Zamawiający:
Gmina Pinczów
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 2236
Data publikacji:
2017-06-02 14:58:13
Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: „Budowa chodnika przy ulicy Bednarskiej w Pińczowie” (budżet obywatelski).
Treść przetargu:
IPP.271.1.2017.I
Zaproszenie
do złożenia oferty cenowej
Gmina Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: „Budowa chodnika przy ulicy Bednarskiej w Pińczowie” (budżet obywatelski).
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest remont chodników i bezpieczników na ul. Bednarskiej i fragmencie ul. Spółdzielczej w Pińczowie (na działkach o nr ewid. gruntów: 259 w obr. 13 i 1 w obr. 08 w Pińczowie .
2) Zakres robót:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni z betonowych płyt chodnikowych 50x50cm oraz krawężników i obrzeży,
- wyrównanie istniejącej podbudowy,
- ułożenie nowej nawierzchni z betonowej kostki brukowej w kolorze szarym na chodniku, grubość 8 cm, na zjazdach - kolor grafitowy (łącznie 772,4m2) i nowych betonowych krawężników (129,0m) i obrzeży (381,4m) w kolorze szarym;
- regulacja pionowa studzienek telefonicznych, dla zaworów wodociągowych, dla włazów kanałowych, dla kratek ściekowych ulicznych;
3) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja techniczna, w tym przedmiar robót (załącznik nr 1a do zaproszenia) i lokalizacja na mapie (załącznik nr 1b do zaproszenia), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1c do zaproszenia) .
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres rękojmi.
1) Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia 31.07.2017r.
2) Wymagany termin rękojmi na wykonane roboty budowlane – minimum 36 miesięcy. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Do oferty załączyć kosztorys ofertowy.
2) Oferta musi być przygotowana w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów;
3) Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;
4) Wszelkie naniesienie poprawki, korekty błędów, skreślenia w tekście oferty muszą być podpisane przez osobę(y) podpisującą(ce) ofertę;
5) Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT ;
6) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert;
7) Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje:
§ nazwę i adres wykonawcy;
§ adres Zamawiającego: GMINA PIŃCZÓW, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów;
§ opis: OFERTA na realizację zadania: „Budowa chodnika przy ulicy Bednarskiej w Pińczowie” - otwarcie ofert 09.06.2017r., o godz. 1015.
8) W przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert;
5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę proszę złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, pok. nr 29, w terminie do dnia 09.06.2017r., do godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.06.2017r., o godz. 1015 w świetlicy Urzędu Miejskiego.
6. Opis kryteriów wyboru oferty i ich znaczenie:
1) Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
Nr kryt. |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1 |
Cena brutto |
70% |
2 |
Okres udzielonej rękojmi |
30% |
2) Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:
l.p. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1 |
Cena brutto Liczba punktów = Cn/Cb x 70 gdzie: - Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych - Cb – cena oferty badanej - 70 wskaźnik stały |
70 % |
70 pkt |
2 |
Okres udzielonej rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia Za udzielenie rękojmi na okres:
|
30% |
30 pkt |
7. Wybór oferty oraz informacje o terminie i miejscu podpisania umowy:
1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg. kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania.
2) Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, tj. osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji tego zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Warunkiem zawarcia umowy jest dysponowanie n/w osobami:
· Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (należy przedstawić kopię tych uprawnień i zaświadczenia o posiadaniu wymaganego ubezpieczenie OC);
oraz
· minimum 3 osoby zatrudnione przez cały okres realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu).
3) Jeżeli wykonawca nie wywiąże się z powyższego zapisu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą i dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
4) Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.
8. Osoby do porozumiewania się w sprawie zamówienia:
Piotr Winiarski – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-130
Edyta Pawlusek – inspektor w Wydz. Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-131
9. Pozostałe informacje:
1) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postepowania.
2) Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie bez podania przyczyny.
3) Zamawiający dopuszcza rozszerzenie zakresu zadania do 30% wartości umowy.
Zał.1:
1. Przedmiar robót, kosztorys ofertowy – zał. 1a;
2. Lokalizacja na mapie – zał. 1b;
3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. 1c;
4. Formularz ofertowy – zał. 2;
5. Wzór umowy – zał. 3;
Pińczów, 02.06.2017r.
Załączone pliki |
Zał. 1a (Zal.1a_-_Przedmiar-Kosztorys ofertowy-Bednarska.pdf - 217.985 KB) | |
Data publikacji: 2017-06-02 14:59:32 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał.1b (Zal.1b_-_lokalizacja_na_mapie-Bednarska.pdf - 1716.135 KB) | |
Data publikacji: 2017-06-02 15:00:48 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał.1c (Zal.1c_-_STWiOR-Bednarska.pdf - 1044.649 KB) | |
Data publikacji: 2017-06-02 15:01:14 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał.2 (Zal.2_-_formularz_oferty-Bednarska.doc - 80.384 KB) | |
Data publikacji: 2017-06-02 15:01:41 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zał.3 (Zal.3_-_wzor_umowy-Bednarska.pdf - 385.956 KB) | |
Data publikacji: 2017-06-02 15:02:22 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zaproszenie do złozenia ofert - Bednarska (Zaproszenie_do_zlozenia_oferty-Bednarska.pdf - 1315.116 KB) | |
Data publikacji: 2017-06-02 15:03:08 Redaktor: Bartłomiej Piasecki |
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2017-06-02 15:08:13
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu