Wersja do druku

Zamawiający:

Gimnazjum Nr 2 w Pińczowie

Adres:
ul. 1 Maja 5a
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413572884, fax. 0413577671
E-mail:gm2sekretariat@go2.pl
Strona www:

Numer ID: 2061

Data publikacji:
2016-07-14 09:31:26

Przedmiot: Podmiot: Gimnazjum Nr 2 w Pińczowie
28-400 Pińczów, ul. 1-go Maja 5A , 04135- 728-84
fax : 04135-728-84


OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r,poz.2164 ) zwanej dalej Ustawą NA ZADANIE p.n.:
„ Świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjum na terenie Gminy Pińczów w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 w formie biletów miesięcznych”

Treść przetargu:
Gimnazjum Nr 2 w Pińczowie im. Adolfa Dygasińskiego 28-400 Pińczów, ul. 1-go Maja 5A, tel. 04135-728-84 fax: 04135-728-84 PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ZADANIE p.n.: „ Świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjum na terenie Gminy Pińczów w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 w formie biletów miesięcznych” Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ w wersji papierowej można uzyskać pod adresem : Gimnazjum Nr 2 w Pińczowie ul. 1-go Maja , 28-400 Pińczów, od poniedziałku do piątku od godz. 730 do 1530 Koszt specyfikacji : bezpłatna 1) Adres strony internetowej na której będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia http ://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetarg. 2) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego : „ Świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjum na terenie Gminy Pińczów w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 w formie biletów miesięcznych” I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I.1) Rodzaj zamówienia: usługi I.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów autobusami bądź busami do gimnazjum i szkół podstawowych na terenie gminy Pińczów raz odwóz wg załączonych do SIWZ Harmonogramów do miejsc zamieszkania. Dowożenie obejmuje szkoły : Gimnazjum Nr2 w Pińczowie , Zespół Szkół Nr 1 w Pińczowie , Zespół Placówek Oświatowych w Kozubowie , Szkoła Podstawowa w Młodzawach , Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Brześciu , Punkt Przedszkolny w Szarbkowie , Przedszkole Nr 1 w Pińczowie , Niepubliczne Gimnazjum z uprawnieniami Szkoły Publicznej. Trasy oraz harmonogram przewozu uczniów do w/w wymienionych szkół określa załącznik Nr 6 do specyfikacji. Dowozy realizowane będą w dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych , przerw świątecznych oraz dni ustawowo wolnych lub ustalonych przez MEN. Dowodem upoważniającym do korzystania z przewozu w ramach niniejszego zamówienia będzie bilet miesięczny, wystawiony przez Wykonawcę dla każdego dowożonego ucznia, wraz z legitymacją uczniowską bądź zaświadczeniem o realizacji przez dziecko obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego. I.1.2) Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających. I.1.3) Wspólny Słownik Zamówień ( PCV): 60.11.20.00- (6) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego I.1.4) Dopuszcza się złożenie oferty częściowej : NIE I.1.5) Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej. I.1.6) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA : od 01.09.2016r do 29.06.2018r. SZCZEGÓŁY ORGANIZACJI TRAS DOWOZU UCZNIÓW Przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego w okresie obowiązywania niniejszej umowy Wykonawca ustala rozkład jazdy. Lokalizację przystanków oraz godziny przyjazdu i odjazdu Wykonawca ustala w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły lub placówki oświatowej . Trasa powinna przebiegać możliwie najkrótszą drogą. Rozkład jazdy powinien zawierać nazwy przystanków ( punkty zbiorcze), godziny odjazdu/przyjazdu oraz długość trasy ( kilometry ). Długość trasy liczona jest od pierwszego przystanku ( miejsca wsiadania dziecka ) do końcowej szkoły lub placówki oświatowej. Przebieg trasy z kolejnością przystanków, długością trasy( kilometry) oraz godzinami na danych przystankach Wykonawca przedstawi Zamawiającemu niezwłocznie po jej ustaleniu. II . INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM II.1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 4.000,00 zł ( słownie : cztery tysiące złotych ) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert tj. do 25.07.2016r. do godz 900 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach: - pieniądzu Wadium wnosi się na rachunek bankowy Nr 79 8509 0002 2001 0004 8712 0001 Gimnazjum Nr 2 w Pińczowie Bank Spółdzielczy Pińczów – przed upływem terminu składania ofert - gwarancjach ubezpieczeniowych W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. II. 2) Warunki udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają : - zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zawodu przewoźnika drogowego art.5 ustawy o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2013r.poz.1414 ze zm. ) lub ważną licencją na wykonanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , na zasadzie spełnia /nie spełnia. - wymagane uprawnienia do prowadzenia autobusów określone w art.26 ust 2b. II.3) Wiedza i doświadczenie O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. II.4) Potencjał techniczny O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy wykonawca musi dysponować tyloma pełnosprawnymi autobusami na każdą trasę , które umożliwią przewóz z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz opiekunów, spełniać wymogi bezpieczeństwa ( zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Autobusy powinny posiadać pasy bezpieczeństwa. Liczba pojazdów musi gwarantować dotarcie określonej liczby dzieci na zajęcia szkolne, a następnie ich powrót do domów. Wykonawca musi też dysponować autobusami zastępczymi. II.5) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, to znaczy wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, tzn. dysponować kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii D, ważnymi badaniami lekarskimi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz.1414 z późn. zm. ) w liczbie odpowiadającej ilości zaproponowanych autobusów. Tabor nie może być starszy niż 2000r. II.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3. do SIWZ oraz posiada – opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności. II.7) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy, II.7.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć : • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik Nr 2 do SIWZ • oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu – załącznik Nr 3 i 3A do SIWZ, • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustaw wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia, • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika skarbowego, • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Dokumenty o których mowa winny być złożone w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . III) Kryteria oceny ofert: CENA 95% Tabor autobusów ( 2000r lub młodsze ) 5 % Z pośród ważnych ofert zostanie oferta z największą sumą punktów w obydwu kryteriach. III.1) Miejsce i termin składania ofert : Ofertę należy złożyć w Gimnazjum Nr 2 w Pińczowie , ul. 1-go Maja 5 ( Sekretariat) w terminie do 25.07.2016r do godz 900 III.2) Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcia ofert nastąpi w dniu 25.07.2016r. o godz. 1000 Gimnazjum Nr 2 w Pińczowie III.3) Termin związania ofertą : Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni ; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się upływem terminu składania ofert.

Załączone pliki
Spec_dow_0704_ddz_07_16.docSIWZ (Spec_dow_0704_ddz_07_16.doc - 118.272 KB)
Data publikacji: 2016-07-14 09:33:05 Redaktor: Małgorzata Błaszczyk
zal_2 dow 0714_ddz_07_14.docZałącznik Nr 2 do SIWZ (zal_2 dow 0714_ddz_07_14.doc - 32.256 KB)
Data publikacji: 2016-07-14 09:38:23 Redaktor: Małgorzata Błaszczyk
zal_3 dow 0714_ddz_07_14.docZałącznik Nr 3 do SIWZ (zal_3 dow 0714_ddz_07_14.doc - 36.352 KB)
Data publikacji: 2016-07-14 09:38:35 Redaktor: Małgorzata Błaszczyk
zal_3a dow 0714_ddz_07_14.docZałącznik Nr 3a do SIWZ (zal_3a dow 0714_ddz_07_14.doc - 49.152 KB)
Data publikacji: 2016-07-14 09:38:44 Redaktor: Małgorzata Błaszczyk
zal_5 dow 0714_ddz_07_14.docZałącznik Nr 5 do SIWZ (zal_5 dow 0714_ddz_07_14.doc - 140.288 KB)
Data publikacji: 2016-07-14 09:39:11 Redaktor: Małgorzata Błaszczyk
umowa_07_16.docZałącznik Nr 7 do SIWZ (umowa_07_16.doc - 44.544 KB)
Data publikacji: 2016-07-14 09:39:28 Redaktor: Małgorzata Błaszczyk
zal_1 dow 0714.docZałącznik Nr 1 do SIWZ (zal_1 dow 0714.doc - 43.008 KB)
Data publikacji: 2016-07-14 10:03:27 Redaktor: Małgorzata Błaszczyk
zal_4 dow 0714_ddz.docZałącznik Nr 4 do SIWZ (zal_4 dow 0714_ddz.doc - 29.184 KB)
Data publikacji: 2016-07-14 10:03:44 Redaktor: Małgorzata Błaszczyk

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 432
Wprowadził do systemu: Małgorzata Błaszczyk, data: 2016-07-14 09:31:26
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2016-07-14 09:48:53
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu