Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pinczów

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 2835

Data publikacji:
2019-05-29 13:43:21

Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów zaprasza do złożenie oferty cenowej na pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadanie p.n.:"Utworzenie Klubu Dziecięcego nr 1 w Pińczowie"

Treść przetargu:

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty

30 000 euro  - art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych

 (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z poźn. zm.)

 I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Pińczów

ul. 3 go Maja 10,

 28 – 400 Pińczów

NIP 662 176 15 14

telefon:  41 357 38 71

faks: 41 357 26 45

adres strony internetowej: www.pinczow.com.pl

e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Utworzenie Klubu Dziecięcego nr 1 w Pińczowie”

1.        Szczegółowy zakres rzeczowy inwestycji:

1.1   inwestycja obejmuje wykonanie prac projektowych i robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Pińczowie przy ul. 7 źródeł 7 - na potrzeby utworzenia Kluby Dziecięcego,

a w szczególności:

a)     wykonanie ekspertyzy technicznej

b)     wykonanie projektu budowlano-wykonawczego, w tym również STWiORB i kosztorysów,

c)     uzyskanie pozwolenia na budowę,

d)     wykonanie prac budowlanych,

e)     inne prace, czynności i opłaty wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym między innymi opłata za media), których wartość musi zawierać cena ryczałtowa,

f)      opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji p.poż oraz  odpowiednie oznakowanie dróg ewakuacyjnych i wyposażenie w niezbędny sprzęt gaśniczy,

g)    uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu 

1.2. Inspektor Nadzoru sprawuje pieczę nad realizacją zamówienia, ocenia zgodność realizacji przedsięwzięcia z projektem, kontroluje jakość i ilość robót, opiniuje zasadność wykonania, kontroluje rozliczenie finansowe budowy.

III. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSOBY UPRAWNIONEJ DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

1.       Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów, dla których Prawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną.

2.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron przekazuje pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

3.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu i poczty elektronicznej (w formacie pdf.) uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona przez zamawiającego.

4.       Korespondencję w formie pisemnej wykonawcy są zobowiązani wysyłać bądź składać na adres: Gmina Pińczów, ul. 3 Maja 10, 28 - 400 Pińczów.

5.       Korespondencję w formie faksu Wykonawcy są zobowiązani przesyłać na numer 41 357 26 45

  1. Korespondencję w formie elektronicznej należy kierować na adres: sekretariat@pinczow.com.pl
  2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami jest:

Piotr Winiarski – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego – tel: 41 23 45 130

Bernarda Bugaj – Inspektor Inwestycji i Planowania Przestrzennego    – tel. 41 23 45 136

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1.       Termin sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego: od dnia podpisania umowy  do czasu odebrania prac budowlanych przez Komisję odbioru robót i zatwierdzenia przez Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów oraz wstępnej akceptacji inspektora nadzoru do zapłaty faktury wystawionej przez wykonawcę robót budowlanych.

2.       Termin rozpoczęcia prac budowlanych – od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.

3.       Termin wykonania prac budowlanych zostały określony do dnia 15.11.2019r

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca winien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, to jest:

(1) dysponowanie osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:

·      Koordynator Inspektor nadzoru - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi zgodnie z ustawą Prawo budowalne w specjalności konstrukcyjno-budowalnej bez ograniczeń oraz min. 5 letnią praktykę zawodową w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowalnej;

·      jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, gazowych bez ograniczeń oraz min. 3 letnią praktykę zawodową

·      jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawa Prawo budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz min. 3 letnią praktykę zawodową w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych ;

Do wykazu należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane (zał. 4).

 

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJACYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA

W celu złożenia prawidłowej oferty wykonawca powinien zapoznać się z całością zapytania ofertowego, którego integralną część stanowią załączniki. Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty:

  1. Wypełniony formularz ofertowy – według załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie udziału w postępowaniu – według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.
  3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – według załącznika nr 3 do zapytania ofertowego.
  4. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według załącznika nr 4 do zapytania ofertowego.

5.       Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

VII. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Z postępowania wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.

2.       Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wymagania podstawowe.

1) Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszym zaproszeniu.

2) Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

3) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę

4) Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2. Forma oferty.

1) Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na formularzy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia;

2)  Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;

3)  Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie;

4)  Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert;

5)  Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje:

·        Nazwę i adres wykonawcy

·         Adres Zamawiającego : Gmina Pińczów, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów

Opis: OFERTA na wykonanie zadania: Utworzenie Klubu Dziecięcego nr 1 w Pińczowie ‘-NADZÓR INWESTOTSKI  - otwarcie ofert 06.06.2019 r. o godz. 930

6)  w przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.

7)  Zamawiający zastrzegamy sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.

IX. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

1.     Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w  Pińczowie ul. 3 Maja 10, 28 – 400 Pińczów pok. 29 (kancelaria Urzędu)

2.     Ofertę należy złożyć do dnia 06 czerwca 2019r.godz.900

X. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim  w Pińczowie ul. 3 Maja 10,

28 – 400 Pińczów,  w dniu 06 czerwca 2019r  świetlica godz. 930

XI. KRYTERIUM OCENY OFERT

1.       W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena 100%

8.    Pozostałe informacje:

1)      Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postepowania.

2)      Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie bez podania przyczyny.

3)      proszę o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych – patrz załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia ofertowego

4)      Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych i zaświadczenia o posiadaniu wymaganego ubezpieczenie OC dla wskazanych w ofercie osób

Załączniki:

1.       Załącznik nr 1: Formularz oferty;

2.       Załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

3.       Załącznik nr 3: Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia;

4.       Załącznik nr 4: Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;

5.       Załącznik nr 5: wzór umowy

   Załącznik nr 6: klauzula informacyjna

                                                                                                                     Z- ca Burmistrza

                                                                                                                     mgr inż. Beata Kita

Uwaga - dokumentacja techniczna znajduje się jako załącznik na stronie do postępowania przetargowego na stronie http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetarg.php?id=2815

 

Załączone pliki
zapytanie_ofertowe_Maluch_nadzor.pdfzapytanie (zapytanie_ofertowe_Maluch_nadzor.pdf - 1867.485 KB)
Data publikacji: 2019-05-29 14:00:47 Redaktor: Przemysław Fatyga
zal_1_formularz_ofertowy_Maluch+_nadzor.doczal.1 (zal_1_formularz_ofertowy_Maluch+_nadzor.doc - 45.568 KB)
Data publikacji: 2019-05-29 14:00:59 Redaktor: Przemysław Fatyga
zal_nr_2__oswiadczenie_Maluch+nadzor.doczal.2 (zal_nr_2__oswiadczenie_Maluch+nadzor.doc - 35.328 KB)
Data publikacji: 2019-05-29 14:01:25 Redaktor: Przemysław Fatyga
zal_nr_3__oswiadczenie_maluch+nadzor.doczal.3 (zal_nr_3__oswiadczenie_maluch+nadzor.doc - 35.84 KB)
Data publikacji: 2019-05-29 14:02:09 Redaktor: Przemysław Fatyga
zal_nr_4_Wykaz_osob_Maluch+nadzor.doczal.4 (zal_nr_4_Wykaz_osob_Maluch+nadzor.doc - 84.992 KB)
Data publikacji: 2019-05-29 14:02:22 Redaktor: Przemysław Fatyga
zal_5_wzor umowy_maluch+nadzor.doczal.5 (zal_5_wzor umowy_maluch+nadzor.doc - 61.44 KB)
Data publikacji: 2019-05-29 14:02:34 Redaktor: Przemysław Fatyga
zal_6_klauzula_informacyjna_Maluch+nadzor.docxzal.6 (zal_6_klauzula_informacyjna_Maluch+nadzor.docx - 22.427 KB)
Data publikacji: 2019-05-29 14:02:45 Redaktor: Przemysław Fatyga

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 283
Wprowadził do systemu: Przemysław Fatyga, data: 2019-05-29 13:43:21
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2019-05-29 14:05:48
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu