Wersja archiwalna z dnia 2014-09-02 10:00:09
|
Udzielanie informacji o przedsiębiorcach
I. Podstawa Prawna • Ustawa z dnia 19 listopada 1999 r. - Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. z 1999 r. Nr 101, poz. 1178 z późniejszymi zmianami); • Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1808) • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami); II. Wymagane wnioski • Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych III. Wymagane załączniki • IV. Dokumenty do wglądu • Dokument potwierdzający tożsamość V. Opłaty* • 1. Opłata skarbowa od podania o wydanie zaświadczenia o przedsiębiorcach wpisanych do ewidencji działalności gospodarczej - 5 zł w znakach opłaty skarbowej*; 2.Opłata skarbowa od wydania zaświadczenia o przedsiębiorcach wpisanych do ewidencji działalności gospodarczej /zamieszkałych w Pińczowie/ - 11 zł za wydanie zaświadczenia dot. 1-go przedsiębiorcy w znakach opłaty skarbowej*. VI. Miejsce załatwienia sprawy • ul. 3 Maja 10 Urząd Miejski w Pińczowie nr pok.4 tel.:(0-41) 357-38-71 wew.28,29 • Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl VII. Termin załatwienia sprawy • 7 dni IX. Tryb odwoławczy • X. Opłaty za odwołanie* • XI. Uwagi •
* znaki opłaty skarbowej można nabyć w kasie Urzędu Miejskiego, opłaty skarbowe można dokonać również w formie bezgotówkowej (jeżeli opłata skarbowa przekracza kwotę 100 zł wpłatę dokonać należy wyłącznie w formie bezgotówkowej) na rachunek Urzędu Miejskiego w Pińczowie ING BANK ŚLĄSKI O/Pińczów r-k 33105014291000000500292008
|