Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Pińczowie

Adres:
ul. Złota 7
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. (041)3572444, fax. (041)3573376
E-mail:zeasippinczow@neostrada.pl
Strona www:

Numer ID: 1143

Data publikacji:
2011-08-16 14:10:38

Przedmiot: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA ZADANIE p.n.: Zakup i dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły Muzycznej I Stopnia w Pińczowie”

Treść przetargu:

                          Szkoła  Muzyczna  I Stopnia   w Pińczowie

28-400 Pińczów, ul. Szkolna  1  , tel. 04135-728-44.

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

NA ZADANIE p.n.:

 

                          Zakup  i  dostawa   instrumentów  muzycznych    do

 Szkoły   Muzycznej  I Stopnia   w Pińczowie”

 

1.      Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego ( sekretariat ) lub za zaliczeniem pocztowym.

 

2.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

3.      Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

 

1)       Przedmiotem zamówienia jest   zakup  i  dostawa  instrumentów  muzycznych ,

do  Szkoły  Muzycznej   I stopnia  w  Pińczowie .

2)       Dopuszcza się składanie ofert częściowych

4.      Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.      Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminach:

 31.10.   2011r.

6.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.).

 

7.      Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał. nr 2 do SIWZ;

2)      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3)      Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

 

8.      Informacja na temat wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w Szkole  Muzycznej  w Pińczowie  , ul. 1 Szkolna  1 , (sekretariat) w terminie do 29.VIII 2011r do godz. 9:00

 

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, dnia 29. VIII.2011r godz. 9:10

12.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert Określonego w SIWZ

 

13.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Załączone pliki
SPECYFIKACJA_1025.doc (SPECYFIKACJA_1025.doc - 79.872 KB)
Data publikacji: 2011-08-16 14:13:13 Redaktor: Teresa Gręda
Zalacznik_Nr_1a_Formularz_ofertowy_1025.doc (Zalacznik_Nr_1a_Formularz_ofertowy_1025.doc - 32.256 KB)
Data publikacji: 2011-08-16 14:13:43 Redaktor: Teresa Gręda
Zalacznik_Nr_2a_Oswiadczenie_1025.doc (Zalacznik_Nr_2a_Oswiadczenie_1025.doc - 28.672 KB)
Data publikacji: 2011-08-16 14:14:15 Redaktor: Teresa Gręda
Zalacznik_Nr_3a_Umowa_1025.doc (Zalacznik_Nr_3a_Umowa_1025.doc - 42.496 KB)
Data publikacji: 2011-08-16 14:14:46 Redaktor: Teresa Gręda
Zaloncznik_  do _SIW_1025.docx (Zaloncznik_ do _SIW_1025.docx - 13.018 KB)
Data publikacji: 2011-08-17 14:43:44 Redaktor: Teresa Gręda

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 603
Wprowadził do systemu: Teresa Gręda, data: 2011-08-16 14:10:38
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2011-08-17 09:02:02
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu