Zamawiający:
Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
Adres:
ul. Klasztorna 6
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. tel. (041) 3572494, fax. fax. (041) 3577210
E-mail:szozpinczow@poczta.onet.pl
Strona www: www.szozpinczow.republika.pl
Numer ID: 1264
Data publikacji:
2012-05-02 13:23:37
Przedmiot: Zakup i dostawa szczepionek dla Samorzadowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pinczowie
Treść przetargu:
Pińczów: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMORZĄDOWEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE
Numer ogłoszenia: 98639 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Klasztorna 6, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35724-94, faks 41 35772-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pinczow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMORZĄDOWEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMORZĄDOWEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE W WIELKOŚCI OKREŚLONEJ W ZAŁĄCZNIKU NR 5 DO SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• ZGODNIE Z ART.67 UST.1 PKT 7 PZP - TJ. NIE WIĘCEJ NIŻ 20%
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• zgodnie z SIWZ
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• zgodnie z SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Klasztorna 6, 28-400 Pińczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 09:00, miejsce: ul. Klasztorna 6, 28-400 Pińczów - ADMINISTRACJA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prevenar.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0,5ml*1amp.strzyk + ig..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Varilrix.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 fiol.+ 1amp.-strzyk..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rotarix.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1ml fiol.+1amp.-strzyk.rozp..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Infanrix IPV+Hib.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0,5ml*1a.-st+1f..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Infanrix HEXA.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0,5ml*a.-st.+ig..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Neis Vac.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0,5ml*1amp-strzyk..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Synflorix.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 amp-strzyk. + 1 ig..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pentaxim.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0,5 ml 1fl.+1a.-st. 0,5 ml+2ig..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Engerix B.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a 20µg fiolkax100szt..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Hepavax Gene TF.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 fiolka 1 ml.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cervarix.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 amp.-strzyk. 1d 0,5ml.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Influvac.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 amp.-strzyk. 0,5 ml+ig..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
Załączone pliki |
SIWZ-szczepionki-2012 (SIWZ-szczepionki-2012.doc - 198.656 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-02 13:25:37 Redaktor: Marcin Kozłowski | |
Opis: SIWZ-szczepionki-2012 | |
umowa dostawy sprzedaży (U_M_O_W_Y____D_O_S_T_A_W_Y-2012-szczepionki.doc - 33.28 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-02 13:27:47 Redaktor: Marcin Kozłowski | |
Opis: umowa dostawy sprzedaży | |
zalacznik nr 5 (zalacznik_nr_5.ods - 17.028 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-07 10:39:14 Redaktor: Marcin Kozłowski | |
Opis: załącznik asortymentowo-cenowy | |
pytanie (pytanie.doc - 12.8 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-14 12:51:10 Redaktor: Marcin Kozłowski | |
Opis: pytanie | |
odpowiedz (odpowiedz.jpg - 96.558 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-14 12:52:42 Redaktor: Marcin Kozłowski | |
Opis: odpowiedz |
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2012-05-02 13:31:14
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu