Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 333
Data publikacji:
2007-04-18 14:35:46
Przedmiot:
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.:
„PRZEBUDOWA DROGI ORKANÓW”
Treść przetargu: Gmina Pińczów 28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45, OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.: „PRZEBUDOWA DROGI ORKANÓW” 1. Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym. 2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia 3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233140-2 roboty drogowe 45233220-7 roboty drogowe w zakresie nawierzchni dróg 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi ogólnodostępnej oznaczonej 2) Zakres rzeczowy zamówienia: - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym – śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm – 3.400,00m²; - nawierzchnia z mieszanek mineralno–bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa wiążąca asfaltowa – grub. po zagęszcz. 3cm – 2.720,00m²; - nawierzchnia z mieszanek mineralno–bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszcz. 3cm – 2.720,00m²; - wykonanie poboczy kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym – śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 7 cm – 680m²; 3) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa przedmiar robót, mapa wraz z określeniem usytuowania zamierzonej inwestycji oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki: 1, 2, 3 do SIWZ). 4) Zaleca się aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 4. Oferty wariantowe Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych; 5. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 45 dni od daty zawarcia umowy. 6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163). 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.). 4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2). 5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie 7. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 2) Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: a). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy 3) Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy. 8. Informacja na temat wadium Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium. 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%) 10. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój 11. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 26.04.2007r. o godz.915 12. Termin związania ofertą Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Pińczów, 17.04.2007r.
nr ewid. gruntów 141 w miejscowości Orkanów.
z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał. nr 5 do SIWZ;
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby proponowanej przez wykonawcę na stanowisko kierownika budowy;
nr 29, w terminie do 26.04.2007r, do godziny 900
Załączone pliki |
załącznik nr 1 (Zal.1-przedmiar_robot.ath - 4.019 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-18 14:41:12 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik nr 2 (Zal.2-mapa.jpg - 636.936 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-18 14:42:25 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załšcznik nr 3 (Zal.3a-Szczegolowe_Specyfikacje_Techniczne.doc - 951.296 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-18 14:44:04 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załšcznik nr 3 (Zal.3b-Szczegolowe_Specyfikacje_Techniczne.doc - 6883.84 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-18 14:51:14 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
specyfikacja (specyfikacja-k.doc - 82.432 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-18 15:06:36 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
zalacznik 4 (Zal.5-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2.doc - 32.768 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-18 15:09:33 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik nr 5 (Zal.4-formularz_ofertowy,.doc - 38.4 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-18 15:10:27 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik nr 6 (Zal.6-wzor_umowy,.doc - 60.416 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-18 15:11:44 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik nr 3 (Zal.3c-Szczegolowe_Specyfikacje_Techniczne.doc - 820.736 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-19 14:04:56 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2007-04-18 15:16:18
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu