ePUAP.
Po założeniu konta i zalogowaniu się na platformie ePUAP należy przejść do zakładki Katalog Usług i wyszukać podmiot: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Pińczowie. Dokument przekazuje się on-line poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu.
adres skrzynki podawczej Szkoły: /SP2PINCZOW/skrytkaESP
Minimalne wymagania programowe przeglądarki:
1) Microsoft Internet Explorer 6.0 (z pakietem poprawek SP1; pakiet poprawek SP2 dla Windows XP),
2) FireFox 1.5.0.3.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1) Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
2) Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Ponadto informujemy, że podane na Biuletynie kontaktowe adresy e-mail
nie pełnią roli skrzynki podawczej.
Do
wnoszenia spraw i wniosków drogą elektroniczną służy specjalna usługa
zamieszczona na platformie ePUAP
zarządzana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Wprowadził(a) do systemu: Anna Garbacz, data: 2022-05-24 16:24:41
Opublikował(a): Andrzej Gajda, data publikacji: 2022-05-25 08:23:37
Ostatnia zmiana: Andrzej Gajda, data: 2022-05-25 08:23:37
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony