Wersja archiwalna z dnia 2005-06-14 08:08:10
|
Sprawę załatwia: Wydział Spraw Obywatelskich
I piętro, pok. Nr 16;
tel. 357-38-71 wew. 15;
e-mail: teresa.musial@pinczow.com.pl
Wymagane dokumenty:
- pisemne zawiadomienie o utracie dowodu osobistego, dokonane niezwłocznie po stwierdzeniu tego faktu.( załącznik nr 1)
Termin załatwienia sprawy:
- niezwłocznie w obecności wnioskodawcy.
Podstawa prawna:
- art.42 ust. 1 ustawy z dnia10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późn.zm. w związku z § 6 Rozporządzenia RM z dnia 21 listopada 2000r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty (Dz.U. Nr 112,poz.1182 z późn.zm.).
Uwagi:
Zaświadczenie jest wolne od opłaty skarbowej.
|