Wersja archiwalna z dnia 2017-10-30 12:01:36
|
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pińczowie | |
Adres: ul. Złota 7 28-400 Pińczów |
Kontakt: tel. 0413572432, fax. 0413572711 E-mail:mgops@pinczow.com.pl Strona www: |
Numer ID: 2376 | |||||||||||||||
Data publikacji: | |||||||||||||||
Przedmiot: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 EURO, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579.) | |||||||||||||||
Treść przetargu: Pińczów, 30.10.2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 EURO, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579.)
Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych na
rzecz osób wymagających opieki I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO 1. Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PIŃCZOWIE 2. Adres zamawiającego: 28-400 Pińczów, ul. Złota 7 3. Numer telefonu i faksu zamawiającego: tel. / fax. 41 357 24 32 4. Adres e-mail zamawiającego: mgops@pinczow.com.pl 5. Adres strony internetowej: www.pinczow.com.pl II. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PIŃCZOWIE,28-400 Pińczów, ul. Złota 7 - sekretariat 2. Termin składania ofert upływa w dniu 09.11.2017 roku, o godz. 0900. 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.11.2017 roku o godz. 0915 w siedzibie zamawiającego. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych na rzecz osób wymagających opieki w miejscu zamieszkania na terenie miasta i gminy Pińczów. 2. Wymiar świadczeń przewidywany w okresie realizacji umowy: · usługi opiekuńcze w wymiarze około 2 000 godzin/miesięcznie pełnione 7 dni w tygodni. · przewidywana liczba osób objętych usługami około 60 osób/miesięcznie.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy Społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 85.31.20.00-9 Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został odpowiednio w SIWZ 5. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w załącznik 1 do SIWZ – Wzór umowy. IV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT Kryterium, którym zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty w odpowiedniej części zamówienia, są:
|