Zamawiający:
Gmina Pinczów
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 3514
Data publikacji:
2021-04-28 14:15:34
Przedmiot: Postępowanie nr 2 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania p.n.: „ Budowa świetlicy wiejskiej" realizowanego z Funduszu sołeckiego dla miejscowości Orkanów
Treść przetargu:
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Gmina
Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych
związanych z realizacją zadania: „Budowa świetlicy wiejskiej” w ramach
funduszu sołeckiego dla miejscowości Orkanów.
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót ziemnych,
fundamentów i ścian fundamentowych przy budowie budynku świetlicy, na działce o
nr ewidencji gruntów 211 w Orkanowie,
gm. Pińczów.
2) Zakres robót:
- roboty pomiarowe – wytyczenie
geodezyjne;
- roboty
ziemne – wykopy i zasypki;
- wykonanie
fundamentów i ścian fundamentach budynku;
- izolacje
przeciwwilgociowe i termiczne;
3) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt
techniczny (załącznik nr 1a) i specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1c).
Załączony
do zaproszenie przedmiar (załącznik nr 1b) ma charakter informacyjny, Wykonawca po zapoznaniu się z
dokumentacją projektową i STWiORB jest zobowiązany do ustalenia zakresu
robót niezbędnych do osiągnięcia wymaganego rezultatu.
2.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres rękojmi.
1) Termin
wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia 30.09.2021r.
2) Wymagany
termin rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane – minimum 60
miesięcy. Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane rozpoczyna
się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem
odbioru końcowego.
3. Warunki
udziału w postępowaniu:
W
postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które spełniają warunki:
- posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. Opis
sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę
należy przygotować w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr
2 do niniejszego zaproszenia. Do oferty załączyć kosztorys ofertowy.
2) Oferta
musi być przygotowana w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma
nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów;
3) Oferta
oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę (osoby)
upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;
4) Wszelkie
naniesienie poprawki, korekty błędów, skreślenia w tekście oferty muszą być
podpisane przez osobę(y) podpisującą(ce) ofertę;
5)
Cena
w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT ;
6) Ofertę
należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący
zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do
terminu otwarcia ofert;
7)
Na
kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje:
- nazwę
i adres wykonawcy;
- adres
Zamawiającego: GMINA PIŃCZÓW, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów;
- opis:
OFERTA na realizację zadania: „Budowa świetlicy wiejskiej” w
Orkanowie - otwarcie ofert 06.05.2021r.,
o godz. 1030.
8) W
przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed
wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą
kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert;
5. Opis
sposobu obliczenia ceny oferty:
1) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na
miejscu planowanego zadania celem sprawdzenia warunków związanych z
wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, oraz celem uzyskania
dodatkowych informacji przydatnych do sporządzenia oferty oraz właściwego
wykonania zamówienia
2) Podana cena
oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia
wynikające:
- z
projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych,
- zarówno
z przedmiaru robót, jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można
zrealizować, odebrać przedmiotu zamówienia.
- wszelkich
robót przygotowawczych i porządkowych terenu budowy,
- uporządkowania
terenu prac po zakończeniu robót.
6. Okres
związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
7. Miejsce
oraz termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę
należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, pok. nr 17, w
terminie do dnia 06.05.2021r., do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.05.2021r., o godz. 1030
w świetlicy Urzędu Miejskiego.
Oferty
otrzymane przez Zamawiającego po w/w terminie zostaną zwrócone oferentom
bez otwierania.
Oferty
nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem ich
dostarczenia pod adres i w terminie w wyżej wymienionym terminie.
8. Opis
kryteriów wyboru oferty i ich znaczenie:
1) Przy
dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
następujące kryteria:
Nr kryt. |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1 |
Cena brutto |
80% |
2 |
Okres udzielonej gwarancji jakości |
20% |
2) Punkty
przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:
l.p. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna
ilość punktów jakie może otrzymać oferta za
dane kryterium |
1 |
Cena
brutto Liczba
punktów = Cn/Cb x 80 gdzie: -
Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych -
Cb – cena oferty badanej -
80 wskaźnik stały |
80
% |
80
pkt |
2 |
Okres udzielonej gwarancji na wykonanie przedmiotu
zamówienia Za udzielenie gwarancji na okres:
|
20% |
20
pkt |
9.
Wybór oferty oraz informacje o terminie i miejscu
podpisania umowy:
1) Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg.
kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania.
2) Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca musi
dostarczyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia publicznego, tj. osób skierowanych przez wykonawcę do
realizacji tego zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności. Warunkiem zawarcia umowy jest
dysponowanie n/w osobami:
· Kierownikiem
budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (należy przedstawić kopię tych
uprawnień i zaświadczenia o posiadaniu wymaganego ubezpieczenie OC);
3) Jeżeli
wykonawca nie wywiąże się z powyższego zapisu, Zamawiający zastrzega sobie
możliwość odstąpienia od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą i dokonania
wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania
ich ponownego badania i oceny.
4) Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy
zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.
10. Osoby
do porozumiewania się w sprawie zamówienia:
Piotr Winiarski – Naczelnik Wydziału Inwestycji i
Infrastruktury Drogowej Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-130
Bernarda Bugaj – Inspektor w Wydz. Inwestycji i Infrastruktury
Drogowej Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-132
11. Pozostałe informacje
1) Zamawiający
zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania
ofertowego w szczególności :
a) jeżeli
cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
b) ze
względu na konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do
wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących
Zamawiającego.
2) Zamawiający może nie dokonać wyboru
najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania
przyczyny.
3) Po zakończeniu procedury nastąpi
podpisanie umowy z wybranym (zgodnie z zasadą konkurencyjności) Wykonawcą. W
przypadku gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać
umowę z kolejnym Wykonawcą, który w toku prowadzonego badania ofert otrzymał
najwyższą liczbę punktów. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do przedmiotowego
zapytania ofertowego.
11. Klauzula informacyjna
Zamawiającego z art. 13 RODO w celu związanym z postepowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1)
informujemy, że:
1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie
Miejskim z siedzibą w Pińczowie, ul.3 Maja 10, jest Burmistrz Miasta i
Gminy Pińczów, kontakt e-mail pod adresem: burmistrz@pinczow.com.pl
- Administrator wyznaczył inspektora danych
osobowych, kontakt z nim możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej
(iod@pinczow.com.pl)
3.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z
RODO w celu:
a) wykonania
zawartej z Panią/Panem umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
b) wykonania
przez Administratora prawnie ciążących na nim obowiązków zgodnie z art. 6 ust.
1 lit. c) RODO w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne,
c) zrealizowania
prawnie uzasadnionych interesów Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f)
RODO, tj. w celu ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń.
4. Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych:
nazwa obejmująca imię i nazwisko i nazwę działalności, adres obejmujący miasto,
kod pocztowy, ulicę, numer lokalu, NIP, adres e - mail oraz telefon.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
upoważnione przez Administratora, organy administracji publicznej oraz
podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do
państwa trzeciego.
7.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym
w:
a)
pkt 3 a) będą przechowywane przez okres trwania i
wykonywania zawartej z Panią /Panem umowy,
b)
pkt 3 b) będą przechowywane przez okres przewidziany w
przepisach szczególnych,
c)
pkt 3 c) będą przechowywane przez okres niezbędny do
ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od
Administratora dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych
oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o
ochronie danych osobowych.
- Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 jest
dobrowolne lecz niezbędne do realizacji zawartej umowy, a ich niepodanie
uniemożliwi realizację zawartej umowy.
- Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie
podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o
którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Zatwierdzam:
BURMISTRZ
mgr inż. Włodzimierz Badurak
Zał.1:
1. Projekt
techniczny – zał. 1a;
2. Przedmiar
robót, kosztorys ofertowy– zał. 1b;
3. Specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. 1c;
4. Formularz
ofertowy – zał. 2;
5. Wzór
umowy – zał. 3;
Załączone pliki |
zal.1a (zal.1a_dok.projekt_Orkanow_II.zip - 45608.694 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-28 14:18:23 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.1b (zal.1b_przedmiar_KO_Orkanow_II.pdf - 132.802 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-28 14:18:38 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.1c (zal.1c_SST_. Architektura_konstrukcja_II.zip - 30235.29 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-28 14:18:59 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal. 2 (Zal.2_formularz_ofertowy_ORKANOW_II.doc - 38.912 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-28 14:19:25 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.3 (Zal.3_wzor_umowy_Orkanow_II.doc - 105.984 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-28 14:19:34 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
Informacja (Informacja_z_otwarcia_ofert_Orkanow.pdf - 274.199 KB) | |
Data publikacji: 2021-05-06 13:45:03 Redaktor: Bernarda Bugaj |
Opublikował: Ryk Michał, data publikacji: 2021-04-28 14:47:18
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu