Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 1527
Data publikacji:
2013-08-02 14:59:25
Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie p.n.:„Przebudowa drogi Gacki – Leszcze dz. nr ewid. 58/10, 62/3, 62/4, 61/55, 61/22, 61/41 obr.18, dz.nr 199/6, 199/7, 199/4, 204/3, 204/11 obr. 11, od km 0+000 do km 1+360, dł. 1 360 mb”
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71,
fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
przetarg nieograniczony
na realizację zamówienia o wartości szacunkowej
poniżej kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień
publicznych:
„Przebudowa drogi Gacki – Leszcze dz. nr ewid.
58/10, 62/3, 62/4, 61/55, 61/22, 61/41 obr.18, dz.nr 199/6, 199/7, 199/4,
204/3, 204/11 obr. 11, od km 0+000 do km 1+360, dł. 1 360 mb”
Ogłoszenie
zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.08.2013r.
1.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona
będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Określenie
przedmiotu i zakresu zamówienia:
1)
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg
jednopasmowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
2)
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi
gminnej Gacki – Leszcze na dz. nr ewid. 58/10, 62/3, 62/4, 61/55, 61/22,
61/41 obr.18, dz. nr 199/6, 199/7, 199/4, 204/3, 204/11 obr. 11, od km 0+000 do
km 1+360, dł. 1 360 mb;
3)
Zakres rzeczowy zamówienia:
-
Roboty pomiarowe geodezyjne – 1,360 km
-
Frezowanie
nawierzchni bitumicznej o gr. 4,00 cm z wywozem mat. Z rozbiórki na odl. Do 1
km – 630,00 m2
-
Wyrównanie istniejącej nawierzchni
tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym, średnia grubość
warstwy po zagęszczeniu 15,00cm – 267,375 m3 +
-
Wyrównanie istniejącej nawierzchni
tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym, średnia grubość
warstwy po zagęszczeniu 10,00cm – 368,85 m3 + 178,75 m3
-
Wykonanie nawierzchni z mieszanek
mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca gr. 4 cm i szer. Od 5,10 do 4,10m –
4539,50 m2 +1495,00 m2
-
oraz warstwa ścieralna gr. 3 cm i szer. 5,00
do 4,00m – 4436,00 m2 +1495 m2
-
Ścinanie poboczy o gr. 10 cm
sposobem mechanicznym wraz z załadowaniem na samochód samowyładowczy i
odwiezienie na odl. Do 1 km wraz ze skropieniem poboczy środkiem chwastobójczym
– 69,60 m2
-
Mechaniczne karczowanie krzaków i
podszycia – 0,1 ha
-
wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa
kamiennego o szer. po 0,5m,
gr. 7 cm – 72,45 m3 + 22,75 m3
-
Wykonanie 7 zjazdów kruszywem kamiennym z
zagęszczeniem mechanicznym.
4) Szczegółowo
przedmiot zamówienia określa dokumentacja techniczna, przedmiar robót i
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
5) Zaleca
się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją
przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów
przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje,
celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
3. Oferty
częściowe
Nie
dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Oferty
wariantowe
Nie
dopuszcza się składania ofert wariantowych;
5. Termin
wykonania zamówienia:
Wykonanie
całości przedmiotu zamówienia – do dnia 15.10.2013r.
6.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1)
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
a. posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania,
Zamawiający nie opisuje sposobu
dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
b. posiadania wiedzy i doświadczenia,
Zamawiający nie opisuje sposobu
dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
c. dysponowania odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający uzna powyższy warunek za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia określone
przepisami Prawa budowlanego
i doświadczenie, odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone
tj.: osobą, która będzie pełnić funkcję
kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.
d. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający
nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
2)
Wykonawca
może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia.
3)
Wykonawcy
mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W w/w przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.
4) Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
7.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1)
Na
potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp,
i których opis sposobu oceny spełniania został zamieszczony w ust.5 pkt 1 SIWZ
należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, o których
mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. (zał. nr 5 do SIWZ)
b)
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych (nr uprawnień budowlanych w specjalności drogowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy),
doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami (zał. nr 8 do SIWZ);
2)
W
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 i art.
24 ust. 2 pkt 2) do 5) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
a) Oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr
6 do SIWZ);
b) Aktualny odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
c) Aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
d) Aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
e) Listę podmiotów należących do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), co Wykonawca
albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 7 do SIWZ).
3)
Wykonawca
zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a)
Zamiast
dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt 2 lit. b ÷ d składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
-
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
-
nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert);
-
nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
4)
Dokumenty
wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
W
celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a)
oświadczenie
wymienione w ust 6 pkt 1 lit a SIWZ powinno być złożone
w imieniu wszystkich Wykonawców;
b)
dokumenty
wymienione w ust. 6 pkt 1 lit b składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy
wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.
c)
oświadczenie
wymienione w ust. 6 pkt 2 lit. a SIWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 6 pkt 2
lit. b ÷ g SIWZ albo odpowiadające im
określone w ust. 6 pkt 3, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być
złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez
Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem
"za zgodność z oryginałem".
Dokumenty sporządzone w języku obcym
są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
5)
Zgodnie
z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania
zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
8. Informacja
na temat wadium
Zamawiający
nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
9. Kryteria
oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym
kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
10. Miejsce i
termin składania ofert:
Ofertę
należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 19.08.2013r., do godziny 900;
11. Miejsce i
termin otwarcia ofert:
Otwarcie
ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego,
dnia 19.08.2013r. o godz. 915.
12. Termin
związania ofertą
Wykonawca
jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja
o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja
o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający
nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja
o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
16. Informacja
o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6.
Z up. BURMISTRZA
mgr
inż. Marek Zatorski
Z-ca BURMISTRZA
.....................................
podpis kierownika jednostki
Załączone pliki |
SIWZ (SIWZ - Gacki-Leszcze.doc - 225.28 KB) | |
Data publikacji: 2013-08-02 16:08:32 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Opis: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | |
STWiOR (STWiOR - Gacki-Leszcze.doc - 7197.696 KB) | |
Data publikacji: 2013-08-02 16:26:24 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Opis: STWiOR | |
zał. nr 1 (Kosztorys_nakladczy_Przebudowa_drogi_Gacki_Leszcze.pdf - 241.088 KB) | |
Data publikacji: 2013-08-02 16:45:46 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Opis: zał. nr 1 | |
zał. nr 2 (lokalizacja_drogi_do_przebudowy_Gacki_leszcze.pdf - 1808.607 KB) | |
Data publikacji: 2013-08-02 16:48:01 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Opis: zał. nr 2 | |
zał. nr 2a (opis_techniczny.pdf - 669.357 KB) | |
Data publikacji: 2013-08-05 13:11:32 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Opis: zał. nr 2a | |
Ogłoszenie o przetargu (ogloszenie_o_przetargu_droga GACKI-LESZCZE.doc - 79.36 KB) | |
Data publikacji: 2013-08-06 07:50:37 Redaktor: Bartłomiej Piasecki |
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2013-08-02 15:04:11
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu