Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 1633

Data publikacji:
2014-01-27 09:47:04

Przedmiot: Gmina Pińczów 28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45, OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:
"ZAKUP MATERIAŁÓW KAMIENNYCH DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I REMONTÓW DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY PIŃCZÓW”.

Treść przetargu:
Gmina Pińczów 28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45, OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych: "ZAKUP MATERIAŁÓW KAMIENNYCH DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I REMONTÓW DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY PIŃCZÓW”. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27 stycznia 2014r. 1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.pinczow.com.pl 2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: 1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 28813140-7 kamień drogowy 2) Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów kamiennych w ilości 5 000 ton, zgodnie z niżej podanym asortymentem: tłuczeń 31,5 / 63 gat. I , kliniec 4 / 31,5 gat. I , mieszanka 0-31,5 gat.I , mieszanka 0-63 gat.I piasek łamany 2 / 4 lub 0 / 4 Szacunkowy udział zakupionych frakcji wynosił będzie: tłuczeń 31,5 / 63 gat. I - 10%, kliniec 4 / 31,5 gat. I – 20%, mieszanka 0-31,5 gat.I – 25%, piasek łamany 2/4 lub 0/4 – 5%, mieszanka 0-63 gat.I – 40%, Do oferowanej ceny materiałów, Zamawiający doliczy koszty związane z transportem tych materiałów, z uwzględnieniem odległości pomiędzy Producentem a Zamawiającym. Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie ta oferta, której łączna cena materiałów oraz kosztów transportu Zamawiającego, będzie najniższa Materiał odbierany będzie transportem Zamawiającego. Podane wyżej ilości, frakcje i proporcje materiałów kamiennych są wielkościami orientacyjnymi i mogą być zmienione w trakcie trwania umowy przez Zamawiającego, bez skutków negatywnych z tego tytułu. 3. Oferty częściowe Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 4. Oferty wariantowe Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych; 5. Termin wykonania zamówienia: Wykonanie całości przedmiotu zamówienia – do dnia 31.12.2014r. 6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.) i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. b. posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego i doświadczenie, odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj.: osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. d. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. 4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, i których opis sposobu oceny spełniania został zamieszczony w ust.5 pkt 1 SIWZ należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. (zał. nr 2 do SIWZ) 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 i art. 24 ust. 2 pkt 2) do 5) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 5 do SIWZ); b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.),informacja o tym, że Wykonawca nie należy / należy do grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ). 3) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt 2 lit. b ÷ d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w ust 6 pkt 1 lit a SIWZ powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w ust. 6 pkt 1 lit b składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. c) oświadczenie wymienione w ust. 6 pkt 2 lit. a SIWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 6 pkt 2 lit. b ÷ g SIWZ albo odpowiadające im określone w ust. 6 pkt 3, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8. Informacja na temat wadium Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium. 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%) 10. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 5.02.2014r., do godziny 900; 11. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 5.02.2014r. o godz. 930. 12. Termin związania ofertą Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6. Pińczów. 2014-01-27 w.s.

Załączone pliki
SIWZMat.Kam.Nowa.doc2014.docSIWZ Kamienie (SIWZMat.Kam.Nowa.doc2014.doc - 125.952 KB)
Data publikacji: 2014-01-27 09:48:26 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: SIWZ Kamienie
zal_nr_1_formularz_ofertowy-kamienie.docFormularz ofertowy (zal_nr_1_formularz_ofertowy-kamienie.doc - 37.888 KB)
Data publikacji: 2014-01-27 09:49:32 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: Formularz ofertowy
zal_nr_2_wzor_umowy-kamienie.docwzór umowy kamienie (zal_nr_2_wzor_umowy-kamienie.doc - 34.304 KB)
Data publikacji: 2014-01-27 09:50:08 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: wzór umowy kamienie
zal.3,4,5,do-SIWZMat.Kam.doczałączniki kamienie (zal.3,4,5,do-SIWZMat.Kam.doc - 96.768 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 08:51:23 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załączniki kamienie
zapytanie_do_SIWZ.docxzapytanie (zapytanie_do_SIWZ.docx - 15.435 KB)
Data publikacji: 2014-01-31 11:49:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zapytanie

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 623
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2014-01-27 09:47:04
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2014-01-27 10:15:50
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu