Zamawiający:
Gmina Pinczów
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 2879
Data publikacji:
2019-06-28 14:47:10
Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie p.n.: "Rozbudowa ulicy Nowy Świat w Pińczowie na odcinku od ul. Wdowiej do ul. 3 Maja"
Treść przetargu:
Początek formularza
Ogłoszenie nr 566990-N-2019 z dnia 2019-06-28 r.
Gmina Pińczów: Rozbudowa ulicy Nowy Świat w Pińczowie na odcinku od ul.
Wdowiej do ul. 3 Maja
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa
projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać
minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%,
osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich
jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak,
należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do
kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Pińczów, krajowy numer identyfikacyjny 29100984000000, ul. ul. 3 Maja 10
, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3573871 do
75, e-mail sekretariat@pinczow.com.pl, faks 413 572 645.
Adres strony internetowej (URL): www.pinczow.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń
lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Postepowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w
ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Gmina Pińczów, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, pok. nr 29 (kancelaria)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ulicy Nowy Świat w Pińczowie na odcinku od
ul. Wdowiej do ul. 3 Maja
Numer referencyjny: IPP.271.2.86.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj
zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest realizacja robót w ramach zadania pn.: „Rozbudowa ulicy Nowy
Świat w Pińczowie na odcinku od ul. Wdowiej do ul. 3 Maja”, obejmującego swym
zakresem: a) rozbudowę drogi gminnej ul. Nowy Świat – dł. 260m (jezdnia,
miejsca postojowe, chodniki); b) budowę kanalizacji deszczowej – dł. 330m; c)
budowę oświetlenia ulicznego (linia kablowa); d) oznakowanie poziome i pionowe;
II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45400000-1 |
45231000-5 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-11-29
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań,
wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami w
pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: Dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę
nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: a) wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego
warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w
osobami • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania
robotami w specjalności drogowej; Do oferty w stosunku do kierownika budowy
należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane
uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki
wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego
który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(t.j. Dz. U. 2018r. poz. 2272 ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu
zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii
Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu
samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby
samorządu zawodowego. b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz
z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Potwierdzeniem
spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: - Rozściełacz mas bitumicznych – min.
1 szt. - Walce drogowe – min. 2 szt. - Koparka o poj. łyżki min. 0,25 m3 –
min. 1 szt. - Samochód ciężarowy o ład. min. 8
ton – min. 1 szt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Kolejnym wymaganym dokumentem jest: oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 ze zm.) 9.4.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa dokumenty lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt c) stosuje się odpowiednio e) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w pkt a) - d) oraz na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których mowa w pkt. 9.4.4, w odniesieniu do tych podmiotów
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na
potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony
jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami • Kierownikiem budowy
posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
drogowej; Do oferty w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć
oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i
przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby
nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła
do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U.
2018r. poz. 2272 ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego
nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej,
Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych
funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu
zawodowego. 2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych
dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Potwierdzeniem spełniania warunku
będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: - Rozściełacz mas bitumicznych – min.
1 szt. - Walce drogowe – min. 2 szt. - Koparka o poj. łyżki min. 0,25 m3 –
min. 1 szt. - Samochód ciężarowy o ład. min. 8
ton – min. 1 szt. 3. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to
jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w pkt a) - d) oraz na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których mowa w pkt. 9.4.4, w odniesieniu do tych podmiotów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) -
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Dopuszcza się stosowanie robót zamiennych w następujących okolicznościach; 1)
na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą
być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je
tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne
lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje dokumentacja. W tym przypadku
Wykonawca przedstawia projekt zamienny uzgodniony z projektantem zawierający
opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji i
zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego, który korzysta z opinii
inspektora nadzoru. 2) w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego
zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych wynikających z umowy
Zamawiający sporządza protokół robót zamiennych, a następnie dostarcza
dokumentację na te roboty. 3) konieczności wykonania robót zamiennych w
stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji, gdy wykonanie tych robót
będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i
obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. 4) konieczność
zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub
materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, a zmiany te
uniemożliwią przekazanie obiektu do użytkowania. 5) konieczność wprowadzenia
zmian spowodowanych kolizją z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez
inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną
ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, 6) w
przypadku, gdy określone w pkt. 2 zmiany spowodują wzrost kosztów, roboty te
będą traktowane, jako dodatkowe i Zamawiający sporządzi aneks na wykonanie
robót dodatkowych. 7) rozliczenie robót zamiennych, o których mowa w pkt. 1) -
5) następuje w oparciu o czynniki cenotwórcze przedstawione w kosztorysie
ofertowym Wykonawcy. W przypadku braku w kosztorysie ofertowym cen materiałów
lub urządzeń przyjmuje się za prawidłowe średnie ceny z ostatniego
opublikowanego cennika sekocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną
najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami. 8)
zmiany wynagrodzenia wskazanego w umowie w przypadku zlecenia robót dodatkowych
lub wystąpienia okoliczności skutkujących zmianą wynagrodzenia na warunkach
określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy; 2 Zamawiającemu przysługuje prawo
zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku; 1) Rezygnacji z części zakresu robót do
wykonania 2) Braku konieczności wykonania robót wynikłych z błędów
stwierdzonych w dokumentacji projektowej 3) Modyfikacji przedmiotu zamówienia w
związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub uzupełniających za roboty
zaniechane 4) Jeżeli wartość robót zamiennych będzie mniejsza od podstawowych.
Zmniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa w pkt. 1) - 4) następuje w oparciu o
kosztorys ofertowy. 3 Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi w
następujących okolicznościach: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi
w szczególności: - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki
generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania
robót; - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku,
uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych (będą brane pod uwagę ostatnie
dwa lata wstecz); b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w
dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
o czas niezbędny do ich usunięcia. c) przestojów i opóźnień zawinionych przez
Zamawiającego, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w
stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) wykopalisk
archeologicznych lub niewypałów uniemożliwiających wykonanie dalszych robót f)
Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności; •
przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy
administracji decyzji, zezwoleń itp. • odmowa wydania przez organ administracji
wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji
projektowej. 4 Zmiany materiałowe, dopuszcza się wprowadzenie zmiany materiałów
i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że; 1) spowodują obniżenie
kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację
wykonanego przedmiotu umowy; 2) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na
postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów (następca zmienianego
materiału lub urządzenia). 3) Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach
tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania lub
niedostępność na rynku materiału lub urządzenia oferowanego. 5 Dokonanie
zamiany kierownika budowy (robót) na osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu
wymaganym w SIWZ oraz zmianę osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wszystkie
powyższe postanowienia stanowią katalog zmian które przed wprowadzeniem do umowy
wymagają zgodnej akceptacji stron umowy z wyłączeniem postanowień określonych w
ust. 3 gdzie podjęcie decyzji o zmniejszeniu wynagrodzenia nie wymaga
akceptacji Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-07-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Załączone pliki |
Załącznik nr 1 (Zalacznik_nr_1_formularz_oferty_Nowy_Swiat.doc - 88.064 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:47:36 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 1a (Zalacznik_nr_1a_podwykonawcy_Nowy_Swiat.doc - 35.328 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:47:58 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 2 (Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_warunki-udzialu-postepowanie_Nowy_Swiat.docx - 25.71 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:48:12 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 3 (Zalacznik_nr_3_oswiadczenie-podstawy-wykluczenia_Nowy_Swiat.docx - 28.208 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:48:30 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 3a (Zalacznik_nr_3a_oswiadczenie-o-niezaleganiu_Nowy_Swiat.docx - 24.848 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:48:45 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 4 (Zalacznik_nr_4_grupa_kapitalowa_Nowy_Swiat.doc - 32.256 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:48:58 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 5 (Zalacznik_nr_5_wykaz_osob_Nowy_Swiat.doc - 80.384 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:49:13 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 6 (Zalacznik_nr_6_wzor_umowy_Nowy_Swiat.doc - 193.024 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:49:45 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 7 (Zalacznik_nr_7_wykaz_narzedzi_Nowy_Swiat.doc - 81.408 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:50:00 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 8.1 (Zalacznik_nr_8_Dokumentacja_projektowa_Nowy_Swiat.7z.001 - 10485.76 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:50:24 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 8.2 (Zalacznik_nr_8_Dokumentacja_projektowa_Nowy_Swiat.7z.002 - 10485.76 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:50:39 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 8.3 (Zalacznik_nr_8_Dokumentacja_projektowa_Nowy_Swiat.7z.003 - 10485.76 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:51:00 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 8.4 (Zalacznik_nr_8_Dokumentacja_projektowa_Nowy_Swiat.7z.004 - 7229.184 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:51:18 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 9 (Zalacznik_nr_9-kosztorys_ofertowy_Nowy_Swiat.zip - 351.101 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:52:14 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 10 (Zalacznik_nr_10-STWiORB_Nowy_Swiat.zip - 2277.547 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:52:26 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Załącznik nr 11 (Zalacznik_nr_11_istotne_postawnowienia_Nowy_Swiat.doc - 77.312 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:52:37 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
SIWZ (SIWZ_art_24aa_1-Nowy_Swiat.doc - 275.456 KB) | |
Data publikacji: 2019-06-28 14:52:54 Redaktor: Bartłomiej Piasecki |
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2019-06-28 15:04:11
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu