Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 1636

Data publikacji:
2014-01-28 14:05:52

Przedmiot: BURMISTRZ MIASTA I GMINY PIŃCZÓW OGŁASZA PRZETARG NIOGRANICZONY NA ZADANIE INWESTYCYJNE PN.: "BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA W GACKACH"

Treść przetargu:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.pinczow.com.pl


Pińczów: Budowa ośrodka zdrowia w Gackach
Numer ogłoszenia: 18119 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pińczów , ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3573871 do 75, faks 41 3572645.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ośrodka zdrowia w Gackach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przeznaczonego na ośrodek zdrowia w miejscowości Gacki-Osiedle k/Pińczowa, na działce o numerze ewid. 485/12 wraz z zagospodarowaniem wokół budynku i budową zjazdu z drogi powiatowej nr 0070T (nr ewid. działki 506) .Zakres i wielkość realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia;Budynek zaprojektowano jako jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony przewidziany do realizacji w technologii tradycyjnej w kształcie symetrycznego wieloboku o wymiarach 21,33m x 21,33m. Wysokość do kalenicy wynosi 8,485 m, dach wielospadowy o kącie nachylenia 35o. Część centralna budynku jest zadaszona świetlikiem. Funkcja podstawowa budynku to świadczenie usług medycznych dla regionu. W budynku zlokalizowano również część administracyjno-socjalną i gospodarczą. Budynek wyposażony będzie w instalacje: wodociągową - zasilana z istniejącej sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej - odprowadzającej ścieki sanitarne do istniejącej kanalizacji sanitarnej, elektryczną - zasilanie z istniejącej linii napowietrznej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody - z kotłowni zlokalizowanej w piwnicach przewidzianej do opalana paliwem stałym, odgromową, wentylację grawitacyjną, odprowadzenie wód opadowych - powierzchniowe po terenie działki. Powierzchnia zabudowy: 356,70 m2 Kubatura - 2094,40 m3 Zamówienie obejmuje również budowę zjazdu publicznego o szerokości jezdni 3,5m z wyokrągleniem na włączeniu łukami kołowymi R=5,0m - nawierzchnia z kostki brukowej. Od wjazdu poprowadzono dojazd wewnętrzny szerokości 5,0m przy którym usytuowano 5 prostopadłych stanowisk parkingowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,4x5,0m w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej. Poprzez dwa stanowiska parkingowe usytuowane od strony północnej poprowadzono ciąg pieszy wzmocniony, umożliwiający dojazd do kotłowni małym samochodem ciężarowym. Od istniejącego chodnika przyulicznego poprowadzono ciąg pieszy szerokości 2,0 m ze schodami terenowymi. Dojście do ambulatorium dla osób niepełnosprawnych zapewniono poprzez zjazd z drogi powiatowej oraz pochylnię przy wejściu głównym..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 30% zakresu robót wymienionych w umowie podstawowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00-8, 45.23.32.26-9, 45.23.32.62-3, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN ( dwadzieścia tysięcy zł ) które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o wartości 1 000 000 PLN brutto każda, polegające na budowie budynku użyteczności publicznej.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca jest zobowiązany wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające wymagane prawem uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby na funkcje wymienione poniżej, spełniające następujące wymagania; -Kierownik budowy Wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń -Kierownik robót sanitarnych Wymagane uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych; -Kierownik robót elektrycznych Wymagane uprawnienia w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych; -Kierownik robót drogowych Wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg;

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.: zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: klęski żywiołowe; warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót; wstrzymanie robót przez Zamawiającego; konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami; Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego Przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w § 7 wzoru umowy - załącznik nr 9 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pińczowie ul. 3 Maja 10 28 - 400 Pińczów pok.3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 10:45, miejsce: Kancelaria Urzędu Miejskiego w Pińczowie ul. 3 Maja 10 28 - 400 Pińczów pok.29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączone pliki
ARCHITEKTURA.zip.001zal. 1a (ARCHITEKTURA.zip.001 - 4057.664 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:08:47 Redaktor: Przemysław Fatyga
ARCHITEKTURA.zip.002zal.1b (ARCHITEKTURA.zip.002 - 4057.664 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:10:37 Redaktor: Przemysław Fatyga
ARCHITEKTURA.zip.003zal.1c (ARCHITEKTURA.zip.003 - 813.302 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:11:25 Redaktor: Przemysław Fatyga
DROGA.zip.001zal 1d (DROGA.zip.001 - 4057.664 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:15:53 Redaktor: Przemysław Fatyga
DROGA.zip.002zal. 1e (DROGA.zip.002 - 2101.215 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:17:10 Redaktor: Przemysław Fatyga
INST.WOD-KAN.zip.001zal. 1f (INST.WOD-KAN.zip.001 - 9919.753 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:21:05 Redaktor: Przemysław Fatyga
INSTALACJE ELKTRYCZNE.zip.001zal. 1g (INSTALACJE ELKTRYCZNE.zip.001 - 1020.608 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:22:02 Redaktor: Przemysław Fatyga
KONSTRUKCJA.zip.001zal 1h (KONSTRUKCJA.zip.001 - 4057.664 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:23:52 Redaktor: Przemysław Fatyga
KONSTRUKCJA.zip.002zal. 1i (KONSTRUKCJA.zip.002 - 164.648 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:24:27 Redaktor: Przemysław Fatyga
TECHNOLOHIA-GACKI.zip.001zal.1j (TECHNOLOHIA-GACKI.zip.001 - 261.792 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:25:10 Redaktor: Przemysław Fatyga
PRZEDMIARY.zip.001zal.2 (PRZEDMIARY.zip.001 - 693.196 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:25:53 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal.3_formularz__oz_gacki.doczal.3 (Zal.3_formularz__oz_gacki.doc - 41.472 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:27:27 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal.4-oswiadczenie_z_art.22_ust.1__oz_gacki.doczal.4 (Zal.4-oswiadczenie_z_art.22_ust.1__oz_gacki.doc - 32.768 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:27:50 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal.5_oswiadczenie_z_art.24_ust.1__o.z.wykonawca.doczal.5 (Zal.5_oswiadczenie_z_art.24_ust.1__o.z.wykonawca.doc - 31.744 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:28:18 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal.5a-oswiadczenie_z_art.24_ust.1__o.z.podwykonawcy.doczal. 5a (Zal.5a-oswiadczenie_z_art.24_ust.1__o.z.podwykonawcy.doc - 33.792 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:28:42 Redaktor: Przemysław Fatyga
zal_6_oz_gacki_dos.doczal.6 (zal_6_oz_gacki_dos.doc - 88.576 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:29:47 Redaktor: Przemysław Fatyga
zal_7_oz_gacki_wykaz_osob.doczal.7 (zal_7_oz_gacki_wykaz_osob.doc - 92.16 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:30:11 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal_8_oz_gacki_grupa_kapit..doczal.8 (Zal_8_oz_gacki_grupa_kapit..doc - 37.376 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:30:34 Redaktor: Przemysław Fatyga
zal_9_oz_gacki_wzor_umowy.doczal.9 (zal_9_oz_gacki_wzor_umowy.doc - 110.08 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:30:59 Redaktor: Przemysław Fatyga
SIWZ.oz.gacki.docSIWZ (SIWZ.oz.gacki.doc - 193.024 KB)
Data publikacji: 2014-01-28 14:37:36 Redaktor: Przemysław Fatyga
opis.tech.projekt budowlany.pdfzal. 1aa (opis.tech.projekt budowlany.pdf - 259.714 KB)
Data publikacji: 2014-01-29 15:05:53 Redaktor: Przemysław Fatyga
opis tech.konstrukcje.pdfzal. 1ii (opis tech.konstrukcje.pdf - 269.774 KB)
Data publikacji: 2014-01-29 15:06:39 Redaktor: Przemysław Fatyga
Uwaga_dot_zal.docUWAGA DO ZALOCZNIKOW (Uwaga_dot_zal.doc - 27.648 KB)
Data publikacji: 2014-01-31 11:46:02 Redaktor: Przemysław Fatyga
inf. dla wykonawcow nr 1.pdfInformacja nr 1 (inf. dla wykonawcow nr 1.pdf - 841.706 KB)
Data publikacji: 2014-02-07 15:18:10 Redaktor: Hubert Bochniak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1123
Wprowadził do systemu: Przemysław Fatyga, data: 2014-01-28 14:05:52
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2014-01-28 15:11:10
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu