Wersja do druku

Zamawiający:

Wodociągi Pińczowskie Spólka z o.o. w Pińczowie

Adres:

28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. tel. (041) 3572033, fax. fax. (041) 3575546
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 3077

Data publikacji:
2019-12-31 08:51:27

Przedmiot: Spółka Wodociągi Pińczowskie ogłasza przetarg na sprzedaż samochodu ciężarowego Volvo FS7-18R rok produkcji 1994r.

Treść przetargu:

WARUNKI DO PRZETARGU OFERTOWEGO

na sprzedaż:

Samochodu ciężarowego Volvo FS7-18R  rok produkcji 1994r.

 

Termin składania ofert do dnia  13.01.2020 r. do godz. 1000

Oferty należy składać na adres Spółki:

Adres:

,,Wodociągi Pińczowskie” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pińczowie

ul. Batalionów Chłopskich 160

    28-400 Pińczów

 

  z dopiskiem „Przetarg na sprzedaż samochodu ciężarowego Volvo”

 

Rozdział I

Informacje wstępne.

1.        Nazwa i adres Sprzedającego.

,,Wodociągi Pińczowskie” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pińczowie

ul. Batalionów Chłopskich 160

28-400 Pińczów

Tel 41 357 55 46

 

2.      Tryb postępowania.

Postępowanie prowadzone jest w trybie opisanym w niniejszych warunkach przetargu. Postępowanie ma charakter przetargu ofertowego pisemnego.

3.      Informacje uzupełniające.

Wszelkie informacje przedstawione są w niniejszych „Warunkach do przetargu ofertowego”

 

Rozdział II

 

                                              Przedmiot przetargu.

 

1.     Opis przedmiotu przetargu.

 

Przedmiotem przetargu jest  samochód ciężarowy Volvo FS7-18R. rok produkcji 1994.

 

Dane identyfikacyjne pojazdu:

Nr VIN                                                          YB1G5A3A4RB116573

Data pierwszej rejestracji                               1994/03/28 (w Polsce 2011/09/27)

Data ważności badania technicznego            2020/10/03

Data ważności badania dozorowego HDS     do 09.2020 r.

Data ważności ubezpieczenia OC                  do 15.10.2020 r.

Data ważności tachografu                             do 03.10.2020 r.

Wskazanie drogomierza                                199107 km

Opis rodzaju pojazdu                                    samochód ciężarowy samowyładowczy

                                                                      z żurawikiem (HDS)

Charakter wykorzystania                                przewóz  towarów

Kolor powłoki lakierowej kabiny                  oranż 1 – warstwowy akrylowy

Dop. masa  całkowita                                    18000 kg

Rodzaj zabudowy                                         skrzyniowa bez opończy

Rodzaj kabiny                                                krótka

Liczba osi/ Rodz. Napędu/ Skrzynia             2/ 4x2 / manualna

Zawieszenie osi przedniej / tylnej /  Rozstaw    resory / resory / 4400 mm

Rodzaj silnika                                               z zapłonem samoczynnym

Pojemność / Moc silnika                               6700 cm3/ 169 kW (230 KM)

Doładowanie                                                  Turbosp. z chłodnicą powietrza

Liczba cylindrów/ Układ cylindrów              6 / rzędowy

Norma spalin                                                 E1

 

Wyposażenie specjalne:

Żuraw (HDS)

Producent –Autogru PM SPA ( obecnie PM Group. S.p.A)

Rok budowy -1993

Nr fabryczny- 20859

Typ- PM7121E

Znak CE – nie posiada

Odmiana – żuraw przenośny.

Sterowanie- hydrauliczne

Rodzaj konstrukcji wysięgnika- blachowy

Zmiana długości wysięgnika – teleskopowe

Wysięg- 1 (wysięg haka głównego) – 5,45 m

Wysokość podnoszenia haka głównego – 9 m

Udźwig -1 (udźwig haka głównego) – 3,5t

Grupa natężenia pracy- A4.

 

Wyposażenie standardowe:

 

1. Dach regulowany mechanicznie

2. Fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie

3. Hamulec górski

4. Instalacja do podłączenia przyczepy

5. Instalacja elektryczna 24 V

6. Kabina krótka

7. Kliny pod koła

8. Koło kierownicy z blokadą

9. Koło zapasowe bez uchwytu

10. Lusterka zewnętrze podgrzewane elektrycznie.

11.Osłony p/ słoneczne boczne w kabinie.

12.Osuszacz powietrza.

13.Szyby regulowane mechanicznie.

14.Światła p/mgielne przednie.

15 Światła z regulacją kata pochylenia

16. Tachograf 1 dniowy dla 2 kierowców.

17. Zaczep holowniczy do przyczepy.

18.Osłona szyby czołowej

19.Tapicerka foteli ze skóry

20. Przystawka odbioru mocy

21. Zaczep holowniczy do przyczepy

22. Lampy dachowe ostrzegawcze żółte

 

Opis techniczny pojazdu:

 

Opisywany pojazd to samochód ciężarowy z krótką kabiną, skrzynią ładunkową z układem hydraulicznego rozładunku i żurawiem samochodowym. Samochód w ciągłej eksploatacji. Bryła kabiny zachowana w kształcie; kabina bez uszkodzeń poszycia czy ognisk korozji. Wyposażenie wnętrza w standardzie modelu - kompletne, bez uszkodzeń, estetyczne. Skrzynia ładunkowa z widocznym zużyciem eksploatacyjnym - podłoga z deformacjami w polach szkieletu. Układ wywrotu bez widocznych skutków nadmiernego zużycia. Zespół napędowy pojazdu to silnik o zapłonie samoczynnym, manualna skrzynia przekładniowa i zespół tylnego mostu. Układ kompletny, praca silnika równomierna w całym zakresie obciążeń, brak oznak nadmiernego zużycia.

Samochód wyposażony w żuraw samochodowy marki PM7121E produkcji 1993 roku, zamontowany zgodnie z homologacją producenta. Żuraw pod kontrolą UDT - termin rewizji wrzesień 2020.

Informacje dodatkowe:

W samochodzie przeprowadzono remont skrzyni biegów i regenerację sprzęgła w październiku 2014. W sierpniu 2017 r zakupiono nowe opony  na przód (Matador F HR4 295/80 R22.5) w październiku 2019 r. nowe opony na tył (OBN 295/80 R22.5 MD1 BANDAG – bieżnikowane) oraz zakupiono nowe akumulatory w czerwcu 2019 r. Faktury do wglądu w siedzibie Spółki.

 

2.  Cena wywoławcza to: 25.000,00 złotych brutto

 

3.    Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot przetargu :

 

,,Wodociągi Pińczowskie” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pińczowie

ul. Batalionów Chłopskich 160

28-400 Pińczów

Tel 41 357 55 46

w godz.  od 730 do 1430 , po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

 

4.  Wadium.

 

Przy składaniu ofert obowiązuje wpłata wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej pod rygorem niedopuszczenia do przetargu.

Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Sprzedającego:

ING Bank Śląski O/Pińczów 58 1050 1429 1000 0022 6493 5152

Należy podać pełną nazwę firmy lub imię i nazwisko oferenta, adres oraz czego wpłata dotyczy.

a)   Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone będzie zwrócone w ciągu 7 dni od daty zatwierdzenia postępowania przetargowego przez Zarząd Sprzedającego. Nie przysługuje prawo do odsetek.

b)  Wadium złożone przez nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia.

c)   Sprzedający zatrzymuje wadium, jeżeli Oferent, którego oferta została przyjęta uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

 

5.  Oferta pisemna ( załącznik 2.) sporządzona w języku polskim powinna zawierać:

 

a)     Nazwę firmy lub imię i nazwisko oferenta, siedzibę firmy lub adres oferenta, telefon kontaktowy i adres e-mail oferenta, NIP i REGON oferenta oraz miejsce i datę sporządzenia oferty.

b)    Oferowaną cenę brutto.

c)    Oświadczenie (załącznik nr 1), że oferent zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu.

h)    Podpisy osób upoważnionych do reprezentowania oferenta.

i)      Dowód wpłaty wadium.

j)      W przypadku przystąpienia do przetargu osoby prawnej należy do oferty dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osoby fizycznej będącej przedsiębiorcą informacje o wpisie do CEIDG.

Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków przetargu i stanu technicznego przeznaczonych do sprzedaży przedmiotów przetargu.

6.  Miejsce i termin składania ofert:

 

Ofertę należy złożyć w jednym nieprzejrzystym, zaklejonym opakowaniu w siedzibie Spółki(sekretariat):

 

,,Wodociągi Pińczowskie” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pińczowie  

ul. Batalionów Chłopskich 160

28-400 Pińczów

Tel 41 357 55 46

do dnia: 13.01.2020 r. do godz. 1000.

7.  Na opakowaniu oferty należy umieścić:

Nazwę Oferenta oraz napis „Przetarg na sprzedaż samochodu ciężarowego Volvo”

 

Odpowiedzialność za prawidłowe zabezpieczenie oferty ponosi oferent. Sprzedający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować lub odwołać treść warunków przetargu. Zmiana warunków przetargu zostanie przekazana Oferentom i będzie dla nich wiążąca.

Oferent może wprowadzić zmiany do oferty przed upływem terminu do składania ofert. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem „ZMIANA".

Materiałów przesłanych przez oferenta Sprzedający nie zwraca.

 

8.  Osoby upoważnione do udzielania informacji w sprawie przetargu:

 

Zdzisław Chrobot -  dyrektor, prokurent

Krzysztof Dutkiewicz- główny energetyk

 

9. Kryteria oceny ofert:

 

9.1Sprzedający przy wyborze oferty kierował się będzie jedynym kryterium, tj. ceną.

Waga tego kryterium: 100%.

9.2 Sprzedający może odrzucić ofertę, jeżeli:

a)  Jej treść nie odpowiada wymaganiom określonym w warunkach przetargu..

b)  Została złożona przez oferenta bez wymaganych dokumentów lub z dokumentami nieważnymi.

c)  Zawiera istotne błędy w obliczeniu ceny i oferent nie zgadza się na poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści jego oferty.

d)  Oferta zawiera cenę niższą niż cena wywoławcza.

e)  Oferent nie wniósł ustalonego w warunkach przetargu wadium, opłacił je nieterminowo, lub opłacił wadium w nieprawidłowej kwocie.

9.3  Sprzedający wybierze ofertę na podstawie ustalonego kryterium (pkt. 9.1) - najwyższa cena.

9.4  Jeżeli, nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, sprzedający wezwie oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Ceny ofert dodatkowych nie mogą być niższe od cen w ofertach złożonych pierwotnie.

10.Otwarcie ofert złożonych do przetargu

Otwarcie  ofert nastąpi w dniu 13.01.2020 r. o godz. 1030 w Siedzibie Spółki w pokoju nr  5.

a)    Otwarcie ofert jest jawne.

b)   Komisja odrzuci oferty nieodpowiadające warunkom przetargu lub zgłoszone po wyznaczonym terminie.

 

11. Rozstrzygnięcie przetargu.

 

        Zakończenie postępowania przetargowego powinno nastąpić w okresie nie dłuższym niż 7 dni od daty jego rozpoczęcia.

        Ostateczne decyzje o wyborze ofert przetargowych podejmuje powołana Komisja Przetargowa.

        W części jawnej posiedzenia Komisji odczytuje się te elementy ofert, które są w warunkach przetargu podane jako kryteria wyboru oferty. Inne części pracy Komisji mają charakter niejawny.

        Zarząd Spółki nie ma obowiązku udzielania oferentom wyjaśnień w sprawie motywów wyboru oferty przetargowej.

        Niezwłocznie po zakończeniu przetargu i podjęciu decyzji przez Zarząd, oferenci zostaną pisemnie poinformowani o jego wyniku.

         

 

12. Okres związania ofertą 14 dni od daty zatwierdzenia przez Zarząd Sprzedającego, przeprowadzonego postępowania przetargowego.

13.  Określenie warunków płatności za sprzedawany przedmiot przetargu:

 

a)    Podana przez oferenta cena, stanowi cenę brutto przedmiotu przetargu .

b)                       Za nabyty przedmiot przetargu należy dokonać zapłaty na podstawie wystawionej faktury Vat.

c)Wybrany oferent zobowiązany jest do zapłaty należności za zakupiony przedmiot przetargu w terminie 14 dni od powiadomienia o wyniku przetargu.

 

 

 

14. Postanowienia końcowe.

 

1.      Sprzedający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji warunków przetargu z oferentami, których oferty zostały przyjęte do dalszego postępowania.

2.      Sprzedający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny. Oferentom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

 

15.    Umowa

 

Umowa sprzedaży  zostanie zawarta nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia  postępowania przetargowego .

,,Wodociągi Pińczowskie’’  Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pińczowie  zobowiązana jest do wystawienia faktury VAT niezwłocznie po podpisaniu umowy sprzedaży. Wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu przetargu, zawarciem umowy sprzedaży ponosi nabywca.

 

16.  Spis załączników.

Załącznik nr 1 - Oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu.

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy.

Załącznik nr 3- Dokumentacja fotograficzna.

 


 

Załączone pliki
ZAL1_Oswiadczeniee_Volvo_2019.pdf (ZAL1_Oswiadczeniee_Volvo_2019.pdf - 280.976 KB)
Data publikacji: 2019-12-31 08:53:21 Redaktor: Zdzisław Chrobot
ZAL2_fromularz_ofertowy_Volvo_2019.pdf (ZAL2_fromularz_ofertowy_Volvo_2019.pdf - 348.338 KB)
Data publikacji: 2019-12-31 08:53:29 Redaktor: Zdzisław Chrobot
Ogloszenie_volvoo.pdf (Ogloszenie_volvoo.pdf - 177.449 KB)
Data publikacji: 2019-12-31 08:55:00 Redaktor: Zdzisław Chrobot
VOLVO_zdjecia.7z (VOLVO_zdjecia.7z - 112340.457 KB)
Data publikacji: 2019-12-31 09:06:46 Redaktor: Zdzisław Chrobot
warunki_przetargu_Volvo_2019_ok.pdf (warunki_przetargu_Volvo_2019_ok.pdf - 255.572 KB)
Data publikacji: 2019-12-31 09:32:25 Redaktor: Zdzisław Chrobot
RODO do WSZYSTKICH umow.pdf (RODO do WSZYSTKICH umow.pdf - 286.827 KB)
Data publikacji: 2019-12-31 09:46:58 Redaktor: Zdzisław Chrobot
wzor umowy kupna sprzedazy Volvo.pdf (wzor umowy kupna sprzedazy Volvo.pdf - 275.187 KB)
Data publikacji: 2019-12-31 09:47:10 Redaktor: Zdzisław Chrobot

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 344
Wprowadził do systemu: Zdzisław Chrobot, data: 2019-12-31 08:51:27
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2019-12-31 09:43:13
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu