Zamawiający:
Gmina Pinczów
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 2211
Data publikacji:
2017-05-02 09:59:47
Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie p.n.: "Budowa wodociągu i kanalizacji w ulicy Słonecznej w Pińczowie"
Treść przetargu:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php Ogłoszenie nr 77739 - 2017 z dnia 2017-05-02 r. Pińczów: Budowa wodociągu i kanalizacji w ulicy Słonecznej w Pińczowie Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi
z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe
prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pińczów, krajowy numer
identyfikacyjny 29100984000000, ul. ul. 3 Maja 10, 28400
Pińczów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3573871 do 75, e-mail
sekretariat@pinczow.com.pl, faks 413 572 645. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: tak tak Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: nie Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu w inny sposób: Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa
wodociągu i kanalizacji w ulicy Słonecznej w Pińczowie nie II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane Nie II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa wodociągu i kanalizacji
sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w ulicy Słonecznej w Pińczowie,
która obejmuje: 1) budowę sieci wodociągowej rozdzielczej o długości 456,10 m
z Ø 110 PE w tym: wykopowo - 404,80 mb, przewiertem - 51,30 mb, przyłącza
wodociągowe - Ø 50 PE w ilości 27szt. o łącznej długości - 159,30 mb;
hydranty p.poż. nadziemne D80 - 4 szt.; oraz montaż rur osłonowych stalowych
i dwudzielnych z PEHD. 2) budowę sieci kanalizacyjnej sanitarnej o długości
396,60 m z Ø 200 PVC w tym: wykopowo - 382,00 mb; przewiertem - 14,60 mb,
przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne Ø 160 PVC w ilości 13szt. o łącznej
długości - 146,40 mb, studnie Ø 1000 PE - 16szt., oraz montaż rur osłonowych
3) prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia, np.: a) organizacja i
zabezpieczenie placu budowy. b) uporządkowanie terenu i przywrócenie go do
stanu pierwotnego. c) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji
zamówienia wraz z trzema egz. inwentaryzacji powykonawczej oraz wniesieniem
inwentaryzacji do zasobów. d) plan organizacji ruchu drogami publicznymi (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak data zakończenia: 14/07/2017 II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy
Pzp III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty; a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt c) stosuje się odpowiednio. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS tak, IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni
do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Aukcja wieloetapowa
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1
ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY |
B U R M I S T R Z
mgr inż. Włodzimierz Badurak
Załączone pliki |
Zał. nr 1 (Zalacznik_nr_1_Formularz_oferty_Sloneczna.doc - 82.432 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-02 10:01:03 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał. nr 2 (Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_warunki-udzialu-postepowanie_Sloneczna.docx - 25.092 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-02 10:01:15 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał. nr 3 (Zalacznik_nr_3_oswiadczenie-podstawy-wykluczenia_Sloneczna.docx - 28.024 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-02 10:01:25 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał. nr 4 (Zalacznik_nr_4_grupa_kapitalowa_Sloneczna.doc - 32.256 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-02 10:01:36 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał. nr 5 (Zalacznik_nr_5_Wykaz_osob_Sloneczna.doc - 79.872 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-02 10:01:47 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał. nr 6 (Zalacznik_nr_6_Wzor_umowy_Sloneczna.doc - 166.4 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-02 10:02:02 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał. nr 7 (Zalacznik_nr_7_STWiOR_kosztorys_ofertowy _Sloneczna.001 - 614.175 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-02 10:02:16 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał. nr 8.1 (Zalacznik_nr_8_Projekt_Sloneczna.7z.001 - 10485.76 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-02 10:02:58 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał. nr 8.2 (Zalacznik_nr_8_Projekt_Sloneczna.7z.002 - 5864.027 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-02 10:03:24 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał. nr 9 (Zalacznik_nr_9_istotne_postawnowienia_Sloneczna.doc - 76.8 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-02 10:03:41 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
SIWZ_ul.Słoneczna_Pińczów (SIWZ art 24aa 1_Sloneczna.doc - 253.952 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-02 10:05:11 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
ogłoszene_ul. Słoneczna (ogloszenie_Sloneczna.doc - 81.92 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-02 10:05:40 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Kosztorys ofertowy ul. Słoneczna - kanalizacja (Kosztorys_ofertowy_Sloneczna_Pinczow_kanalizacja_p.pdf - 140.205 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-11 15:23:58 Redaktor: Bartłomiej Piasecki |
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2017-05-02 10:10:10
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu