Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 174
Data publikacji:
2006-05-05 12:34:11
Przedmiot: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO NA: „ZAKUP SZEŚCIU KOMPUTERÓW Z OPROGRAMOWANIEM, DWÓCH DRUKAREK, OPROGRAMOWANIA, SPRZĘTOWEJ BRAMY INTERNETOWEJ”.
Treść przetargu:
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 35-738-71, fax: 35-726-45,
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO NA:
„ZAKUP SZEŚCIU KOMPUTERÓW Z OPROGRAMOWANIEM, DWÓCH DRUKAREK, OPROGRAMOWANIA, SPRZĘTOWEJ BRAMY INTERNETOWEJ”.
· Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać w siedzibie zamawiającego pokój nr 31 lub za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnieni do kontaktów z oferentami są:
mgr inż. Stanisława Kwiecińska - Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Pińczowie ul. 3 Maja 10 – pokój Nr 26, tel. (0-41) 357-38-71 do 75 wew. 22 ( poniedziałek - piątek w godz. 730 - 1400 )
mgr inż. Grzegorz Wojciechowski – informatyk Urzędu Miejskiego w Pińczowie ul. 3 Maja 10 – pokój Nr 31 tel. (0-41) 357-38-71 do 75 wew. 19
( poniedziałek - piątek w godz. 730 - 1400 )
· Opis przedmiotu i zakresu zamówienia
Zakup sześciu komputerów z oprogramowaniem, dwóch drukarek, oprogramowania, sprzętowej bramy internetowej.
Zmontowanie sprzętu komputerowego, dostarczenie do siedziby zamawiającego, zamontowanie sprzętu i oprogramowania, naprawy gwarancyjne.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
· Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
· Termin wykonania zamówienia:
Od daty podpisania umowy do 16.06.2006r.
· Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych warunków szczegółowo określonych w SIWZ, a szczególności:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami).
2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wyżej, poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów:
§ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1;
§ aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać aktualny stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków;
§ zaświadczenia: z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
§ oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednio wykwalifikowaną kadrą pracowniczą
§ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania.
Co najmniej 2 realizacje należy potwierdzić dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje);
· Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium;
· Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
· Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 29.05.2006 r, do godziny 900
· Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - Świetlica Urzędu Miejskiego, dnia 29.05.2006 r. o godz.915
· Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Pińczów, 05.05.2005r.
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2006-05-05 12:37:06
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu