Wersja archiwalna z dnia 2018-07-26 14:05:28
|
Zmiana zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osób
I. Podstawa Prawna • Ustawa z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. Nr.125 poz.1371 z późniejszymi zmianami) • Ustawa z 19 listopada 1999 r. prawo działalności gospodarczej (Dz.U. z dnia 1999r. Nr.101 poz.1178 z późniejszymi zmianami) • Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r.-przepisy wprowadzające ustawę o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.Nr.173,1808 z 2004 r. • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami); II. Wymagane wnioski • Wniosek o zmianę zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osób III. Wymagane załączniki • Zezwolenie zmienia się na wniosek jego posiadacza w razie zmiany: 1. Oznaczenia przedsiębiorcy, siedziby, adresu zamieszkania 2. Przebiegu linii regularnej, rozkładu jazdy, zwiększenie pojemności pojazdów, częstotliwość ich kursowania lub zmian godzin odjazdów z poszczególnych przystanków 3. Zagranicznego przewoźnika drogowego, z którym zawarto umowę o wspólnym prowadzeniu linii regularnej w międzynarodowym transporcie drogowym 4. Kserokopia poprzedniego wydanego zezwolenia IV. Dokumenty do wglądu • Dowód tożsamości V. Opłaty* • 5 zł na wniosek, 0,50 zł załączniki • Zmiana wynosi 50 % wartości wydanego zezwolenia, opłata za zmianę zezwolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów dnia 5 lipca 2004 r. (Dz.U.Nr. 159 poz.1664 z 2004) w sprawie wysokości opłaty za czynności administracyjne związane z wykonywaniem transportu drogowego oraz za egzekwowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych VI. Miejsce załatwienia sprawy • ul. 3 Maja 10 Urząd Miejski w Pińczowie nr pok.4 tel.:(0-41) 357-38-71 wew. 28,29 • Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl VII. Termin załatwienia sprawy • 14 dni VIII. Tryb odwoławczy • Od niniejszej decyzji stronie przysługuje odwołanie do organu administracji publicznej wyższego stopnia za pośrednictwem organu, który wydaje decyzje w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji IX. Opłaty za odwołanie* • 5 zł X. Uwagi
* znaki opłaty skarbowej można nabyć w kasie Urzędu Miejskiego, opłaty skarbowe można dokonać również w formie bezgotówkowej (jeżeli opłata skarbowa przekracza kwotę 100 zł wpłatę dokonać należy wyłącznie w formie bezgotówkowej) na rachunek Urzędu Miejskiego w Pińczowie ING BANK ŚLĄSKI O/Pińczów r-k 33105014291000000500292008
|