Wniosek o nr porządkowym nieruchomości
.......................................................................................................................................................................
(nazwa organu - adresata wniosku)
.......................................................................................................................................................................
(kod pocztowy, miejscowość)
ulica .................................................................................................................
nr ........................................
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Wnioskodawca: |
||||||||
Nazwisko |
Imię/imiona |
Adres zamieszkania |
Dane kontaktowe |
|||||
........................................................ ........................................................ |
......................................................... ......................................................... |
miejscowość:
................................................................................................... kod
pocztowy: .................. ulica ..................................................................... nr domu
.............. nr lokalu ............................................................................. |
telefon
........................... e-mail
............................ |
|||||
Nazwa osoby prawnej lub
jednostki organizacyjnej |
Adres siedziby |
|
||||||
...................................................................................................................... ...................................................................................................................... |
miejscowość:
................................................................................................... kod
pocztowy: .................. ulica ..................................................................... nr domu
.............. nr lokalu ............................................................................. |
telefon
........................... e-mail
............................ |
||||||
Informacje o położeniu budynku,
którego dotyczy wniosek: |
||||||||
miejscowość |
ulica |
obręb ewidencyjny |
numer działki ewidencyjnej |
usytuowanie budynku1 |
status budynku2 |
|||
................................. |
................................. |
.................................. |
........................................... |
1.
budynek naziemny 2.
budynek podziemny |
1.
budynek istniejący 2.
budynek w trakcie budowy 3.
budynek prognozowany |
|||
Załącznik:
1. Kopia mapy3 .........................
w skali .........................., na której kolorem .....................................
wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku.
.........................................,
dnia .............20.... r. ...................................................................
(podpis
wnioskodawcy)
___________________________
1 Niepotrzebne
skreślić.
2 Właściwe
podkreślić.
3 Załącznikiem
może być kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału,
topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu
zagospodarowania działki lub terenu.
Wprowadził(a) do systemu: Małgorzata Łaganowska, data: 2014-08-12 09:00:28
Opublikował(a): Marcin Kozłowski, data publikacji: 2015-01-19 08:52:32
Ostatnia zmiana: Marcin Kozłowski, data: 2015-01-19 08:52:32
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony