Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 1527

Data publikacji:
2013-08-02 14:59:25

Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie p.n.:„Przebudowa drogi Gacki – Leszcze dz. nr ewid. 58/10, 62/3, 62/4, 61/55, 61/22, 61/41 obr.18, dz.nr 199/6, 199/7, 199/4, 204/3, 204/11 obr. 11, od km 0+000 do km 1+360, dł. 1 360 mb”

Treść przetargu:

 

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony

na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:

 

Przebudowa drogi Gacki – Leszcze dz. nr ewid. 58/10, 62/3, 62/4, 61/55, 61/22, 61/41 obr.18, dz.nr 199/6, 199/7, 199/4, 204/3, 204/11 obr. 11, od km 0+000 do km 1+360, dł. 1 360 mb”

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.08.2013r.

 

1.    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

2.    Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

1)      Wspólny słownik zamówień (CPV):

45111000-8    - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233225-2    - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233220-7    - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

2)      Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Gacki – Leszcze na dz. nr ewid. 58/10, 62/3, 62/4, 61/55, 61/22, 61/41 obr.18, dz. nr 199/6, 199/7, 199/4, 204/3, 204/11 obr. 11, od km 0+000 do km 1+360, dł. 1 360 mb;

3)      Zakres rzeczowy zamówienia:

-        Roboty pomiarowe geodezyjne – 1,360 km

-        Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4,00 cm z wywozem mat. Z rozbiórki na odl. Do 1 km – 630,00 m2

-        Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 15,00cm – 267,375 m3 +

-        Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 10,00cm – 368,85 m3 + 178,75 m3

-        Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca gr. 4 cm i szer. Od 5,10 do 4,10m – 4539,50 m2 +1495,00 m2

-        oraz warstwa ścieralna gr. 3 cm i szer.  5,00 do 4,00m – 4436,00 m2 +1495 m2

-        Ścinanie poboczy o gr. 10 cm sposobem mechanicznym wraz z załadowaniem na samochód samowyładowczy i odwiezienie na odl. Do 1 km wraz ze skropieniem poboczy środkiem chwastobójczym – 69,60 m2

-        Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia – 0,1 ha

-        wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa kamiennego o szer. po 0,5m,
gr. 7 cm – 72,45 m3 + 22,75 m3

-        Wykonanie 7 zjazdów kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym.

4)      Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;

5)      Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

3.    Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

4.    Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych; 

5.    Termin wykonania zamówienia:

Wykonanie całości przedmiotu zamówienia – do dnia 15.10.2013r.

6.    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)         O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.) i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego:

a.      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.

b.      posiadania wiedzy i doświadczenia,

Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.

c.      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego
i doświadczenie, odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj.:  osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.

d.      sytuacji ekonomicznej i finansowej,

Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.

2)         Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

3)         Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W w/w przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.

4)      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.    Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy        w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 

1)        Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp,
i których opis sposobu oceny spełniania został zamieszczony w ust.5 pkt 1 SIWZ należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a)      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. (zał. nr 5 do SIWZ)

b)      Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych
(nr uprawnień budowlanych w specjalności drogowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy), doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 8 do SIWZ);

2)        W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 i art. 24 ust. 2 pkt 2) do 5) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:

a)      Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 6 do SIWZ);

b)      Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

c)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

d)      Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

e)      Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), co Wykonawca albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 7 do SIWZ).

3)        Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

a)      Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt 2 lit. b ÷ d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

-        nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);

-        nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);

-        nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)

4)        Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a)      oświadczenie wymienione w ust 6 pkt 1 lit a SIWZ powinno być złożone
w imieniu wszystkich Wykonawców;

b)      dokumenty wymienione w ust. 6 pkt 1 lit b składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.

c)      oświadczenie wymienione w ust. 6 pkt 2 lit. a SIWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 6 pkt 2 lit. b ÷ g SIWZ  albo odpowiadające im określone w ust. 6 pkt 3, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

5)        Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
 

8.    Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium. 

9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%) 

10. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 19.08.2013r., do godziny 900; 

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego,
dnia 19.08.2013r. o godz. 915. 

12. Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6.

 

                                                                                                      Z up. BURMISTRZA

 

                                                                                                     mgr inż. Marek Zatorski

                                                                                                       Z-ca BURMISTRZA

                                                                                           .....................................

                                                                                                                                                          podpis kierownika jednostki

Załączone pliki
SIWZ - Gacki-Leszcze.docSIWZ (SIWZ - Gacki-Leszcze.doc - 225.28 KB)
Data publikacji: 2013-08-02 16:08:32 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
STWiOR - Gacki-Leszcze.docSTWiOR (STWiOR - Gacki-Leszcze.doc - 7197.696 KB)
Data publikacji: 2013-08-02 16:26:24 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: STWiOR
Kosztorys_nakladczy_Przebudowa_drogi_Gacki_Leszcze.pdfzał. nr 1 (Kosztorys_nakladczy_Przebudowa_drogi_Gacki_Leszcze.pdf - 241.088 KB)
Data publikacji: 2013-08-02 16:45:46 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zał. nr 1
lokalizacja_drogi_do_przebudowy_Gacki_leszcze.pdfzał. nr 2 (lokalizacja_drogi_do_przebudowy_Gacki_leszcze.pdf - 1808.607 KB)
Data publikacji: 2013-08-02 16:48:01 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zał. nr 2
opis_techniczny.pdfzał. nr 2a (opis_techniczny.pdf - 669.357 KB)
Data publikacji: 2013-08-05 13:11:32 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zał. nr 2a
ogloszenie_o_przetargu_droga GACKI-LESZCZE.docOgłoszenie o przetargu (ogloszenie_o_przetargu_droga GACKI-LESZCZE.doc - 79.36 KB)
Data publikacji: 2013-08-06 07:50:37 Redaktor: Bartłomiej Piasecki

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 560
Wprowadził do systemu: Bartłomiej Piasecki, data: 2013-08-02 14:59:25
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2013-08-02 15:04:11
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu