Wersja archiwalna z dnia 2014-08-12 10:53:00
|
Zmiana we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
I. Podstawa Prawna • Ustawa z dnia 19 listopada 1999 r. - Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. z 1999 r. Nr 101, poz. 1178 z późniejszymi zmianami); • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami); • Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r.-przepisy wprowadzające ustawę o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.Nr.173,1808 z 2004 r. II. Wymagane wnioski • Wniosek o dokonanie zmiany w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej III. Wymagane załącznik • Brak IV. Dokumenty do wglądu • Dokument potwierdzający tożsamość V. Opłaty* • 1. Opłata za zgłoszenie zmiany wpisu do ewidencji działalności gospodarczej w kwocie 50 zł na konto: Urząd Miejski Pinczów ING Bank Śląski O/ Pińczów r-k 33105014291000000500292008. • 2. Dołączyć do wniosku dowód wpłaty VI. Miejsce załatwienia sprawy • ul. 3 Maja 10 Urząd Miejski w Pińczowie nr pok.4 tel.:(0-41) 357-38-71 wew.28,29 • Wydział Infrastruktury Gospodarczej i Gospodarki Komunalnej e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl VII. Termin załatwienia sprawy • 14 dni VIII. Tryb odwoławczy • Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Pińczowa w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji. IX. Opłaty za odwołanie* • Skarbowa 5 zł X. Uwagi • Po odbiorze zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy obowiązkowo zgłosić się do: Urzędu Statystycznego w Kielcach (ul.Wróblewskiego 2) , Urzędu Skarbowego w Pińczowie (ul.Piłsudzkiego 3), ZUS-u w Pińczowie (ul.3 Maja 40);
* skarbowej można nabyć w kasie Urzędu Miejskiego, opłaty skarbowe można dokonać również w formie bezgotówkowej (jeżeli opłata skarbowa przekracza kwotę 100 zł wpłatę dokonać należy wyłącznie znaki opłaty w formie bezgotówkowej) na rachunek Urzędu Miejskiego w Pińczowie ING BANK ŚLĄSKI O/Pińczów r-k 33105014291000000500292008
|